Mankan84 skrev:Det flesta här vill ha J. Ahnelöv och räknar in mig själv också. Finns självklart fler backar. Kollade runt lite och hitta den här Atte Ohtamaa ser inte alls dum ut tycker jag, lite mycket utvisningar bara men annars så.
Mkt utvisningar?
Han har ju lika mkt minuter som Ahnelöv?
Sant, såg det nu jag kanske ska bli domare lite blind
SirDIFalot skrev:Oavsett om det du säger är sant eller inte så är jag verkligen inte intresserad av en snubbe som knappt kan träna utan att skada sig och på sin höjd var typ 19:e forward i Detroit i år.
Undrar vad Samuelsson har för replik på den där sågningen...
Gråta tycker jag inte du skall göra.
Bobbo är 21 år gammal å har hela karriären
framför sig, tror inte på nåt sätt vi skulle ångra
att ge honom en chans i DIF. Han verkade trivas väldigt bra
i gruppen/laget den korta sejour han var här.
Jepe skrev:Kan folk göra oss andra, men framför allt Android, tjänsten att inte bara lägga in en länk till EP utan även skriva VEM det är.
Tack på förhand! /tjuriga farbrorn
Jag kan skriva under på det med. Konstigt fenomen att vissa vill göra det lite "spännande" genom att inte skriva ut vem det är, alternativt ragga klick åt EP. "Ooh! Vem kan det vara som den här personen vill att vi ska plocka in!?"
De senaste icke-utskrivna spelarna har varit:
Robin Jonsson
Jan Hlavac
Tim Eriksson (really?)
Ilkka Heikkinen
Mike Zigomanis
Spelar som "alla" vet vilka de är, dessutom. Vilket gör det ännu konstigare. Vore annat om det är ett namn som knappt någon har koll på.
Charlie skrev:Jag ser gärna Bobbo Petersen igen i DIF-tröjan...
denna gång utan röda handskar (dvs ej på lån)!
Hade gärna sett honom istället för Deilert. Varför vi värvade honom lär ju visa sig när truppen blir klar. Just nu ett enda stort frågetecken.
Är väl bäst att tillägga att jag tycker Deilert lyft sig rejält sedan förra gången han var här. Men att han ska stärka upp en nykomling i SHL ser jag inte.
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
jetz skrev:Finns det ens några rykten just nu? Känns som om det är väldigt dåligt på den fronten!
Tror ni man förlänger med saviano?
Jag delade med mig av ett i förmiddags, men det var ingen som nappade då. Fick veta idag att Mikael Samuelsson kan vara på g. Känner honom sen ungdomen och har vetat länge att han vänder hem efter denna säsong. Och att han inte, precis som Jocke, är intresserad av att återvända till ssk. Dom har även i alla år sagt attvdom vill avsluta karriären ihop i samma lag.
Tack för det! Jag tror dock att Samuelsson håller för en sista säsong i SHL! Tror det skulle vara en bra spelare med mycket rutin!! Som sagt, bara en säsong!!