mb81 skrev:Skulle gärna se att man kan signa upp sig på en månadsavgift. SSK har gjort det i deras #vimobiliserar kampanj. De har fått ihop 1,5 miljoner vad jag hört. Iofs är det klubben själva vad jag fattat som står för det. Det tycker jag dock är fel. DIF ska inte behöva tigga av oss. De har kört 250 kr/månaden som enda val och fått 500 pers att signa upp.
Skulle gärna göra något liknande. Vi skulle lätt kunna vara det dubbla som går med på samma sak jämfört med SSK. Sen engångsgåvor,ölen med mera så ska 6 mille inte vara omöjligt!
Det e ju bara att du sätter upp en överföring från ditt egna konto som görs varje månad så har du din månadsavgift
Skickas från min iPhone via Tapatalk
Jag vet hur man gör. Men tänkte typ att man blir medlem i Djurgårdshjälpen och på det sättet binder upp sig tex ett år att betala en viss summa varje månad. Tror det skulle bli mycket mer på det viset.
Som sagt har ssk fått ihop 1,5 mille. Fast den insamlingen har klubben själva stått för. Och kan ju vara många sponsorer som cashat in också så svårt att jämföra. Men vi borde klara av att bräcka ssk.
Vid vilket Systembolag i Linköping kan man köpa Alberget4a? Bor i Askersund, så det är ju BARA 8 mil, enkel resa, för att hämta en ny back! Det är det värt. Och så kan man stanna i Ljungsbro för att lugna ner fru o dotter!
Plusse skrev:Vid vilket Systembolag i Linköping kan man köpa Alberget4a? Bor i Askersund, så det är ju BARA 8 mil, enkel resa, för att hämta en ny back! Det är det värt. Och så kan man stanna i Ljungsbro för att lugna ner fru o dotter!
Du kan få den till alla system i hela landet om du bara har lite tålamod. Går alltså beställa hem från deras hemsida eller i butik.
Högdalen skrev:Det är numera 9 bolag som har den på hyllan.
Arninge
Bromma blocks
Södertälje
Slakthuset
Farsta
Åkersberga
Sollentuna
Hässelby
Linköping
Tog ett snack med han som hämtade mina backar åt mig. "Åfan, är det djurgårdsbärs?" svarade han när jag nämnde det. "Jamen dåså, då ska vi nog se till att plocka in den!"
pulverapa skrev:Köpte just en back Alberget 4A i Farsta - äntligen finns ölen i söderort! 444 pix för 15 fin-öl inkl. Pant är kanon!
Hoppsan, finns den i Farsta nu. Då blir det att ta en tripp till bolaget efter jobbet i morgon. Attans att jag inte upptäckte det tidigare. Hade varit skönt att knäppa en för att fira då Tellan presenterades.
Sörensen gör ett fantastiskt mål på egen hand då han trycker sig fram, dribblar av en leksing innan han sprätter upp pucken högt bakom Alsenfelt.