Silly-season 2014-15 ständigt uppdaterat i första inlägget

Här diskuteras allt om Djurgården Hockey.
Låst
Användarvisningsbild
Salas
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja

Re: Silly-season 2014-15 ständigt uppdaterat i första inlägg

Inlägg av Salas »

Rocky3000 skrev:
bastis7 skrev:Hv kanske släpper Zacke om Tedenby bestämmer sig för att flytta hem!
Eller så släpper HV71:

Bild
Staten

Inlägg av Staten »

Förstecentern vi väntat på. Välkommen tillbaka Marcus Nilson!
Användarvisningsbild
klintan85

Inlägg av klintan85 »

Verkligen inte Marcus Nilsson han har gjort sitt i Dif.
"98% av alla svenskar är djurgårdare, resten ljuger"
-Rolle Stoltz
Plusse

Inlägg av Plusse »

klintan85 skrev:Verkligen inte Marcus Nilsson han har gjort sitt i Dif.
Såg HV71 i en internmatch i dag (är o hälsar på tantens släkt i Jkpg). Mackan var en av de bättre på isen. Så gärna, välkommen tillbaka herr Nilson, till apberget. Ska nog smita iväg i morgon också o titta mer på HV:s internmatch nr2. Med min DIF-keps på skallen.;)
Debacle

Inlägg av Debacle »

Den dagen "han" sätter sin fot här igen, iklädd mina, era och våra färger. Den dagen...
Axel_K

Inlägg av Axel_K »

Ifall vi skulle värva Marcus Nilson så skulle jag inte gå på några matcher. Det Fernholm gjorde var illa, men det är en piss i havet i jämförelse med vad vår föredetta kapten gjorde mot DIF.

Det Fernholm gjorde kan man förlåta men inte det Nilson gjorde.
AlltidDIF

Inlägg av AlltidDIF »

Kärleken till vårat kära Djurgårn kommer aldrig bli mindre än hatet till en spelare.. Den dagen den sorgen om Nilson skulle komma tillbaka , men att sluta stödja Djurgårn? Finns inte på kartan.

Är Zackrisson verkligen aktuell igen eller vad händer? Nån länka att han skulle bli kvar i Ryssland för ett par dar sen?
Användarvisningsbild
diftobbe89

Inlägg av diftobbe89 »

Helt sjukt vad folk ältar saker så förbannat, finns det verkligen inget roligare att prata om i en silly-tråd, Nilson kommer ju inte värvas precis så släpp det nu.
Spela fult
Steef

Inlägg av Steef »

Plusse skrev:
Såg HV71 i en internmatch i dag (är o hälsar på tantens släkt i Jkpg). Mackan var en av de bättre på isen. Så gärna, välkommen tillbaka herr Nilson, till apberget. Ska nog smita iväg i morgon också o titta mer på HV:s internmatch nr2. Med min DIF-keps på skallen.;)
Lite ot kanske men jag hade DIF-tissa på mig när jag var på brynäs internmatch.

Hade förövrigt det när jag fotade Lule hv i vintras också och det såg herr Nilson. Obetalbart ansiktsuttryck från hans sida.
Ceterum censeo Solnam delendam esse.
Tuzzen

Inlägg av Tuzzen »

Men vilken tur att Challe är helt oskyldig till det som hände p g a sin okunskap när det gäller LAS och DIF hockey blev fällda i 3 av 5 paragrafer i LAS och varför inte rikta samma hat mot Challe som hade kunnat bespara DIF rättegångs kostnader och skadestånd o s v?

Kontentan av det hela är att Challe är skyldig till det hela och mackan gjorde det alla anställda hade gjort oavsett yrke så hade även du gjort om du hade blivit felaktigt uppsagd!
Tuzzen

Inlägg av Tuzzen »

AlltidDIF skrev:Kärleken till vårat kära Djurgårn kommer aldrig bli mindre än hatet till en spelare.. Den dagen den sorgen om Nilson skulle komma tillbaka , men att sluta stödja Djurgårn? Finns inte på kartan.

Är Zackrisson verkligen aktuell igen eller vad händer? Nån länka att han skulle bli kvar i Ryssland för ett par dar sen?
varför säger du inte samma sak om Challe som såg till att Marcus drog DIF inför AD? Skillnaden är?
Användarvisningsbild
android

Inlägg av android »

Mackan är en knegare som vem som helst.
Född till sportchef.
Debacle

Inlägg av Debacle »

Och Mats Rubarth är även han vilken knegare som helst...?

Skrämmande att se folks pk-inställning på detta forum, MN är ett jävla svin som inte nog med att spelade ner oss i HA även drog oss inför rätta. Lite jävla empati för klubb och supportrar bör man ha om man vanhedrat skölden på det sätt han och hans lagkamrater gjorde 2011/2012.
Tuzzen

Inlägg av Tuzzen »

Debacle skrev:Och Mats Rubarth är även han vilken knegare som helst...?

Skrämmande att se folks pk-inställning på detta forum, MN är ett jävla svin som inte nog med att spelade ner oss i HA även drog oss inför rätta. Lite jävla empati för klubb och supportrar bör man ha om man vanhedrat skölden på det sätt han och hans lagkamrater gjorde 2011/2012.
Och vad berodde det på att han drog oss inför rätta? Jo p g a Challes inkompetens när det gäller LAS Så m a o Challe är den störste boven i det dramat och inte mackan. Och hade du blivit felaktigt uppsagd från ditt jobb så hade du också gått till facket och drivit det vidare?
Donkels

Inlägg av Donkels »

Markus Nilson är paria och ska behandlas därefter hädanefter. Det är möjligt att han hade juridiken på sin sida men hans moral är på den absoluta fryspunkten. Jag hoppas att Fernholm tacklar sönder honom sönder och samman så att han aldrig mer beträder en rink!!!
Låst