Silly-season 2014-15 ständigt uppdaterat i första inlägget
- MarcusDaze
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Re: Silly-season 2014-15 ständigt uppdaterat i första inlägg
Hellre Fernholm än någon "toppback" från HA..
Jaha fernholm, bra eller anus?
Jim Morrison - "Järlan borde betala ett nyförvärv ur egen jävla ficka. Ta ett jävla SMS-lån eller något."
-
Ajdå Fernholm. Seg back med tveksam inställning på väg nedåt i karriären. Säkerligen inte billig. Sämsta värvningen hittills.
Undrar om Fernholm och forwarden som är "klar" presenteras samtidigt?
Svar: Ja!jensa öhling skrev:Ajdå Fernholm. Seg back med tveksam inställning på väg nedåt i karriären. Säkerligen inte billig. Sämsta värvningen hittills.
- Jim Morrison
Så Fernholm ska vara vår ledande förstaback? Skeptisk så inåt helvete, ursäkta.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Är han klar då? Enligt Aftonbladet var ju Jonas Ahnelöv "klar" för DIF innan han gick till Modo första gången.
Äh jag är försiktigt positiv till Fernholm.
Stor, bra med rutin. Vi har gott om riktigt bra unga backar. Så Fernholm med Nordlund som står för erfarenhet och skägg an nog bli helt okej.
Stor, bra med rutin. Vi har gott om riktigt bra unga backar. Så Fernholm med Nordlund som står för erfarenhet och skägg an nog bli helt okej.
Senast redigerad av ciirree den 2014-06-12 18:48:40, redigerad totalt 1 gånger.
Jag med men fan svårt med ekonomin och marknaden som den är nu. Allt vettigt som finns ledigt blir svindyrt eller stora chansningar.Jim Morrison skrev:Så Fernholm ska vara vår ledande förstaback? Skeptisk så inåt helvete, ursäkta.
Jag tror väldigt mycket på tex Arnesson, Norell och Englund kommer vara riktigt bra i SHL.
Fernholm? Varför?
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Varför är DIF alltid 5a på bollen vid nya värvningar? Dom borde väl vara först ut med det. Rätt kasst tycker jag.
- Jim Morrison
Fernholm tar bara upp en onödig lönepost. Pengar vi kunde lagt på något bra om våra unga backar får den utvecklingen du tror på.mb81 skrev:Jag med men fan svårt med ekonomin och marknaden som den är nu. Allt vettigt som finns ledigt blir svindyrt eller stora chansningar.Jim Morrison skrev:Så Fernholm ska vara vår ledande förstaback? Skeptisk så inåt helvete, ursäkta.
Jag tror väldigt mycket på tex Arnesson, Norell och Englund kommer vara riktigt bra i SHL.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Han är inte från Allsvenskan iaf!
Håller med dig att klubben borde vara först men ser man på Nordlund, Alvarez, Armalis och Trukhno så har väl alla varit "överraskningar" för de flesta?1962FenderStrat skrev:Varför är DIF alltid 5a på bollen vid nya värvningar? Dom borde väl vara först ut med det. Rätt kasst tycker jag.
EDIT: Nyström och Rundqvist kan nog tilläggas.