Va sysslar supportrarna med??!!
Va sysslar supportrarna med??!!
Hej på er dif-fans!! Jag har aldrig blivit så besviken som jag blev när jag läste vad supportrarna sysslade med så stackars jimmie fick säga åt dom. När man håller på så, så tycker inte jag att man ska stå i en klack om man inte kan uppföra sig. De e så dumt av supportrarna från båda lagen att uppföra sig på detta sätt, tyvärr kan en sån sak även smitta av sig på spelarna så dom tappar total koncentration!!! Tänk på det till nästa gång! Och till DIF : Ni kämpade jättebra och har spelat en bra säsong!! Ni gör det värt att vara en DIFsupporter i Värmland! Massvis med kramar till er från mig!!
Då jag inte var på plats så vet jag inte vad som hände...
Har huliganer i DIF kläder ställt till en massa skit är det jävligt tråkigt... Dock vill jag påpeka att även LHC har haft problem med huliganer i LHC-kläder!
OBS! Jag kallar dom för huliganer inte Fans... Fans stöttar sitt lag och grattar motståndaren för en välgenomförd match!
Har huliganer i DIF kläder ställt till en massa skit är det jävligt tråkigt... Dock vill jag påpeka att även LHC har haft problem med huliganer i LHC-kläder!
OBS! Jag kallar dom för huliganer inte Fans... Fans stöttar sitt lag och grattar motståndaren för en välgenomförd match!
'Vi kastade in en handgranat, och fick tillbaka en napalmbomb' Västerås 2014-04-07
'Det finns dåliga hockey matcher men inga tråkiga' Hans Chrunak
'Vissa åker ut till landet under semestern, andra hem till mormor & morfar' Hank the Tank
'Vissa åker ut till landet under semestern, andra hem till mormor & morfar' Hank the Tank
Re: Va sysslar supportrarna med??!!
De var ju iallafall på plats till skillnad från dig. Men klart tråkigt om hockeygrabbarna ska drabbas av det här, det förtjänar dem inte. Tycker laget ska ha cred för deras säsong, oturligt nog räckte det inte ända fram.carrodif skrev:Hej på er dif-fans!! Jag har aldrig blivit så besviken som jag blev när jag läste vad supportrarna sysslade med så stackars jimmie fick säga åt dom. När man håller på så, så tycker inte jag att man ska stå i en klack om man inte kan uppföra sig. De e så dumt av supportrarna från båda lagen att uppföra sig på detta sätt, tyvärr kan en sån sak även smitta av sig på spelarna så dom tappar total koncentration!!! Tänk på det till nästa gång! Och till DIF : Ni kämpade jättebra och har spelat en bra säsong!! Ni gör det värt att vara en DIFsupporter i Värmland! Massvis med kramar till er från mig!!
DIVISION 2, DJURGÅR'N ÄNDÅ!
DJUUU..
- Sthlmsfinest
Snälla tidningar!
Sluta kalla dessa idioter för FANS!
Skriv vad dom är istället: HULIGANER!
Vinner vi är vi bäst, torskar vi grattar vi motsåndaren!
Sluta kalla dessa idioter för FANS!
Skriv vad dom är istället: HULIGANER!
Vinner vi är vi bäst, torskar vi grattar vi motsåndaren!
'Vi kastade in en handgranat, och fick tillbaka en napalmbomb' Västerås 2014-04-07
JÄÄÄVLA IDIOTER !!!!!!!!!!! DOM FÖRSTÖR JU FÖR ALLA, ATT DOM ENS KALLAR SIG FÖR DJURGÅRDARE ÄR SKAAM, IN I FÄNGELSE MED DOM BARA!!!!!! jag var på matchen idag, vi hade en riktigt bra klack
bra jobbaT JK
jag vet inte om jag har varrit så här ledsen nån gång, men att man kan gå från att vara ledsen till att slåss är helt otroligt !!!!!!!!!. tack för den här säsongen djurgårn hockey, jag vet inte hur jag ska klara mig ända till september men jag får försöka, älskar er!

Jag fick biljetter mitt på långsidan och såg perfekt vad som hände i klacken. Det kändes redan när jag satte mig att det skulle bli trubbel då klackarna var på samma sida precis bredvid varandra. Fattar inte hur man kan bygga en helt ny arena på det sättet. Fördelningen av matchvärdar och polis var lite underlig i första då de flesta stog på vänstra sidan av klacken och inte på högra där det var stökigt. Lugnare efter första pausen och resten av matchen.
Utskämda!
Vi i hockeynorrland är härdade. I många år har AIK och Djurgårdsanhängare skämt ut sig, så att ni skämde ut er ikväll i Linköping var inte överaskande snarare VÄNTAT!
Men nu slipper vi er på läktarn i slutspelet och vem vet...Djurgårn kanske hamnar i träsket liksom AIK gjort...
Men nu slipper vi er på läktarn i slutspelet och vem vet...Djurgårn kanske hamnar i träsket liksom AIK gjort...