Silly-season 2014-15 ständigt uppdaterat i första inlägget
-
Re: Silly-season 2014-15 ständigt uppdaterat i första inlägg
Herregud. Inte Mike Iggulden.
Vår enda chans nästa år är att skapa ett LAG då kan vi inte ha killar som Iggulden som lirar för sig själv. Skeptisk överlag till att ta in nordamerikaner på bara meriter. Då ska det vara spelare som dokumenterat är lagspelare. Kolla på hur många nitar SHL-klubbarna gick på ifjol.
Vår enda chans nästa år är att skapa ett LAG då kan vi inte ha killar som Iggulden som lirar för sig själv. Skeptisk överlag till att ta in nordamerikaner på bara meriter. Då ska det vara spelare som dokumenterat är lagspelare. Kolla på hur många nitar SHL-klubbarna gick på ifjol.
- minalman
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Re: Sv: Silly-season 2014-15 ständigt uppdaterat i första in
Då måste det vara bättre att behålla Dustin som bevisligen funkar i vårt gäng. Men han har nog förlorat sina känslor för oss nu.pulverapa skrev:Mike Iggulden?
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
Re: Sv: Silly-season 2014-15 ständigt uppdaterat i första in
bättre att ta in en junior. Dustin är alldeles för osynlig för att vara värd pengarnaminalman skrev:Då måste det vara bättre att behålla Dustin som bevisligen funkar i vårt gäng. Men han har nog förlorat sina känslor för oss nu.pulverapa skrev:Mike Iggulden?
Skickat från min D6503 via Tapatalk
- Espen Knutsen våran gud - Djurgårdens IF Hockey, 1994–1998, 1999–00, 2004–05
- minalman
Håller med. Vi kan väl ha tre-fyra juniorer avlönade för en Iggulden-lön? Så inte Boko Haram från Ö-vik tar alla våra unga.Morwin skrev:bättre att ta in en junior. Dustin är alldeles för osynlig för att vara värd pengarnaminalman skrev:Då måste det vara bättre att behålla Dustin som bevisligen funkar i vårt gäng. Men han har nog förlorat sina känslor för oss nu.pulverapa skrev:Mike Iggulden?
- SirDIFalot
Fast vi spelar inte i allsvenskan längre. De juniorerna som är uppe i A-laget och rör om kommer inte längre tjäna några 20-30k när de har "riktiga" kontrakt satt säga.minalman skrev:Håller med. Vi kan väl ha tre-fyra juniorer avlönade för en Iggulden-lön? Så inte Boko Haram från Ö-vik tar alla våra unga.Morwin skrev:bättre att ta in en junior. Dustin är alldeles för osynlig för att vara värd pengarnaminalman skrev:Då måste det vara bättre att behålla Dustin som bevisligen funkar i vårt gäng. Men han har nog förlorat sina känslor för oss nu.pulverapa skrev:Mike Iggulden?
Expert.
-
Är det nån som läst nån bekräftelse på att Dustin lämnar Dif? Har kikat på hans twitter och det är många som tackar honom o.s.v för hans tid hos oss, men han svarar inte på något och skriver smått kryptiska kommentarer. Lidström,Sam och Nisse har ju bekräftats på sidan dock inte DJ. Frågan är ifall han inte fått nån typ av bud och överväger.
- minalman
Jag tänkte behålla dem i J20 med lön som får dem att stanna och låna ut dem till HA. Plocka in vid skada.SirDIFalot skrev:Fast vi spelar inte i allsvenskan längre. De juniorerna som är uppe i A-laget och rör om kommer inte längre tjäna några 20-30k när de har "riktiga" kontrakt satt säga.minalman skrev:Håller med. Vi kan väl ha tre-fyra juniorer avlönade för en Iggulden-lön? Så inte Boko Haram från Ö-vik tar alla våra unga.Morwin skrev:bättre att ta in en junior. Dustin är alldeles för osynlig för att vara värd pengarnaminalman skrev:Då måste det vara bättre att behålla Dustin som bevisligen funkar i vårt gäng. Men han har nog förlorat sina känslor för oss nu.pulverapa skrev:Mike Iggulden?
dustin johner ?@dustinjohner 1m
A big thanks 2 all the Dif fans 4 your support the last 2 years! Would love 2 have been offered the chance 2 stay #greatfans #greatmemories
När man talar om trollen. Dustin Johner bekräftade för en minut sedan att han lämnar DIF. Tråkigt.Djurgårdare86 skrev:Är det nån som läst nån bekräftelse på att Dustin lämnar Dif?
dustin johner ?@dustinjohner 1 min
A big thanks 2 all the Dif fans 4 your support the last 2 years! Would love 2 have been offered the chance 2 stay #greatfans #greatmemories
-
Haha,sjuk timing! Då vet man iallafall.sthlm1891 skrev:dustin johner ?@dustinjohner 1m
Sjukt tråkigt tycker jag, sjukt härlig kille!sthlm1891 skrev:dustin johner ?@dustinjohner 1m
Jim Morrison - "Järlan borde betala ett nyförvärv ur egen jävla ficka. Ta ett jävla SMS-lån eller något."
Sjukt tråkigt på en härlig kille, japp. Johner är för evigt en husgud i Berras hem. Men vi måste få in några spetsiga spelare. Vi måste satsa vår styvmoderligt behandlade budget på Tellan, 2 klassbackar samt 1 center av rang, Johner är inget av detta.Inteno skrev:Sjukt tråkigt tycker jag, sjukt härlig kille!sthlm1891 skrev:dustin johner ?@dustinjohner 1m
Sörensen gör ett fantastiskt mål på egen hand då han trycker sig fram, dribblar av en leksing innan han sprätter upp pucken högt bakom Alsenfelt.
Sjukt dåligt ordföråd här inne just nu kan tyckas...
Som människa är det ju alltid tråkigt att en spelare lämnar, men som spelare kommer jag inte sakna honom allt för mycket.
Som människa är det ju alltid tråkigt att en spelare lämnar, men som spelare kommer jag inte sakna honom allt för mycket.
Berra skrev:Sjukt tråkigt på en härlig kille, japp. Johner är för evigt en husgud i Berras hem. Men vi måste få in några spetsiga spelare. Vi måste satsa vår styvmoderligt behandlade budget på Tellan, 2 klassbackar samt 1 center av rang, Johner är inget av detta.Inteno skrev:Sjukt tråkigt tycker jag, sjukt härlig kille!sthlm1891 skrev:dustin johner ?@dustinjohner 1m
Ceterum censeo Solnam delendam esse.
Lät på Johner som att det inte handlade om pengar, DIF valde helt enkelt att inte ha honom kvar.
Gissar i så fall att han åker på bekostnad av Jakobs.
Tänk om vi behåller Jakobs som någon sorts toppforward i laget. Vore hemskt.Neeskens skrev:Lät på Johner som att det inte handlade om pengar, DIF valde helt enkelt att inte ha honom kvar.