Landslagshockey
Re: Landslagshockey
VM är rätt tråkigt så jag kan inte klandra dem, varannat år OS och varannat VM borde det vara. Fotbollen har fattat.
Hockey blir inte tråkigt om det så vore VM en gång i månaden!
VM kanske inte håller högsta klassen alla gånger. Men VM är till för alla spelare och många nationer. Det drar folk och tittare och det räcker för mig.
New blood joins this earth, and quickly he's subdued...
- Think if...
- Kontakt:
+1Don66-2 skrev:Hockey blir inte tråkigt om det så vore VM en gång i månaden!
Using Tapatalk
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Varför är inte Ante med i VM-laget?
För dålig/skadad?
Bara en fundering som slog mig igår när jag tittade en halv period mot Norge.
För dålig/skadad?
Bara en fundering som slog mig igår när jag tittade en halv period mot Norge.
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
Blir knepigt att ta sig långt i turneringen med detta laget.
Skickat från min HTC One via Tapatalk
Skickat från min HTC One via Tapatalk
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
På ett sätt kan jag njuta mer av spelet när det är landskamp. Det är lite lagom trevligt ifall Sverige vinner och man slipper sitta å svettas med en hjärtinfarkt bara en felaktig utvisning bort.
Jag älskar att se DIF spela hockey men fan det sliter på en, även när det går bra!
Sent from my iPhone using Tapatalk
Jag älskar att se DIF spela hockey men fan det sliter på en, även när det går bra!
Sent from my iPhone using Tapatalk
Tydligen är jag "omogen" och "oseriös" för att jag vill döpa min son till Fimpen.
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
Satt och tänkte på en sak. Varför arrangerar Kanada så sällan VM? Och i USA har det inte varit sedan i början på 60-talet. Är det för att dom inte vill ta mediaintresse ifrån Stanley cup slutspelet eller något annat?
Avskaffa tre mot tre.
Re: Sv: Landslagshockey
IIHF använder VM för att sprida hockeyn och utveckla intresset, jämför med JVM för det går omvartannat i NAMattias_87 skrev:Satt och tänkte på en sak. Varför arrangerar Kanada så sällan VM? Och i USA har det inte varit sedan i början på 60-talet. Är det för att dom inte vill ta mediaintresse ifrån Stanley cup slutspelet eller något annat?
Swype:at från min Sony Xperia Z1 i tapatalk
Jag är en förbannad jävla pessimist jag vet,
One man does not simply "dömma ut Djurgården"
Brase yourself - The Djurgården fans is coming
Fan, hade glömt hur mycket jag hatar Boork. Helt sanslöst jobbig att ha den mannen som kommentator.
Har ingen vidare koll...är han fortfarande kvar hos CMORE som kommentator?
Har ingen vidare koll...är han fortfarande kvar hos CMORE som kommentator?

Jävlar vad vi ser små och klena ut mot detta Ryssland. Har vi vunnit en enda närkamp i den här matchen?
Alltså ryssar, världens vidrigaste idrotts folk.... Fyfan, cccp fjollor
Jag är en förbannad jävla pessimist jag vet,
Vilken icke-match...
Jag har inte brytt mig om VM direkt, men nu hoppas jag av hela mitt hjärta att ryssarna torskar finalen. Jag hoppas att ryska coachen åker på fet böter och en lång avstängning.
Absolut bland det vidrigaste jag sett, och det är inte ett dugg förvånande att det är en ryss som gör "skära av halsen"-tecknet offentligt. Säger det mesta om den ryska mentaliteten. Vidrig rakt igenom, den generella ryska människosyn är hemsk. Jag har en sådan fruktansvärd avsky mot den nationen just nu. Tycker synd om alla få, sett till den stora mängden, vettiga ryssar för att dom ska få skit pga att övriga befolkningen är helt dum i huvudet med en totalt unken världs- och människosyn.
Absolut bland det vidrigaste jag sett, och det är inte ett dugg förvånande att det är en ryss som gör "skära av halsen"-tecknet offentligt. Säger det mesta om den ryska mentaliteten. Vidrig rakt igenom, den generella ryska människosyn är hemsk. Jag har en sådan fruktansvärd avsky mot den nationen just nu. Tycker synd om alla få, sett till den stora mängden, vettiga ryssar för att dom ska få skit pga att övriga befolkningen är helt dum i huvudet med en totalt unken världs- och människosyn.