Silly-season 2014-15 ständigt uppdaterat i första inlägget
-
Re: Silly-season 2014-15 ständigt uppdaterat i första inlägg
Hur står det egentligen till med KHL, ska de sänka eller höja antalet utländska spelare. Någon som har information hur det egentligen står till, jag har hört här på forumet att den ska sänkas men jag har också hittat på internet på Hockeysverige.se att man öppnar upp för fler.
så tillbaka till frågan hur står det egentligen till?
Andreas Engqvist har för övrigt ett år kvar på sitt kontrakt
Ante Karlsson, Pappa till Anton Lander är klar som ass. tränare i SSK.
Kan han locka Lander till Stockholm ??
Kan han locka Lander till Stockholm ??

Då blir jag mycket gladGodnoken skrev:Andreas EngqvistKennyF skrev:Förlåt, men vem är AnteSjöwall skrev:Har du också hört det alltså?Debacle skrev:Det viskas om att Ante är närmre än vad folk tror...
Widing syns just nu på Riche.
Sent from my iPhone using Tapatalk
- minalman
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Ser du matchen på Riche?Fricke skrev:Widing syns just nu på Riche.
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
Verkar som att vi får ta hela fallskärmen ändå. Skandal är bara förnamnet!
http://www.aftonbladet.se/sportbladet/a ... 8842471.ab
Jag blir så förbannad att jag inte finner ord...Diddi skrev:Verkar som att vi får ta hela fallskärmen ändå. Skandal är bara förnamnet!
Re: Sv: Silly-season 2014-15 ständigt uppdaterat i första in
Kvoten på fem utländska spelare kvarstår inför nästa säsong i KHL.olympusPr1me skrev:Hur står det egentligen till med KHL, ska de sänka eller höja antalet utländska spelare. Någon som har information hur det egentligen står till, jag har hört här på forumet att den ska sänkas men jag har också hittat på internet på Hockeysverige.se att man öppnar upp för fler.
- Jim Morrison
Tror ni Mikael Samuelsson skulle kunna ta ett try-out kontrakt? Med tanke på hans ålder, skadehistorik på sistone. Hur många lag tar en gamble på honom i högsta ligan? Södertälje i HA kanske, men om han vill ge det ett försök i högsta ligan? För då är det en risk jag skulle kunna ta. Men ingenting annat.
Känns självfallet riktigt otänkbart att en spelare av hans 'dignitet' skulle ta ett dock.
Känns självfallet riktigt otänkbart att en spelare av hans 'dignitet' skulle ta ett dock.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Bang Bang bang, Tellan Ante Widing och Maniac sover gott om natten...Fricke skrev:Widing syns just nu på Riche.
Men usch va hemskt det är att sitta och hoppas att Douglas Murray spelar så in i helvete dåligt nu i slutspelet. Men vafan ska man göra?
Samuelsson har sagt länge att han vill avsluta med Jocke...Jim Morrison skrev:Tror ni Mikael Samuelsson skulle kunna ta ett try-out kontrakt? Med tanke på hans ålder, skadehistorik på sistone. Hur många lag tar en gamble på honom i högsta ligan? Södertälje i HA kanske, men om han vill ge det ett försök i högsta ligan? För då är det en risk jag skulle kunna ta. Men ingenting annat.
Född till sportchef.
- Jim Morrison
Precis min tanke.android skrev:Samuelsson har sagt länge att han vill avsluta med Jocke...Jim Morrison skrev:Tror ni Mikael Samuelsson skulle kunna ta ett try-out kontrakt? Med tanke på hans ålder, skadehistorik på sistone. Hur många lag tar en gamble på honom i högsta ligan? Södertälje i HA kanske, men om han vill ge det ett försök i högsta ligan? För då är det en risk jag skulle kunna ta. Men ingenting annat.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Åberg klar för NHL.
NHL-skott!!!
NHL-skott!!!
mb81 skrev:Åberg klar för NHL.
NHL-skott!!!
Money money money
Grymt!mb81 skrev:Åberg klar för NHL.
NHL-skott!!!
Då är nästa fråga - skulle det vara möjligt att han blir utlånad till oss eller är det endast Färjestad han kan bli utlånad till?