stick tillbax till din jävla skithålagolfarn skrev:Hahahahahahahah fan vad ni suger!!!!! Nu är ni precis där ni ska vara!! Så jävla härligt!!!! Ni är fan inte bättre! Varken på läktaren eller på plan!! Chokladpojkarna spöa skiten ur er!!!! Ojojojojojojojoj stackars![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
pojkar!
Linköping HC - Djurgårdens IF, 2/3 2007
-
Re: Stackare
-
Stolt över detta?
Vi är DJURGÅRDEN!
Allt utom slutspel är ett grovt misslyckande och i synnerhet en dag som denna.
Vi har Bremberg och jag tror fan jag håller med alla kritiker.. han VEK FAN NER SIG HELT TOTALT.
Killen fick världens mest onödiga utvisning i PP!
Och till råga på allt missade han 2 frilägen.
Och för att inte tala om Challe och Säcken.. hur fan motiverar dom? när man står inför det sista perioden i den viktigaste matchen på hela säsongen.. då ska man för i helvete köra ett Sagan om ringen tal och motivera killarna till hjältedöd och ära... inte motivera dom till att åka sakta och att spela korphockey.
FYFAN :evil:
Vi är DJURGÅRDEN!
Allt utom slutspel är ett grovt misslyckande och i synnerhet en dag som denna.
Vi har Bremberg och jag tror fan jag håller med alla kritiker.. han VEK FAN NER SIG HELT TOTALT.
Killen fick världens mest onödiga utvisning i PP!
Och till råga på allt missade han 2 frilägen.
Och för att inte tala om Challe och Säcken.. hur fan motiverar dom? när man står inför det sista perioden i den viktigaste matchen på hela säsongen.. då ska man för i helvete köra ett Sagan om ringen tal och motivera killarna till hjältedöd och ära... inte motivera dom till att åka sakta och att spela korphockey.
FYFAN :evil:
- Strömberg=power
golfarn skrev:Hahahahahahahah fan vad ni suger!!!!! Nu är ni precis där ni ska vara!! Så jävla härligt!!!! Ni är fan inte bättre! Varken på läktaren eller på plan!! Chokladpojkarna spöa skiten ur er!!!! Ojojojojojojojoj stackars![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
pojkar!
Jaha, vem är du- en bonnläpp från Linköping eller?
Djurgården-Ett lag i med och motvind
- Bjurling_39
Kvalserien var aldrig aktuellt i min värld även om det ju var snubblande nära
Men det är surt att Mora av alla jävla lag tar platsen ifrån oss, men som sagt hade vi gjort vårt så..
Absolut ska vi vara stolta över KUNG Linkan, vilken lirare!!
Gör som någon annan gjorde och avslutar med några rungande barnförbjudna,Fan i helvetes jävelkuken jävlar!!

Absolut ska vi vara stolta över KUNG Linkan, vilken lirare!!
Gör som någon annan gjorde och avslutar med några rungande barnförbjudna,Fan i helvetes jävelkuken jävlar!!
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Ja eftersom du är golfare så förstår du ju dig på hockey...ta din bästa klubba och slå dig långt åt helvetegolfarn skrev:Hahahahahahahah fan vad ni suger!!!!! Nu är ni precis där ni ska vara!! Så jävla härligt!!!! Ni är fan inte bättre! Varken på läktaren eller på plan!! Chokladpojkarna spöa skiten ur er!!!! Ojojojojojojojoj stackars![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
pojkar!
- Bjurling_39
Vi hade alla möjligheter att avgöra detta själva idag... Så vi föll på egna misstag...
Men kan inte släppa Modos 2 raka torskar mot Modo tränarens gamla lag Mora... Det luktar riktig illa...
Jag har haft Mårds som hat objekt (Bäckman är utom tävlan), men nu fan är Lückner högst/lägst på den listan...
Senaste lagen Lückner haft:
Färjestad
HV71
Mora
Modo
Ush!!
Men vi hade chansen i egna händer, men tog den inte!
Men kan inte släppa Modos 2 raka torskar mot Modo tränarens gamla lag Mora... Det luktar riktig illa...
Jag har haft Mårds som hat objekt (Bäckman är utom tävlan), men nu fan är Lückner högst/lägst på den listan...
Senaste lagen Lückner haft:
Färjestad
HV71
Mora
Modo
Ush!!
Men vi hade chansen i egna händer, men tog den inte!
Senast redigerad av _Skogis den 2007-03-02 21:49:18, redigerad totalt 2 gång.
'Vi kastade in en handgranat, och fick tillbaka en napalmbomb' Västerås 2014-04-07
'Det finns dåliga hockey matcher men inga tråkiga' Hans Chrunak
'Vissa åker ut till landet under semestern, andra hem till mormor & morfar' Hank the Tank
'Det finns dåliga hockey matcher men inga tråkiga' Hans Chrunak
'Vissa åker ut till landet under semestern, andra hem till mormor & morfar' Hank the Tank
Nu hittas det förklaringar...vi föll på mållinjen idag, vidhåller vi haft flyt som tagit 5 av 6 de två senaste. Visst, förlusten i Malmö sved men då kan ni fan räkna in alla poäng vi tappade i sista minuten i höstas också. Mora var ju avhängda mer än en gång och krigade på och sen hade de kanske lite flyt med att möta färdigplacerade skoterraggare på hembränt x 2 i sluttampen.
- DIF_Soldier
- Medlem: Ja, vanlig medlem