Jim Morrison skrev:Är Prijovic sur för att han inte fick tillräckligt med speltid för att kunna visa upp sig till sommarfönstret? Och hans agent? Måste ju vara det. Samtidigt som DIF tänkte annorlunda och ville gömma honom lite för att ha en ersättare till Ertons oundvikliga flytt.
Det bästa är ju agenten som snackar om att hans marknadsvärde sänks... No shit, Sherlock. Med Prijovics inställning och geni till agent lär han få svårt att ta plats i division 5.
Jim Morrison skrev:Är Prijovic sur för att han inte fick tillräckligt med speltid för att kunna visa upp sig till sommarfönstret? Och hans agent? Måste ju vara det. Samtidigt som DIF tänkte annorlunda och ville gömma honom lite för att ha en ersättare till Ertons oundvikliga flytt.
Det bästa är ju agenten som snackar om att hans marknadsvärde sänks... No shit, Sherlock. Med Prijovics inställning och geni till agent lär han få svårt att ta plats i division 5.
Han är sur i magen. Det sa dom ju på teve.
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
Svårt att släppa detta med Faltsetas frisparksfot... Jamen visst, blir glad om karln ens träffar kortsidan. Han kan skjuta hur hårt han vill, han har inte bra skott för det. Fruktansvärd avslutare, och ändå fortsätter man att prata om hans fina högerfot. Lika otroligt som när Backe berömde Tibbling för sitt avslut. Jisses, lite kan man väl begära av experter?
Kul att vi ska ha kvar Jawo i fem år. Att han dessutom antagligen är bäst betald i laget med Gammelmorfar Johansson gör ju inte saken bättre.
Prijovic, Chibsah, Fejzullahu och Amartey... Utan dessa fyra är jag faktiskt nöjd om vi undviker bottendramatik, för att risken känns omfattande att vi ska kollapsa fullständigt.
En usel backlinje, godkänt mittfält och ett anfall (kan man ens kalla det anfall?) helt utan spets kan sabba hela säsongen.
Staten skrev:Skulle inte vart straff ändå. Häcken vann rättvist, Djurgårn har sålt sönder sig den här säsongen.
Borde ju dock ha varit straff några minuter tidigare. Sen tycker jag faktiskt inte att det är fel att blåsa. Han blir tacklad i ryggen i mottagningen, och senast jag kollade ska det vara straff. Blåstes det dock för straff när Källqvist räddade, då är det felaktigt.
Hade vi tagit dessa 6 poäng istället för Häcken så hade vi kunnat ligga 3a eller 4a. Nu kommer vi istället arbeta oss mot bottenträsket, om Häcken kunde klä av oss första 20 minuterna två matcher i rad så vill jag inte ens tänka på hur det kommer se ut i solna.
Manijock skrev:Svårt att släppa detta med Faltsetas frisparksfot... Jamen visst, blir glad om karln ens träffar kortsidan. Han kan skjuta hur hårt han vill, han har inte bra skott för det. Fruktansvärd avslutare, och ändå fortsätter man att prata om hans fina högerfot. Lika otroligt som när Backe berömde Tibbling för sitt avslut. Jisses, lite kan man väl begära av experter?
Kan förstå att man får den uppfattningen om man ser DIF fotboll lite sporadiskt och aldrig några andra allsvenska matcher typ. I alla fall om man såg matchen idag.
Men det är faktiskt inget snack om att han har en väldigt bra högerfot.
Manijock skrev:Svårt att släppa detta med Faltsetas frisparksfot... Jamen visst, blir glad om karln ens träffar kortsidan. Han kan skjuta hur hårt han vill, han har inte bra skott för det. Fruktansvärd avslutare, och ändå fortsätter man att prata om hans fina högerfot. Lika otroligt som när Backe berömde Tibbling för sitt avslut. Jisses, lite kan man väl begära av experter?
Kan förstå att man får den uppfattningen om man ser DIF fotboll lite sporadiskt och aldrig några andra allsvenska matcher typ. I alla fall om man såg matchen idag.
Vilka andra allsvenska lag spelar han i? Jag erkänner att jag inte har sett alla matcher, utan hållt mig mest till Djurgårdsmatcher, så jag måste ha missat de matcher (den här säsongen) där hans höger funkat.
Vilka andra allsvenska lag spelar han i? Jag erkänner att jag inte har sett alla matcher, utan hållt mig mest till Djurgårdsmatcher, så jag måste ha missat de matcher (den här säsongen) där hans höger funkat.
Gefle och Göteborg. Men det är i Gefle han gjort alla sina mål. (Sex stycken)
Det är ju ingen stor målskytt, men han har helt klart ett bra distansskott och en bra frisparksfot. Det är väl så alla hans mål gått till.
Det blir väl så när man ser höjdpunkter från andra matcher. Två fullträffar under en treårsperiod blir ju mer ihågkomna om man bara ser höjdpunkter, men det blir annorlunda när man ser spelarna trettio gånger nittio en hel säsong.