Linköpings HC - Djurgårdens IF, 13/10 2005
-
-
Precis!Peter skrev:
Skillnaden på er ultraforzare och oss realister. Vi kan mycket väl inse att det är mycket osanolikt att DIF vinner och därmed tro på förlust men vi vill fortfarande ha en seger och tycker att det suger med förluster.
Tror dom flesta önskar sig en vinst, men knappast realistiskt att det sker tyvärr.
Men Bollen e rund och likaså pucken.... Så man hoppas.
Bara det inte blir ytterligare ett djupdyk, så Lassila ruttnar totalt då han inte får den hjälp han liksom alla keepers behöver av sitt lag.
/ Lädersliparen
Laguppställning
Tycker att det är svagt att inte ha en laguppställning på hemsidan en och en halv timme före nedsläpp.
Men vi vinner med uddamålet ändå.
FORZA DIF!!
Men vi vinner med uddamålet ändå.
FORZA DIF!!
- Blåränderna går aldrig ur
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Härligt med 1-0 efter en period.
BTW så fungerar inte http://www.difmatchchatt.tk/ för mig :/
BTW så fungerar inte http://www.difmatchchatt.tk/ för mig :/
- Strömberg=power
[quote="maja"][quote="Gårdare"]Mitt tips: 6 - 1
Vi är inte bättre[/quote]
Vart är ditt djurgårdshjärta ?!? Man måste alltid tro på vinst, "det är inte över förrens den feta damen sjunger"!![/quote]
Man måste inte alltid tro på vinst men måste ju alltid tro på sitt hjärtans lag
Vi är bättre än vi visat. Det är alla utvisningarna vi drar på oss som gör att vi förlorar så stort tror jag iallafall....
Vi är inte bättre[/quote]
Vart är ditt djurgårdshjärta ?!? Man måste alltid tro på vinst, "det är inte över förrens den feta damen sjunger"!![/quote]
Man måste inte alltid tro på vinst men måste ju alltid tro på sitt hjärtans lag

- Ritterwand
- Ritterwand
Re: Inte bara tosk
Jag hoppas att de kan täta till i slutet och kanske peta in en tröstpuck. För att få nån slags positiv anda i laget inför nästa match.yoda skrev:Nu rasar det igen. Helt otroligt
-
- Säsongskort: Ja
ett fall framåt
Ölvestad Falk Rudslätt lirar lite bättre idag. Men det finns mycket kvar att hämta. Man genomför trots allt en hyfsad match, men man ser att det är änglisgt emellanåt. Det krävs så lite att vända den negativa trenden. Får dom bara lite självförtroende så ska det nog gå bättre snart. Ottosson verkar ju dessutom vara på ingång och det kan ju inte bli sämre av det direkt.