Läste någonstans att han är uppvuxen i Danmark. Källa: oklartSirDIFalot skrev:Men han är ju knappt ryss. Hans EP-historik börjar när han var 15 år och inte någon gång under hela hans EP-historik gör han en match på rysk mark.Glory1 skrev:Sjukt besviken på engelskan. Man hör ju inte ens att han är ryss? En riktigt mysig ryssbrytning var väl det minsta vi kunde få
Hur ligger det till egentligen? Har han bara ett ryskt namn?
Trukhno klar för Djurgården
Re: Trukhno klar för Djurgården
Född till sportchef.
Det här kommer bli min nya favoritspelare. Rejäl åt alla håll och kanter. Jobbar och använder fysik. Tappar sällan puck och ger medspelare yta. Nytändningen blir rejäl i Djurgården där han blir rättcoachad av Säcken.
Poängmässigt kommer det att gå hyfsat. Han kommer att göra 13 mål i Djurgården nästa säsong.
Poängmässigt kommer det att gå hyfsat. Han kommer att göra 13 mål i Djurgården nästa säsong.
Får ge honom att han verkar vara en sympatisk kille. Hoppas han kan prestera på isen också.
Avgå Jocke.
Insamling Djurgården-Knäppa Looben på näsan (igen)
Hej,
Vill knäppa Loob och de andra på näsan, vad sägs om vi startar en autogiroinsamling el liknande, dvs alla får skriva upp sig på överföring 1 gång i månaden på minimum 100 spänn.
Fixa BG via Karel och Jenny.
Gå ut med utskick till samtliga medlemmar och säsong korts innehavare?
Vad sägs?
Vill knäppa Loob och de andra på näsan, vad sägs om vi startar en autogiroinsamling el liknande, dvs alla får skriva upp sig på överföring 1 gång i månaden på minimum 100 spänn.
Vad sägs?
Re: Insamling Djurgården-Knäppa Looben på näsan (igen)
Djurgårdshjälpen håller på med en kampanj som de lär annonsera snart verkar det som!Ironstowe skrev:Hej,
Vad sägs?
Ifall du vill och kan hjälpa till med något tror jag säkert att de gärna tar emot hjälp!
Det känns bra med Runken. I slutet av videon sköt han i krysset. Skjuter han i krysset varje match så gör han ju över 50 baljor nästa säsong. Sedan ska han ju lära sig prata svenska vilket måste vara skönt för alla "andra sidan kan ni svenska" sjungare.
Född till sportchef.
Är Runken = Trucken/ Slava? Blir inte det förvirrande med en Rundqvist i laget som kan anses rimma bättre på det smeknamnet?
Gärna handleder men först ett rejält fysiskt spel
Runken är väl Rundqvist?sensei skrev:Är Runken = Trucken/ Slava? Blir inte det förvirrande med en Rundqvist i laget som kan anses rimma bättre på det smeknamnet?
Trukhno får bli Trunken

EDIT: Rucken skulle också fungera för Trukhno!
Senast redigerad av Axel_K den 2014-05-21 08:49:46, redigerad totalt 1 gånger.
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Androids inlägg är förstås laddade med sarkasm som vanligt.
Det var också ett av hans påfund att kalla både Rundqvist och Trukhno för "Runken".

Rundqvist är Rundqvist. Runken är Trucken. Men folk får kalla spelarna vad dom vill. Vill ni kalla Runken för Trucken, Trunken eller annat så kör på.
Född till sportchef.
Att man ens kan överväga något annat än "Broder Trukh" som smeknamn är upprörande (enligt streckdaniels förslag).
Räknar kallt med att Fimpen har en utbildning i lämpliga frisyrer (tänker på hans gubbrakning).
Räknar kallt med att Fimpen har en utbildning i lämpliga frisyrer (tänker på hans gubbrakning).
”Den grad av kränkthet människor känner, är precis den mängd de förtjänar.”
-
Tänkte precis påpeka att jag aldrig hört en ryss prata så bra engelska, men har han inte bott i Ryssland på över 10 år är det ju inte så konstigt.
Jag hade hoppats på något i stil med:
im score))
im score))
Detta kanske jag har drömt men jag tror han e halvdanskMetal Machine skrev:Tänkte precis påpeka att jag aldrig hört en ryss prata så bra engelska, men har han inte bott i Ryssland på över 10 år är det ju inte så konstigt.