Holm har väl redan gjort en säsong i SHL om jag inte minns helt fel. Han gjorde väl det rätt bra dessutom..Kall-El skrev:Förstår inte alls hypen kring Holm.
Har svårt att se storheten i spelaren helt enkelt.
Hoppas innerligt att jag har fel, men jag har förtvivlat svårt att se han hålla i SHL.
Silly-season 2014-15 ständigt uppdaterat i första inlägget
Re: Silly-season 2014-15 ständigt uppdaterat i första inlägg
Han var väl i princip den ända backen som höll när vi åkte ur?Kall-El skrev:Förstår inte alls hypen kring Holm.
Har svårt att se storheten i spelaren helt enkelt.
Hoppas innerligt att jag har fel, men jag har förtvivlat svårt att se han hålla i SHL.
Kan ha fel, men har för mig att han var en av våra bättre backar som fick mycket förtroende då.
Holm får gärna bli en ny Ronnie P, otroligt viktigt att ha sådana spelare i ett lag, ser gärna Holm i DIF tröjan lång tid framöver.
Skickas från min iPhone via Tapatalk
Med tanke på att tråden Allsvenskan 13/14 låstes vet jag inte vart jag ska skriva, Men det ryktas att Janne K doppade trumpeten i fel fruntimmer vilket var avgörande för att han lämnade coco.
Är ju trotts allt silly relaterat.
Är ju trotts allt silly relaterat.
Re: Sv: Silly-season 2014-15 ständigt uppdaterat i första in
Falk som hade kritat på för två nya säsonger med Köln enligt många? Galenhöken slänger inte ut rykten bara sådär, dock stämmer långt ifrån allt han säger. Har svårt att tro på just denna, vill inte tro på den om inget. Känns tveksamt att Falk, med lya här i Sthlm (Tror jag?) skulle välja FBk före oss, om vi nu ens är intresserade...Henke95 skrev:Enligt MrMadhawk ska rykten ha placerat Andreas Falk i FBK.
Vore synd, hade gärna sett Falk i DIF.
Man föds som Djurgårdare, allt annat är förlossningsskador!
Bjorn79 skrev:Holm får gärna bli en ny Ronnie P, otroligt viktigt att ha sådana spelare i ett lag, ser gärna Holm i DIF tröjan lång tid framöver.
Går inte att jämföra Holm med en spelare som Ronnie.
Holm har i alla fall enligt mig inte visat upp i närheten av de defensiva kvalitéer som Ronnie hade.
I övrigt kan det vara värt att nämna att Holm inte höll för SHL spel när han prövades i de sammanhanget eftersom vi åkte ur.
Detta känns helt enkelt en som en spelare som är halvhygglig på allt och jag har personligen svårt att se detta räcka för SHL-spel. Vissa spelare känns helt enkelt som "gjorda" för Allsvenskan Jakobs är en av dessa Holm en annan tyvärr tror jag även Guter och Deilert hör till den listan.
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Absolut. Holm var riktigt bra året vi åkte ur. Sedan var han mindre lyckad förra säsongen. I år på väg uppåt igen. Inget konstigt med unga spelare att de får sina mellanår. Bara de allra största stjärnorna briljerar från de är 18 och åren efter det (Ex Foppa, Sudden, Zäta, E.Karlsson).sPTNC skrev:android skrev:Holm Holm Holm!!
Precis! Också tänkt mycket på honom och ser honom som en kugge i vår bakbesittning många år framöver.
Holm kan precis som du skriver bli en viktig stomspelare för oss.
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
Holm kommer nog säkert trivas i en lite mindre roll. Han kommer göra sig bra som 6-7:e back.
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Kall-El: Så du menar att ingen av de spelare som var med när vi åkte ut "hölll för de sammanhangen"? Inte Ottosson eller Tjärnqvist heller, t ex? Dessutom hade Holm +4 året vi åkte ut fast laget fick så dålig. Om jag inte minns fel fick han också något pris för bästa unga spelare i DIF den säsongen.
Senast redigerad av Túrin Turambar den 2014-04-25 08:58:08, redigerad totalt 1 gånger.
Tänk om en sådan som Staffan Kronwall kritar på 

Han har kontrakt med Lokomotiv.Bengan08 skrev:Tänk om en sådan som Staffan Kronwall kritar på
Kontrakt är till för att brytas! Så ja tack till Staffan.Struten skrev:Han har kontrakt med Lokomotiv.Bengan08 skrev:Tänk om en sådan som Staffan Kronwall kritar på
Inget nytt kring Michael Keränen eller Donati tvillingarna? Skulle vara grymt att få dem till DIF!
Jag vill minnas att han var riktigt bra första säsongen i Hockeyallsvenskan, och mindre bra denna säsong. Har jag fått det om bakfoten?BOMBOM BOUCHARD skrev:Absolut. Holm var riktigt bra året vi åkte ur. Sedan var han mindre lyckad förra säsongen. I år på väg uppåt igen. Inget konstigt med unga spelare att de får sina mellanår. Bara de allra största stjärnorna briljerar från de är 18 och åren efter det (Ex Foppa, Sudden, Zäta, E.Karlsson).
Jag tror det var så att han började förra säsongen dåligt men avslutade som vår bästa back typ. Likt denna säsongen då han hade en väldigt trög start men när hans vändning kom så var ju han hur stabil som helst, klart en av våra bättre på slutet. Synd att han blev skadad.Mattebo skrev:Jag vill minnas att han var riktigt bra första säsongen i Hockeyallsvenskan, och mindre bra denna säsong. Har jag fått det om bakfoten?BOMBOM BOUCHARD skrev:Absolut. Holm var riktigt bra året vi åkte ur. Sedan var han mindre lyckad förra säsongen. I år på väg uppåt igen. Inget konstigt med unga spelare att de får sina mellanår. Bara de allra största stjärnorna briljerar från de är 18 och åren efter det (Ex Foppa, Sudden, Zäta, E.Karlsson).