Djurgården Hockey ?@difhockeyse 38mciirree skrev:Släpp en till dååå!!
@rosenrasande @mrmadhawk Räckte inte fem spelare förra gången?! Ni kvällstidningar ska då ha alldeles för sensationella sensationer.
Djurgården Hockey ?@difhockeyse 38mciirree skrev:Släpp en till dååå!!
Haha såg den!Jim Morrison skrev:Djurgården Hockey ?@difhockeyse 38mciirree skrev:Släpp en till dååå!!
@rosenrasande @mrmadhawk Räckte inte fem spelare förra gången?! Ni kvällstidningar ska då ha alldeles för sensationella sensationer.
Mycket vill ha merciirree skrev:Haha såg den!Jim Morrison skrev:Djurgården Hockey ?@difhockeyse 38mciirree skrev:Släpp en till dååå!!
Var ju det alla hoppades på men kanske ändå inte ville ropa hurra innan det var klart på hemsidan.Jim Morrison skrev:Mycket vill ha merciirree skrev:Haha såg den!Jim Morrison skrev:Djurgården Hockey ?@difhockeyse 38mciirree skrev:Släpp en till dååå!!
@rosenrasande @mrmadhawk Räckte inte fem spelare förra gången?! Ni kvällstidningar ska då ha alldeles för sensationella sensationer.Men klart det känns så när nästan varenda människa och hens hund visste att Tellqvist skulle skriva på i år...
Absolut, bara att instämma. Klart att vi signar Staffan Kronwall. Att han har två år kvar på sitt mångmiljonskontrakt med Lokomotiv Yaroslavl är inget problem. Det köper han sig nog gärna ut ur för att sedan signa med SHLs överlägset fattigaste förening.Bengan08 skrev:Många har tagit det som nonsens när jag har skrivit det tidigare, men jag tror beserat på vissa källor ( bra/dåliga?) att Staffan Kronwall kommer att signas...
med tanke på läget och den allmänna känslan i Ryssland ska man nog inte underskatta hemkänsla och den säkerhet Sverige erbjuderSalas skrev:Absolut, bara att instämma. Klart att vi signar Staffan Kronwall. Att han har två år kvar på sitt mångmiljonskontrakt med Lokomotiv Yaroslavl är inget problem. Det köper han sig nog gärna ut ur för att sedan signa med SHLs överlägset fattigaste förening.Bengan08 skrev:Många har tagit det som nonsens när jag har skrivit det tidigare, men jag tror beserat på vissa källor ( bra/dåliga?) att Staffan Kronwall kommer att signas...
Jag är helt oberoende Bengan, men kan informera att jag hört liknande om än vaga rykten. Ingenting ska vara klart, men det talas om honom i Hovets katakomber.Bengan08 skrev:Många har tagit det som nonsens när jag har skrivit det tidigare, men jag tror beserat på vissa källor ( bra/dåliga?) att Staffan Kronwall kommer att signas...
Jag vill inte säga för mycket utan låter andra skratta åt det jag skriver....skratta bäst...Schonis skrev:Jag är helt oberoende Bengan, men kan informera att jag hört liknande om än vaga rykten. Ingenting ska vara klart, men det talas om honom i Hovets katakomber.Bengan08 skrev:Många har tagit det som nonsens när jag har skrivit det tidigare, men jag tror beserat på vissa källor ( bra/dåliga?) att Staffan Kronwall kommer att signas...
Ingen rök utan eld.
Äh, ta inte åt dig. Självfallet kommer vissa att 'helgardera' sig och inte få upp hoppet. Hellre bli positivt överraskad än besviken.Bengan08 skrev:Jag vill inte säga för mycket utan låter andra skratta åt det jag skriver....skratta bäst...Schonis skrev:Jag är helt oberoende Bengan, men kan informera att jag hört liknande om än vaga rykten. Ingenting ska vara klart, men det talas om honom i Hovets katakomber.Bengan08 skrev:Många har tagit det som nonsens när jag har skrivit det tidigare, men jag tror beserat på vissa källor ( bra/dåliga?) att Staffan Kronwall kommer att signas...
Ingen rök utan eld.