Silly-season 2014-15 ständigt uppdaterat i första inlägget
Re: Silly-season 2014-15 ständigt uppdaterat i första inlägg
Nja hörde att zabel skulle avgå igen. Om det stämmer vet ja inte, man kan ju inte lita 100 på rykten menar ja.
lär väl vara J20?pulverapa skrev:I juniorlaget eller? För i A-laget är det fullt.benganfs skrev:Jim Morrison skrev:Patrik Klüft i samtal med DIF tydligen. Vilken roll han skulle ha vet jag inte.
De ryktet tror ja mer på, han skulle passa bra som assisterande.
+1benganfs skrev:Nja hörde att zabel skulle avgå igen. Om det stämmer vet ja inte, man kan ju inte lita 100 på rykten menar ja.
Re: Sv: Silly-season 2014-15 ständigt uppdaterat i första in
Zabel kan väl knappast avgå igen. Alltså då, om det händer, då har jag tappat förtroende för hela DIF ledningen asså.benganfs skrev:Nja hörde att zabel skulle avgå igen. Om det stämmer vet ja inte, man kan ju inte lita 100 på rykten menar ja.
Står det nånstans eller nåt du hört?Jim Morrison skrev:Patrik Klüft i samtal med DIF tydligen. Vilken roll han skulle ha vet jag inte.
ciirree skrev:Zabel kan väl knappast avgå igen. Alltså då, om det händer, då har jag tappat förtroende för hela DIF ledningen asså.benganfs skrev:Nja hörde att zabel skulle avgå igen. Om det stämmer vet ja inte, man kan ju inte lita 100 på rykten menar ja.
Han va tydligen inte nöjd med sin lön..
@EkExpressen: Patrik Klüft bekräftar sitt intresse för allsvenska IK Oskarshamn. Det du, @IKOsoderstrom http://t.co/DARlx9kTVN #twittpuckciirree skrev:Står det nånstans eller nåt du hört?Jim Morrison skrev:Patrik Klüft i samtal med DIF tydligen. Vilken roll han skulle ha vet jag inte.
Här är länk med längre intervju http://www.expressen.se/sport/hockey/ho ... intresset/
Inget om DIF intresse, dock om att OIK är intresserade.
7/4-2014
Nils Andersson kan välja Malmö om det inte blir något med DIF enligt mrredhawk. Känns som att lönekraven inte är omänskliga då och att bollen ligger hos DIF?
Utan att ta förhastade slutsatser så säger jag såhär: OM det är sant. Så bara släpp honom.benganfs skrev:ciirree skrev:Zabel kan väl knappast avgå igen. Alltså då, om det händer, då har jag tappat förtroende för hela DIF ledningen asså.benganfs skrev:Nja hörde att zabel skulle avgå igen. Om det stämmer vet ja inte, man kan ju inte lita 100 på rykten menar ja.
Han va tydligen inte nöjd med sin lön..
Zabel i laget, ja tack! Höja lönen för att behålla honom? Nej tack.
Men, som sagt. Rykten är alltid rykten. Återstår att se vart vi landar.
Varför skulle Zabel skrivit på utan att veta vad han får i lön?
benganfs är nog uttråkad och trollar lite.
Men han hade ju redan kontrakt till nästa år endå?Janos skrev:Varför skulle Zabel skrivit på utan att veta vad han får i lön?
För det gäller väl fortfarande nu när han är tillbaka?
Janos skrev:Varför skulle Zabel skrivit på utan att veta vad han får i lön?
Skapade ju en liten diskussion iallafall:)
- Jim Morrison
http://www.bltsydostran.se/blogg/skarpv ... l-med-dif/ciirree skrev:Står det nånstans eller nåt du hört?Jim Morrison skrev:Patrik Klüft i samtal med DIF tydligen. Vilken roll han skulle ha vet jag inte.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
http://www.aftonbladet.se/sportbladet/h ... 8815774.ab
Challe håller fortfarande på med budgeten, troligtvis därför inga fler förlängningar har genomförts ännu.
Challe håller fortfarande på med budgeten, troligtvis därför inga fler förlängningar har genomförts ännu.
Det finns ingen större Djurgårdare än Marcus Nilson - Wikegård
Enligt han själv verkar det inte bli Malmö:Staten skrev:Nils Andersson kan välja Malmö om det inte blir något med DIF enligt mrredhawk. Känns som att lönekraven inte är omänskliga då och att bollen ligger hos DIF?
Och verkar inte heller va lönen som är anledningen till att han inte signar med DIF: