Linköping HC - Djurgårdens IF, 2/3 2007

Här diskuterar vi Djurgården Hockeys matcher.
Gäst

Re: Jaha?

Inlägg av Gäst »

Mitt-i-klacken 1983 skrev:
Bjurling_39 skrev:
golfarn skrev:Jävla dålig stämning här? Känner ni inte slutspelsdraget??!! :D :D :D :D
Nej vi är inte i slutspel! Men du din kaffeböna, hur många SM-Guld har ni? vilket jävla lag du hejar på??
Han sitter med handen innaför brallan när Annika Sörenstam slår ut från tee. Han vet inte vad hockey är.Ignorera honom bara....

tror han är en sån som skiter ut golf bollar
hans tjej ser väl ut som en golfboll med inslag av en kaffeböna
Kuop

Inlägg av Kuop »

golfarn skrev:Jävla dålig stämning här? Känner ni inte slutspelsdraget??!! :D :D :D :D
Hur kan du känna slutspelsdraget när du sitter framför en dator?
Användarvisningsbild
Bjurling_39

Inlägg av Bjurling_39 »

hardrocker35 skrev:
Bjurling_39 skrev:
Nej vi är inte i slutspel! Men du din kaffeböna, hur många SM-Guld har ni? vilket jävla lag du hejar på??
Han sitter med handen innaför brallan när Annika Sörenstam slår ut från tee. Han vet inte vad hockey är.Ignorera honom bara....

Haha :D
Kaptenen Ölvestad: Tackla är som att göra mål för mig!
golfarn

Inlägg av golfarn »

Tycker synd om er! Ses kanske i slutspelet om några år?
Hatar Djurgården!! Ni bara förstör på matcherna!!!! Ni är som ett gäng dagisbarn!!
Användarvisningsbild
Hank

Inlägg av Hank »

Hur fan kan Mårtensson få åka slalom genom försvaret med med mindre än en halvminut kvar. Om vi hade tagit matchen till förlängning hade LHC missat chansen att ta fjärdeplatsen och sannolikt slutat spela.

Sist men inte minst:
-Hur i helvete kunde Thomas Andersson missa den solklara hakningen på Fimpen i slutminuterna? En utvisning där och matchen hade gått till förlängning.
-Harald Lückner, vilken jävla pajas. Hoppas Modo (och HV) försvinner snabbare än kvickt ur slutspelet.
-Lite surt med tre gamla djurgårdare i målprotokollet för LHC.
Mitt-i-klacken 1983
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja

Inlägg av Mitt-i-klacken 1983 »

Kuop skrev:
Hur kan du känna slutspelsdraget när du sitter framför en dator?
Han vevar ju med puttern juuu
Användarvisningsbild
Ritterwand

Inlägg av Ritterwand »

hardrocker35 skrev:Tror att Ronnie har gjort sitt för DIF nu
Han är långsam som fan
Utnyttjas han bara på rätt sätt så gör han ändå ett gott jobb. Det som skett den här säsongen är inte hans eller någon annan enskild spelares fel. Det handlar mer om missbedömning av truppens styrka från ledningens sida.

Ni som svarar på en viss provocerande användares inlägg: ta ett djupt andetag och sluta mata trollen.
golfarn

Inlägg av golfarn »

Bjurling_39 skrev:
hardrocker35 skrev:
Bjurling_39 skrev:

jag var ju en bög nyss??? hur kan jag då ha tjej??? Fan trodde apor var liiiiiiiiite smartare än så! Haha ni halkade vist på bananskalet! :D
Adam Blomster

Inlägg av Adam Blomster »

Till och med sillstrypargänget kommer före oss, o vi blir slagna av mora. det kan bara inte gå att va positiv ikväll!
"Well, I got this guitar and I learned how to make it talk"- The boss 1975 Thunder road
Gäst

Inlägg av Gäst »

golfarn skrev:
Bjurling_39 skrev:
hardrocker35 skrev:
Bjurling_39 skrev: Nej vi är inte i slutspel! Men du din kaffeböna, hur många SM-Guld har ni? vilket jävla lag du hejar på??

jag var ju en bög nyss??? hur kan jag då ha tjej??? Fan trodde apor var liiiiiiiiite smartare än så! Haha ni halkade vist på bananskalet! :D

Bananskal..Kul att du beskrev hur du ser ut
Användarvisningsbild
Crashmash

Inlägg av Crashmash »

golfarn är frölundait, som har totalt 3 sm-guld och luktar fisk.
Användarvisningsbild
shma

Inlägg av shma »

Jag är ganska besviken, men hade inte räknat med slutspel heller. Våran höst var rent katastrofal så bara det faktum att vi slipper kvala vilket hade gått åt helvete det med, med våra nerver gör mig tillräkligt glad. Tycker det är trist att spelarna fick säga åt publiken och inte kunde 100%igt koncentrera sig på matchen var en större besvikelse än spelet dom spelade.

Gör hockeyresorna alkoholfria för fan. Pinsamt.

Hur som helst, börjar f1 säsongen snart. Heja Massa.
Bild
Användarvisningsbild
DIF_Soldier

Inlägg av DIF_Soldier »

Hank skrev:Hur fan kan Mårtensson få åka slalom genom försvaret med med mindre än en halvminut kvar. Om vi hade tagit matchen till förlängning hade LHC missat chansen att ta fjärdeplatsen och sannolikt slutat spela.

Sist men inte minst:
-Hur i helvete kunde Thomas Andersson missa den solklara hakningen på Fimpen i slutminuterna? En utvisning där och matchen hade gått till förlängning.
-Harald Lückner, vilken jävla pajas. Hoppas Modo (och HV) försvinner snabbare än kvickt ur slutspelet.
-Lite surt med tre gamla djurgårdare i målprotokollet för LHC.
Vid Musses 2-1 så tyckte jag att jag urskjilde lite vemod i hans blick och kroppspråk. Han blev nog lite nedstämd trots allt.
Säg den glädje som varar
Rådgivaren

Inlägg av Rådgivaren »

Jag är så fruktansvärt besviken! Och jag förstår att killarna också är det. Som de har kämpat den här våren och så skiljer det så lite i slutändan... det kändes som att det här kunde ha gått riktigt långt i ett slutspel. :cry:
Berra

Du

Inlägg av Berra »

golfaren. Håll dig till golf och lämna hockeyn i fred. Jag tycker dock att det var synd att flera av de "fans" som åkt ner ägnade tid åt annat än att stödja djurgården. Istället tog de spelarnas, både DIF:s och LHC:s, fokus bort från matchen. Hoppas att jag slipper se dessa personer i globen eller hovet i framtiden. Nu får vi ladda om för 07/08 i stället, hoppas på bättre uppslutning då. Avslutningsvis tänkte jag spy lite galla och svära i kyrkan. Under slutspelet håller jag en tumme för de som möter modo och hv, detta på grund av deras läggmatcher, jag står för vad jag säger även om det så skulle vara färjestad som möter dom.
Skriv svar