Djurgårdshjälpen
Re: Djurgårdshjälpen
Jag sätter in en hundring nu till att börja med!
Blir att sätta in ännu mer senare!
Blir att sätta in ännu mer senare!
En fråga, om man valt 100:- i 12 månader räknas det då som 100:- eller 1200:- i totalen just nu?
2014-04-07, vad hände?
- BaronVonDif
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Re: Sv: Djurgårdshjälpen
Det räknas som 1200:-Jepe skrev:En fråga, om man valt 100:- i 12 månader räknas det då som 100:- eller 1200:- i totalen just nu?
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail".Ralph Waldo Emerson
http://www.djurgardshjalpen.com/
http://www.djurgardshjalpen.com/
500 överfört!
Skriver en artikel om det på SvenskaFans om ett tag.
Edit: Om insamlingen då, inte vad jag förde över ...
Skriver en artikel om det på SvenskaFans om ett tag.
Edit: Om insamlingen då, inte vad jag förde över ...
- Lucky Luke
Underbart initiativ! Stort kred till alla inblandade.
Har redan en stående månadsinsättning till DH som givetvis kommer att fortsätta att rulla på. Bidrar även med 500 via SMS idag.
Låt oss nu visa övriga hockey Sverige vad sann supporterkultur är!!
Har redan en stående månadsinsättning till DH som givetvis kommer att fortsätta att rulla på. Bidrar även med 500 via SMS idag.
Låt oss nu visa övriga hockey Sverige vad sann supporterkultur är!!

Äh vafan jag hade ju inte ens kollat på kampanjsidan, satte direkt över från min internetbank, hade sparat uppgifterna sedan innan.
Aja, pengarna är inne. Huvudsaken det
Aja, pengarna är inne. Huvudsaken det

- Hepsnastian
Över 90 000 nu, sjukt bra jobbat av DH, JK och IDH! Inte bara att ni gör detta utan att ni gör det tillsammans!
2014-04-07, vad hände?
Kanske redan har postats.
På sidan där man kan se vad folk har bidragit med så ser det ut i Google Chrome som att tid+belopp sitter ihop.
Typ såhär:
SMS-gåva
Viktor 5 Jun 13:31100 kr
Zoomar jag ut och kör sidan i 90% så ser det korrekt ut med bra avgränsning. Men i 100% (standard) ser det mindre bra ut. Kanske bara jag som upplever?
På sidan där man kan se vad folk har bidragit med så ser det ut i Google Chrome som att tid+belopp sitter ihop.
Typ såhär:
SMS-gåva
Zoomar jag ut och kör sidan i 90% så ser det korrekt ut med bra avgränsning. Men i 100% (standard) ser det mindre bra ut. Kanske bara jag som upplever?
-
Samma här.macin skrev:Kanske redan har postats.
Typ såhär:
SMS-gåva
-
- Säsongskort: Ja
Jag vill bara påpeka att om man inte har pengar att skänka, kanske ungdom, kanske student, kanske bara inte har råd så finns det andra sätt att hjälpa till. Ett är väldigt enkelt. Sprid. sprid ordet till folk ni vet håller på Djurgåden men kanske inte är inne och ser detta för det finns det många som inte gör. Detta ska inte gå förbi någon. Berätta om det för kollegorna, kompisarna de i sin tur kanske berättar för någon annan och helt plötsligt får någon som du/vi kanske inte hade nått reda på detta och sätter in 100kr. Värt det!
- "Det finns bara två slags kvinnor här i världen. Kvinnor som alltid talar och kvinnor som aldrig tiger"
Alldeles riktigt. Med hög sannolikhet är det ju "mer värt" att sprida det till 5-10 personer än att skänka 100 spänn.Pogue Mahone skrev:Jag vill bara påpeka att om man inte har pengar att skänka, kanske ungdom, kanske student, kanske bara inte har råd så finns det andra sätt att hjälpa till. Ett är väldigt enkelt. Sprid. sprid ordet till folk ni vet håller på Djurgåden men kanske inte är inne och ser detta för det finns det många som inte gör. Detta ska inte gå förbi någon. Berätta om det för kollegorna, kompisarna de i sin tur kanske berättar för någon annan och helt plötsligt får någon som du/vi kanske inte hade nått reda på detta och sätter in 100kr. Värt det!
Givetvis bäst att både skänka och sprida

Över 100k nu. Det skänker ju salas själv. Öka nu.
Bra jobb!
Bra jobb!
Född till sportchef.
Och det är "bara" 218 som gett. Det är ju ingenting mot vad det borde bli.android skrev:Över 100k nu. Det skänker ju salas själv. Öka nu.
Bra jobb!
Jaså, är Salas så pass tät?
Är det ok om man trycker upp ett stort plakat och går ner till centrum och skyltar med?
Fick tanken nu när jag såg studenterna... Är det någon student kvar där ni bor?
Ta med ett sådant
Fick tanken nu när jag såg studenterna... Är det någon student kvar där ni bor?
Ta med ett sådant