Rocky3000 skrev:Tänk om det stämmer att #21 är på väg hit! Underbart! Hoppas att allt klaffar nu bara..
Tyvärr går det inte att lösa.....
Heinerö har nummer 21!!!
Rocky3000 skrev:Tänk om det stämmer att #21 är på väg hit! Underbart! Hoppas att allt klaffar nu bara..
Manijock skrev:Rocky3000 skrev:Tänk om det stämmer att #21 är på väg hit! Underbart! Hoppas att allt klaffar nu bara..
Heinerö har nummer 21!!!
Då får han ta #11 den är ledigManijock skrev:Tyvärr går det inte att lösa.....Rocky3000 skrev:Tänk om det stämmer att #21 är på väg hit! Underbart! Hoppas att allt klaffar nu bara..
Heinerö har nummer 21!!!
Jens Öhling...Rocky3000 skrev:Då får han ta #11 den är ledigManijock skrev:Tyvärr går det inte att lösa.....Rocky3000 skrev:Tänk om det stämmer att #21 är på väg hit! Underbart! Hoppas att allt klaffar nu bara..
Heinerö har nummer 21!!!![]()
Ironi eller seriös?Ironstowe skrev: Dogge har jag att berätta..är ett starkt rykte inifrån.
Du som skrev förut att 2 till forwards skulle in och 2 backar. Ganska säkra uppgifter va?Debacle skrev:Är väldigt tveksam till om Dogge faktiskt skulle hålla måttet, hur mycket jag än älskar honom. Skriver vi honom på allt annat än 1 år är det katastrof.
ciirree skrev:Du som skrev förut att 2 till forwards skulle in och 2 backar. Ganska säkra uppgifter va?Debacle skrev:Är väldigt tveksam till om Dogge faktiskt skulle hålla måttet, hur mycket jag än älskar honom. Skriver vi honom på allt annat än 1 år är det katastrof.
Nåt nytt på den fronten?
Jag är av uppfattningen att dessa två herrar är nya guldkorn. Det kryllar av lag i NHL som har rentav usel defensiv, som garanterat kommer behöva knyta till sig unga defensiva backar för framtiden i nästa draft. Jag kanske hypear Englund för mycket, men av de unga backar vi haft på senare år så är Englund den som gett starkast intryck. Det kanske har att göra med att han tävlat mot HA-lag och inte SHL-lag, men potentialen finns där helt klart. AOM har också, av det man fått se, gett bra intryck.mb81 skrev:Vad är tankarna kring Englund och AOM?
De måste väl få fortsätta. Dock inte sett nåt om förlängt. Båda lär ju gå relativt tidigt i draften.
Är det bra eller dåligt?Mattebo skrev:Vi har en spelarbudget på 28 miljoner sa Challe precis i SVT-play i programmet om lottningen för Champions league.
Det är okej. Bättre än förväntat, personligen.Malto skrev:Är det bra eller dåligt?Mattebo skrev:Vi har en spelarbudget på 28 miljoner sa Challe precis i SVT-play i programmet om lottningen för Champions league.
Jag är positivt överraskad. Var beredd på lägre. 28 milj. är okej tycker jag. Med tanke på laget vi har signat borde det finnas bra med utrymme kvar för värvningar.Malto skrev:Är det bra eller dåligt?Mattebo skrev:Vi har en spelarbudget på 28 miljoner sa Challe precis i SVT-play i programmet om lottningen för Champions league.
Får vi in Tellan Ante och Dogge till nästa säsong så skiter jag i om det blir Tim Eriksson och Stefan Lassen på dem övriga platserna (lite överdrivet kanskeIronstowe skrev:Manijock skrev:Rocky3000 skrev:Tänk om det stämmer att #21 är på väg hit! Underbart! Hoppas att allt klaffar nu bara..
Heinerö har nummer 21!!!
Det går!!
Dogge har jag att berätta..är ett starkt rykte inifrån.