Djurgårdshjälpen
Re: Djurgårdshjälpen
Skänk pengar, sprid utmaningen och håll trycket uppe!
Skickat från min HTC One via Tapatalk
Skickat från min HTC One via Tapatalk
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Signade på i förrgår för 100 i månaden alternativet
Inte bara pengarna som är viktigt utan även engagemanget och kraften som för samman Djurgårdsfamiljen ännu mer. DIF mot resten. Längtar tills vi får sjunga ut alla bönder på hovet. Har en stående överföring till SEB-kontot.Andy skrev:Det var jätteviktigt för oss att medverka i en bred insamling. JK är grymma och det är fantastisk att de är med och driver detta. Kul också med IDH även om det för min egen del var lite enklare då jag är en av medgrundarna till både Djurgårdshjälpen och IDH.Jepe skrev:
Kan inte nog hylla detta initiativ! Och än engång att ni tillsammans med JK och IDH gör detta! Djurgårdsfamiljen!
Jag vill hylla alla er som skänker pengar, sprider info och kommer med positiv Feadback! Det ärni som är de verkliga hjältarna.
Mattias Inberg
Tack for alla guld. Nu kommer nya. 7 Jun 07:35 11433 kr
Respekt.
edit: Lyckat där.
Senast redigerad av Enbom den 2014-06-08 05:59:05, redigerad totalt 1 gånger.
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Fyfan... Sällan varit så stolt som att vara Djurgårdare som dag... NÄSTAN 300 tusen efter 2dygn(?)
HELT underbart!
Älskar er Djurgårdsfamiljen!
HELT underbart!
"Som att vara nykär, vänta på nästa gång man träffas och sedan vara lycklig några minuter innan man börjar oroa sig för om man säger och gör rätt och sedan gå och längta efter nästa date utan att veta vem som skulle ringa." - minalman
Yes, fantastiskt. Finns oerhört många fler som kan bidra dock. "Endast" 535 stycken har lyckats få ihop 300 papp. Borde ju gå att få ihop tusen pers som kan tänka sig skänka en hundring i månaden. Fortsätt att prata om detta med Djurgårdaren, även dom som inte är "hardcore".medu82 skrev:Fyfan... Sällan varit så stolt som att vara Djurgårdare som dag... NÄSTAN 300 tusen efter 2dygn(?)
HELT underbart!
Ja, jag är mycket stolt över att vi fått in så här mycket på så kort tid men, allvarligt. Det är alltså under 600 personer som bidragit? Det ökar ständigt men jag hoppas att det rasslar till och att vi blir flera tusen som skänker en summa. 50kr, 100kr.. Det är bara att bidra!fidyekcoh skrev:Yes, fantastiskt. Finns oerhört många fler som kan bidra dock. "Endast" 535 stycken har lyckats få ihop 300 papp. Borde ju gå att få ihop tusen pers som kan tänka sig skänka en hundring i månaden. Fortsätt att prata om detta med Djurgårdaren, även dom som inte är "hardcore".medu82 skrev:Fyfan... Sällan varit så stolt som att vara Djurgårdare som dag... NÄSTAN 300 tusen efter 2dygn(?)
HELT underbart!
Att bidra med 100kr/månad via mobilräkningen är något som borde vara en kanonlösning för de flesta? Jag nappade på det alternativet direkt. Det är en lunch/månad man får avstå för att göra detta. Ett jävligt bra alternativ.
Nu ökar vi!!!

Det är typ 1500 pers som lajkar inlägen om insamlingen på fb. Alla de borde fan casha in lite också!Magnutz skrev:Ja, jag är mycket stolt över att vi fått in så här mycket på så kort tid men, allvarligt. Det är alltså under 600 personer som bidragit? Det ökar ständigt men jag hoppas att det rasslar till och att vi blir flera tusen som skänker en summa. 50kr, 100kr.. Det är bara att bidra!fidyekcoh skrev:Yes, fantastiskt. Finns oerhört många fler som kan bidra dock. "Endast" 535 stycken har lyckats få ihop 300 papp. Borde ju gå att få ihop tusen pers som kan tänka sig skänka en hundring i månaden. Fortsätt att prata om detta med Djurgårdaren, även dom som inte är "hardcore".medu82 skrev:Fyfan... Sällan varit så stolt som att vara Djurgårdare som dag... NÄSTAN 300 tusen efter 2dygn(?)
HELT underbart!
Att bidra med 100kr/månad via mobilräkningen är något som borde vara en kanonlösning för de flesta? Jag nappade på det alternativet direkt. Det är en lunch/månad man får avstå för att göra detta. Ett jävligt bra alternativ.
Nu ökar vi!!!Mot 1000kkr
Jag börjar ogilla "Like"-folket. Det är som en undanmanöver-funktion. Om man "likat" något räcker det liksom för att komma undan utan att behöva göra något mer.mb81 skrev:Det är typ 1500 pers som lajkar inlägen om insamlingen på fb. Alla de borde fan casha in lite också!Magnutz skrev:Ja, jag är mycket stolt över att vi fått in så här mycket på så kort tid men, allvarligt. Det är alltså under 600 personer som bidragit? Det ökar ständigt men jag hoppas att det rasslar till och att vi blir flera tusen som skänker en summa. 50kr, 100kr.. Det är bara att bidra!fidyekcoh skrev:Yes, fantastiskt. Finns oerhört många fler som kan bidra dock. "Endast" 535 stycken har lyckats få ihop 300 papp. Borde ju gå att få ihop tusen pers som kan tänka sig skänka en hundring i månaden. Fortsätt att prata om detta med Djurgårdaren, även dom som inte är "hardcore".medu82 skrev:Fyfan... Sällan varit så stolt som att vara Djurgårdare som dag... NÄSTAN 300 tusen efter 2dygn(?)
HELT underbart!
Nu ökar vi!!!Mot 1000kkr
Nu kommer det bli fler som bidrar och jag hoppas att det blir flera tusen!
- Andy
Exakt det är nyckel - att vi blir många som hjälps åt. Det var det som låg bakom den snabba framgången med "Rädda Otto". Kan man dessutom få en handfull tunga större donationer är en miljon en enkel match.fidyekcoh skrev:Yes, fantastiskt. Finns oerhört många fler som kan bidra dock. "Endast" 535 stycken har lyckats få ihop 300 papp. Borde ju gå att få ihop tusen pers som kan tänka sig skänka en hundring i månaden. Fortsätt att prata om detta med Djurgårdaren, även dom som inte är "hardcore".medu82 skrev:Fyfan... Sällan varit så stolt som att vara Djurgårdare som dag... NÄSTAN 300 tusen efter 2dygn(?)
HELT underbart!
Viktigt att ni alla som redan "är frälsta" hjälper oss att hetsa och sprida kunskap. Notera att det är tyst i de flesta medier om detta fantastiska Djurgårdsfamiljen gör. Jämför med alla hyllningsartiklar till tex Leksands ständiga återtågs insamlingar...
"En Djurgårdare är aldrig nöjd, bara stolt" - Mika Zibanejad
Över 300k nu, GRYMT!
Hur bidrar man om man inte har wywallet. Kan man swisha?
- Andy
Det enklaste är att använda SEB-kontot som ligger högst upp på förstasidan www.djurgardshjalpen.comHusmusen skrev:Hur bidrar man om man inte har wywallet. Kan man swisha?
"En Djurgårdare är aldrig nöjd, bara stolt" - Mika Zibanejad
Man kan gå till insamlingssidan och trycka "ge gåva". Där kan du fylla i dina kortuppgifter. Känns som det lättaste sättet.Husmusen skrev:Hur bidrar man om man inte har wywallet. Kan man swisha?
En annan fråga: Vad innebär att vara guld eller platinadonator? Får man någon exponering extra eller något annat?
Tror vi klarar millen innan Juni är slut!!!