Silly-season 2014-15 ständigt uppdaterat i första inlägget
Re: Silly-season 2014-15 ständigt uppdaterat i första inlägg
Infomöte nu tack.
- diftobbe89
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Sen spelar det ju ingen roll om en eller två "spets" forwards kommer in, behövs ju mer en så.
Vi är ju inte i HA längre där det räcker att tuta och köra för vissa lag.
Det här är helt enkelt för dåligt, oavsett om Engqvist eller vem fan som kommer in så ser det illa ut.
Vi är ju inte i HA längre där det räcker att tuta och köra för vissa lag.
Det här är helt enkelt för dåligt, oavsett om Engqvist eller vem fan som kommer in så ser det illa ut.
Spela fult
Det behövs exakt lika många klassforwards in som det behövdes för två timmar sedan. Men nu behöver ytterligare en forward lånas ut. Suck.
Avgå Jocke.
Finns plats för max en till bland forwardsen nu. Kan inte köpa en värvning som Trukhno i det läget vi är i nu! Vi behövde en förstacenter och en målskytt. Nu är det väl bara en förstacenter kvar. Så jävla pinsamt att vi knappt försöker. Gick alla stålar till Tellan eller?
-
- Säsongskort: Ja
Gjorde det inte redan det?Andspe skrev:Det här känns obegripligt! Börjar lukta sista plats i SHL om detta vansinne fortsätter!
Vi får väl tänka att vår säsong börjar i 7-matchkvalmötet mot Södertälje som väntar efter 55 omgångar...
- minalman
- Säsongskort: Ja
Silly-season 2014-15 ständigt uppdaterat i första inlägget
Tråkig inställning här på forumet.
Varje nytt namn tycker jag ska ses som en ny medlem i familjen!
Känner de sig inte välkomna går det garanterat åt helvete!
Senast redigerad av minalman den 2014-05-16 15:52:19, redigerad totalt 1 gånger.
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
"Med rätt förutsättningar är jag intresserad" - Garpen om Sportchefsjobbet får ett par veckor sedan.
Lycka till att få honom att ta över detta fuskbygge!
Fuskbygge är ju fel ord här, känslan är att detta kan vara ett riktigt hårt jobbande lagbygge. Sen får ju även jag känslan av att det saknas lite finess och kompetens också, men vi får se.Jerka skrev:"Med rätt förutsättningar är jag intresserad" - Garpen om Sportchefsjobbet får ett par veckor sedan.
Challe är för rolig alltså, förra året var det precis tvärt om?!
Gärna handleder men först ett rejält fysiskt spel
- Jim Morrison
Ska offensiva virtuosen Trukhno göra sitt första mål i SHL med oss?
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
- diftobbe89
Spyr inte galla över Trukhno som spelare, utan Challes prioritet av spelare.minalman skrev:Tråkig inställning här på forumet.
Trukhno är naturligtvis lika välkommen som resten.
Spela fult
Satt precis å kolla på filmen Moneyball. Hoppas Challe är lika smart sportchef som Brad Pitt är i filmen!
Hyfsad statistik från AHL för några år sedan. Vad hade karln för roll i Luleå...Jag har aldrig hört talas om honom tidigare.
Sörensen gör ett fantastiskt mål på egen hand då han trycker sig fram, dribblar av en leksing innan han sprätter upp pucken högt bakom Alsenfelt.
Han var faktiskt riktigt bra i några matcher jag såg med "negrerna" förra året, men statistiken är ju inte den bästa...
Han var ju Asplövens bästa spelare året innan, säger kanske inte så mycket men vi har ju inte direkt tokvunnit mot dom senaste 2 åren.Berra skrev:Hyfsad statistik från AHL för några år sedan. Vad hade karln för roll i Luleå...Jag har aldrig hört talas om honom tidigare.
- Jim Morrison
Vi blir supersågade och superhånade på Twitter i detta nu. Som MadHawk sa; Vad. Fan. Håller. Vi. På. Med.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.