Mattebo skrev:Högra eller vänstra?AlltidDIF skrev:Skulle offra en pungkula för Murray,Kronwall och Engqvist
Skickas från min iPhone via Tapatalk
Bara o välja!
Mattebo skrev:Högra eller vänstra?AlltidDIF skrev:Skulle offra en pungkula för Murray,Kronwall och Engqvist
Fast hans avslut, so thank all of you, kan ju antyda på att han lämnarandroid skrev:Kronwall tycker ju att Lokomotiv-fansen är dom bästa som han spelat inför:
"You know why Loko fans are the best in the league and the best fans I ever played for?
Cause you stick with us through good times and bad times and show up for every game supporting us even though sometimes we are not playing well. That's one of many reasons why this city and its fans are special, so thank all of you! "
http://hclokomotiv.ru/fanzone/blog/?blo ... ost_id=235
Så jag tror nog att han blir kvar där.
Tillägger att jag självklart förstår att det är hans jobb att skriva på det sättet.
Jepp, Kåberg.Jim Morrison skrev:Har det varit ett enda forwardrykte sen vi gick upp? Förutom någon lös Ante-spekulation?
Känns som ett sista practical joke från hans agent eller nåt men ja, visst.Sjöwall skrev:Jepp, Kåberg.Jim Morrison skrev:Har det varit ett enda forwardrykte sen vi gick upp? Förutom någon lös Ante-spekulation?
Var inte det. Många spetsvärvningar brukar väl kommer efter hockey-VM eller i juni/juli.Staten skrev:Vi har alltså inte värvat någon av de beryktade spetsspelarna vi ska ha in till kommande säsong, förutom tellan då men han har ju varit på gång länge. Nu börjar man bli lite orolig för vad spetsvärvningarna slutar upp i.
Nej tack säger jag, om det är den kvalité på spelare vi går efter så tar jag hellre både Jakobs och KempeDIFtomppa skrev:http://www.eliteprospects.com/player.php?player=8394
Vad tror ni om denna kille då? Relativt ung och enligt EP goda ledaregenskaper. Tyckte även han såg intressant ut när vi lirade mot JYP i Europen Trophy förra säsongen. (inte minst målet han gjorde på friläge)
Nu måste jag ha tillräcklig kreditibilititititet för att dra igång ett sjujäkla rykte va? ANTE ÄR KLAR!!SkönaDjurgårn skrev:Tror han går till VIK, kom ihåg var ni läste det först.Djurgårdare86 skrev:En liten fråga: Nån som vet hur läget är med Johner? Det är väl den enda som står i ingenmansland just nu eller?
Riktigt sorgligt, jag hade lätt behållt honom om jag fick bestämma.
Sånt är inte ens kul att skriva om du inte vet de till 100 % eller hört det direkt från Challe eller Ante själv. Så.. hur säker är du?SkönaDjurgårn skrev:Nu måste jag ha tillräcklig kreditibilititititet för att dra igång ett sjujäkla rykte va? ANTE ÄR KLAR!!SkönaDjurgårn skrev:Tror han går till VIK, kom ihåg var ni läste det först.Djurgårdare86 skrev:En liten fråga: Nån som vet hur läget är med Johner? Det är väl den enda som står i ingenmansland just nu eller?
Riktigt sorgligt, jag hade lätt behållt honom om jag fick bestämma.