Precis som jag säger så talar han ju inte TILL media egentligen, han pratar till oss GENOM media. Därav tycker jag hans attityd är lite för mkt. Det är jag inte ensam om, hört många här inne som är skeptiska till honom just i mediasnack.Ohddan skrev:Men hur mycket tror du Challe bryr sig om han framstår som en surputt för SB eller Expressen? Däremot som stålmannen säger så hade några ord på hemsidan gjort under. Det snappas upp på två röda det med.ciirree skrev:Fel eller inte, det är ju ens egna åsikt.Kall-El skrev:Ser inget fel med att vara spydig och dryg mot journalister och annat löst pack.
Däremot borde man kunna styra upp längre och sakliga intervjuer genom hemsidan.
Men är du dryg och jobbig så kommer du också bli känd för att vara dryg och jobbig. Vem vill bli det?
Du får en mycket bättre koppling till fansen genom att vara öppen, åtminstone till de frågor man KAN/VILL svara på.
Man måste komma ihåg att det är igenom media som sportchefer och tränare pratar till oss.
Till topic. Så som värvningarna ser ut hittills så är fan inte mitt tips om super-Tim (otroligt att inte ironin gick fram) ett särkilt långt skott.
Ah well. Lämnar det nu.
Håller med.
Som truppen ser ut nu så kommer säkerligen nästa förvärv vara nåt vi aldrig trodde skulle komma. Hade inte heller blivit förvånad om Tim vore en, helt ärligt.