Låter bra, var rädd folk skulle ådra sig skit nere i Malmö. Fan vad skönt vi klarat kontraktet, hade det också stått på spel i kväll hade man ju gått under...hardrocker35 skrev:Linköpings HC - Djurgårdens IF
Linköping kommer till spel utan Sami Torkki, Thomas Vlasak och Martin Samuelsson. Rastislav Stana lär få fortsätta mellan stolparna efter att ha hållit nollan i tre av de fyra senaste matcherna.
I Djurgården är läget riktigt bra. Fredrik Ericsson som saknades senast är också borta i kväll, men i övrigt ska enligt uppgift samtliga spelare finnas tillgängliga. Teemu Lassila fortsätter i DIF-buren.
Linköping HC - Djurgårdens IF, 2/3 2007
-
- DIF_Soldier
- Medlem: Ja, vanlig medlem
¨Sirrebirre skrev:GÖTT! när börjar den sända? samtidigt som allt försnack eller när matchen börjar?Static84 skrev:Ja!X3M skrev:Förra matchen så fanns det på webtv... Finns det någon som kommer rippa denna match me?
DIF TILL SLUTSPEL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
mms://mps-stream.hub.ip-only.se/CPLUS_LINK
Försnack börjar 18.50, matchen börjar 19.00.
Nu är det snart dags, och jag minns inte senaste gången jag var så här närvös - DIF MOT SLUTSPEL!
Säg den glädje som varar
Spågumman tror på dif
http://www.aftonbladet.se/atv2/popup.ht ... t/0703/564

-
okej tack !DIF_Soldier skrev:¨Sirrebirre skrev:GÖTT! när börjar den sända? samtidigt som allt försnack eller när matchen börjar?Static84 skrev:Ja!X3M skrev:Förra matchen så fanns det på webtv... Finns det någon som kommer rippa denna match me?
Försnack börjar 18.50, matchen börjar 19.00.
Nu är det snart dags, och jag minns inte senaste gången jag var så här närvös - DIF MOT SLUTSPEL!
nu forcerar vi DIF till seger !!!
Djurgår'n tills jag dör !
- mannge
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
- Kontakt:
Static84 skrev:Ja!X3M skrev:Förra matchen så fanns det på webtv... Finns det någon som kommer rippa denna match me?
vad jag har förstått, så är detta inget 100% säkert. Utan bara en kvalificerad gissning, då får vän (tror det var "Sidney Crosby") fick tag i malmö länken och gissade denna matchens länk. Då Canal+ troligtvis kommer att byta namnsystem så fort dem vet att detta är möjligt. Det är bara att hålla tummarna...
Men det är väl värt ett försök. då jag inte har något möjlighet att följa den Live och att man kunde även beställa matchen då den pågår. Dvs, först provar man länken vid 18.50-19.00, men om det inte skulle gå så tänker jag inte missa en sekund av matchen utan beställa matchen direkt.
(ibland är livet hårt för en student utan bidrag/lån, och måste ta till varje chans att spara in några pengar...)
Blue Brigade A11
-
ok fungerade nu, har aldrig gjort detta innanSirrebirre skrev:tror inte sändningen har börjat än !Bigge skrev:Min mediaplayer klarar inte av det, har den nyaste, men är det en särskild codec jag behöver???
förresten, vad menas med streama?
alltså hur gör man för att komma in och se detta gratis???
Senast redigerad av Bigge den 2007-03-02 18:52:44, redigerad totalt 1 gånger.
There is no I in TEAM!!!!
-