ciirree skrev:På nåt sätt känner jag att våra backar kommer vara riktigt starka under Nyman. Han gjorde underverk förra säsongen.
In him we trust!
Jag tror det samma. Har en oerhört hög tro på Nyman.
Det kommer inte att bli någon "Vi har nästan onödigt bra backar" inför den här säsongen. Källhänvisningen onödig, antar jag. Med omvänd logik kommer det alltså backsidan att fungera.
SirDIFalot skrev:Utöver Fernholm blev det ingen Murray, men väl en Westlund.
Mycket bra!!
Mycket bra att vi slipper Murray eller att vi får in Westlund?
Han har spelat rätt många matcher för Färjestad med tanke på hans låga ålder. Minns inte att jag lagt märke till han dock. Han har inte fått jättemycket tid när han spelade i shl. Snittade 8,39 på 11 matcher förra säsongen.
Kan han vara aktuell för jvm? Tror inte det va? Men skulle vara coolt om vi fick med 4 backar i jvm-truppen!
Mycket bra!!
Han har spelat rätt många matcher för Färjestad med tanke på hans låga ålder. Minns inte att jag lagt märke till han dock. Han har inte fått jättemycket tid när han spelade i shl. Snittade 8,39 på 11 matcher förra säsongen.
Kan han vara aktuell för jvm? Tror inte det va? Men skulle vara coolt om vi fick med 4 backar i jvm-truppen!
Coolt. Men kan också bli rätt jobbigt att bli av med fyra viktiga spelare den perioden.
Mycket bra!!
Coolt. Men kan också bli rätt jobbigt att bli av med fyra viktiga spelare den perioden.
Absolut medveten om det. Men med Fernholm har vi isf 11 backar i truppen. Men ingen får gå skadad då för då blir det tufft.
Jag tror vi får två i Norell och Englund.
Tror det kan vara bra att vi har många backar i truppen då flera av dem tyvärr har potential att tvärfloppa. Större urval borde i alla fall betyda större chans att någon/några av dem lyckas.
Skulle personligen bli förvånad om inte minst två av fyra ur följande skara spelare tvärfloppar sett till vilka krav man måste ställa på dem:
Så jävla dött.. När ska truppen spikas egentligen? Hur blev det med Engqvist har han fortfarande kontrakt med KHL? Den här tuppen luktar piss, förutom Tellan då! Han är den ende man kan vara stolt över!