Hur fan kan Mårtensson få åka slalom genom försvaret med med mindre än en halvminut kvar. Om vi hade tagit matchen till förlängning hade LHC missat chansen att ta fjärdeplatsen och sannolikt slutat spela.
Sist men inte minst:
-Hur i helvete kunde Thomas Andersson missa den solklara hakningen på Fimpen i slutminuterna? En utvisning där och matchen hade gått till förlängning.
-Harald Lückner, vilken jävla pajas. Hoppas Modo (och HV) försvinner snabbare än kvickt ur slutspelet.
-Lite surt med tre gamla djurgårdare i målprotokollet för LHC.
hardrocker35 skrev:Tror att Ronnie har gjort sitt för DIF nu
Han är långsam som fan
Utnyttjas han bara på rätt sätt så gör han ändå ett gott jobb. Det som skett den här säsongen är inte hans eller någon annan enskild spelares fel. Det handlar mer om missbedömning av truppens styrka från ledningens sida.
Ni som svarar på en viss provocerande användares inlägg: ta ett djupt andetag och sluta mata trollen.
Jag är ganska besviken, men hade inte räknat med slutspel heller. Våran höst var rent katastrofal så bara det faktum att vi slipper kvala vilket hade gått åt helvete det med, med våra nerver gör mig tillräkligt glad. Tycker det är trist att spelarna fick säga åt publiken och inte kunde 100%igt koncentrera sig på matchen var en större besvikelse än spelet dom spelade.
Gör hockeyresorna alkoholfria för fan. Pinsamt.
Hur som helst, börjar f1 säsongen snart. Heja Massa.
Hank skrev:Hur fan kan Mårtensson få åka slalom genom försvaret med med mindre än en halvminut kvar. Om vi hade tagit matchen till förlängning hade LHC missat chansen att ta fjärdeplatsen och sannolikt slutat spela.
Sist men inte minst:
-Hur i helvete kunde Thomas Andersson missa den solklara hakningen på Fimpen i slutminuterna? En utvisning där och matchen hade gått till förlängning.
-Harald Lückner, vilken jävla pajas. Hoppas Modo (och HV) försvinner snabbare än kvickt ur slutspelet.
-Lite surt med tre gamla djurgårdare i målprotokollet för LHC.
Vid Musses 2-1 så tyckte jag att jag urskjilde lite vemod i hans blick och kroppspråk. Han blev nog lite nedstämd trots allt.
Jag är så fruktansvärt besviken! Och jag förstår att killarna också är det. Som de har kämpat den här våren och så skiljer det så lite i slutändan... det kändes som att det här kunde ha gått riktigt långt i ett slutspel.
golfaren. Håll dig till golf och lämna hockeyn i fred. Jag tycker dock att det var synd att flera av de "fans" som åkt ner ägnade tid åt annat än att stödja djurgården. Istället tog de spelarnas, både DIF:s och LHC:s, fokus bort från matchen. Hoppas att jag slipper se dessa personer i globen eller hovet i framtiden. Nu får vi ladda om för 07/08 i stället, hoppas på bättre uppslutning då. Avslutningsvis tänkte jag spy lite galla och svära i kyrkan. Under slutspelet håller jag en tumme för de som möter modo och hv, detta på grund av deras läggmatcher, jag står för vad jag säger även om det så skulle vara färjestad som möter dom.