Silly-season 2014-15 ständigt uppdaterat i första inlägget
Re: Silly-season 2014-15 ständigt uppdaterat i första inlägg
Jag är tveksam till Johan Fransson som forward.
Varför skulle redaktionen på DIF Hockey vara så dumma att de lägger upp en bild på Fransson? En spelare som dessutom är fullt trolig att vi skulle kunna värva med tanke på hans situation.
De har ju lyckats trolla det här forumet ordentligt i alla fall 

De har lyckats trolla fler än så, bara kolla twitter osv.Viktory skrev:De har ju lyckats trolla det här forumet ordentligt i alla fall
2014-04-07, vad hände?
Jag fattar inte heller bilden med Fransson.
Om man inte ska värva personen som är på bilden, är det inte roligare då att retuschera en gammal DIF spelare eller typ världens overkligaste värvning i Crosby eller nåt, vrf just Fransson.
Jag gissar på att dem såg att vi försökte klura ut detta så skrev dem forward för att lura alla :p
Om man inte ska värva personen som är på bilden, är det inte roligare då att retuschera en gammal DIF spelare eller typ världens overkligaste värvning i Crosby eller nåt, vrf just Fransson.
Jag gissar på att dem såg att vi försökte klura ut detta så skrev dem forward för att lura alla :p
- mallavich
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Har nu också hört från en relativt säker källa att det är Samuelsson som presenteras ikväll.
- S:t Djurgården
- Säsongskort: Ja
Bild på Johan Fransson från Luleås hemsida.

Samma bild pixlad och svartvit

Bilden från difhockey.se

Samma bild pixlad och svartvit

Bilden från difhockey.se

"Djurgår’ns IF du är allt jag har - Aldrig lämnar jag dig ensam kvar..."
Känns som Samuelsson kan smälla in ett gäng PP mål.... Just saying
Att den egenblurrade bilden inte är identisk med DIFs bild tror jag bara är tappert försök att inte göra bilden för lätt att avslöja.
Onekligen spännande! Hoppas nog lite på Samuelsson endå

Det är inte bara så att det är Samuelsson i den nya tröjan som också presenteras ikväll?Debacle skrev:Att den egenblurrade bilden inte är identisk med DIFs bild tror jag bara är tappert försök att inte göra bilden för lätt att avslöja.
Sent from a OnePlus One closer than you think!
Just because I'm paranoid doesn't mean they're not out to get me.
- Jim Morrison

Kan det vara?!?!?!
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Man lägger upp en blurrad bild på Johan Fransson. Skriver att det är en forward man ska presentera. Presenterar Jan Järlefelt som ny sportchef.
Kom ihåg var ni läste det först.
Kom ihåg var ni läste det först.
Med tanke på att Ante i Atlant Mytisjtji igår sänkte S:t Petersburg med Kovaltjuk i spetsen i första träningsmatchen för säsongen, så har jag svårt att se att han är klar för oss...
Engqvist svarade för en assist i matchens slutskede, som slutade 4-3 till Atlants favör.

Ante är just nu på g till Stockholm i en gummibåt. Han har flytt terrorn och guppar nu sin väg över Östersjön.