mouaneey talkjz, så enkelt är detmb81 skrev:Mario Kempe till khl. Tycker det är tråkigt att även spelare som inte ens är stjärnor i elitserien drar till khl.
Swype:at från min Sony Xperia Z1 i tapatalk
mouaneey talkjz, så enkelt är detmb81 skrev:Mario Kempe till khl. Tycker det är tråkigt att även spelare som inte ens är stjärnor i elitserien drar till khl.
Klandrar Inte Kempe. Men tycker det är konstigt att khl-klubbarna tom är och letar bland spelare som ligger på knappa 20 poäng.4.9.5 skrev:mouaneey talkjz, så enkelt är detmb81 skrev:Mario Kempe till khl. Tycker det är tråkigt att även spelare som inte ens är stjärnor i elitserien drar till khl.
OT, men hur tror ni det blir om/när lönetak införs...mb81 skrev:Klandrar Inte Kempe. Men tycker det är konstigt att khl-klubbarna tom är och letar bland spelare som ligger på knappa 20 poäng.4.9.5 skrev:mouaneey talkjz, så enkelt är detmb81 skrev:Mario Kempe till khl. Tycker det är tråkigt att även spelare som inte ens är stjärnor i elitserien drar till khl.
Nå, var kommer ryktet ifrån?SkönaDjurgårn skrev:Nu måste jag ha tillräcklig kreditibilititititet för att dra igång ett sjujäkla rykte va? ANTE ÄR KLAR!!SkönaDjurgårn skrev:Tror han går till VIK, kom ihåg var ni läste det först.Djurgårdare86 skrev:En liten fråga: Nån som vet hur läget är med Johner? Det är väl den enda som står i ingenmansland just nu eller?
Riktigt sorgligt, jag hade lätt behållt honom om jag fick bestämma.
Han skämtade ju förstås.ciirree skrev:Sånt är inte ens kul att skriva om du inte vet de till 100 % eller hört det direkt från Challe eller Ante själv. Så.. hur säker är du?SkönaDjurgårn skrev:Nu måste jag ha tillräcklig kreditibilititititet för att dra igång ett sjujäkla rykte va? ANTE ÄR KLAR!!SkönaDjurgårn skrev:Tror han går till VIK, kom ihåg var ni läste det först.Djurgårdare86 skrev:En liten fråga: Nån som vet hur läget är med Johner? Det är väl den enda som står i ingenmansland just nu eller?
Hmmm... Jag tycker normalt att man kan skämta om i princip allt, men detta var lite jobbigt faktiskt.SkönaDjurgårn skrev:Hehe aaa jag skojade lite där, har inte en aning om Ante. Angående Johner till VIK så hade jag säkra källor dock som visade sig stämma.
Verkar väl inte ologiskt med utlåning i ett samarbete med Björklöven.ciirree skrev:Brukar man inte som SHL lag ha 3 st målvakter? 2 som spelar och en tredje utlånad?
Så då ska väl Mattsson vara utlånad eller har jag fel?
Känns ju sådär att värva en till och skicka iväg Mattsson.
Ne iofs. Sant.Malto skrev:Verkar väl inte ologiskt med utlåning i ett samarbete med Björklöven.ciirree skrev:Brukar man inte som SHL lag ha 3 st målvakter? 2 som spelar och en tredje utlånad?
Köp en lottTessan skrev:Nå, var kommer ryktet ifrån?SkönaDjurgårn skrev:Nu måste jag ha tillräcklig kreditibilititititet för att dra igång ett sjujäkla rykte va? ANTE ÄR KLAR!!SkönaDjurgårn skrev:Tror han går till VIK, kom ihåg var ni läste det först.Djurgårdare86 skrev:En liten fråga: Nån som vet hur läget är med Johner? Det är väl den enda som står i ingenmansland just nu eller?
Det beror väl på lite hur det ser ut. I en del fall om en målvakt är skadad så plockas en J-20-keeper upp som backup. Men det känns mer gediget att ha en mer etablerad målvakt som är aktiv i någon seniorserie, som kan kallas in om någon de första två blir långtidsskadade.ciirree skrev:Brukar man inte som SHL lag ha 3 st målvakter? 2 som spelar och en tredje utlånad?