Vissa sidor på mitt jobb är också spärrade. Jobbar på Swedbank.sensei skrev:Spärrade domäner? Jobbar du på kinesiska embassaden?
Silly-season 2014-15 ständigt uppdaterat i första inlägget
Re: Silly-season 2014-15 ständigt uppdaterat i första inlägg
Men med dina hackerskills är det väl inga problem?Sjöwall skrev:Vissa sidor på mitt jobb är också spärrade. Jobbar på Swedbank.sensei skrev:Spärrade domäner? Jobbar du på kinesiska embassaden?
- -daniel-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Vidrig IT-policy.Sjöwall skrev:Vissa sidor på mitt jobb är också spärrade. Jobbar på Swedbank.sensei skrev:Spärrade domäner? Jobbar du på kinesiska embassaden?
Faktiskt inte kör SSH-tunnel hem och surfar var jag vill men för de dödliga...mb81 skrev:Men med dina hackerskills är det väl inga problem?Sjöwall skrev:Vissa sidor på mitt jobb är också spärrade. Jobbar på Swedbank.sensei skrev:Spärrade domäner? Jobbar du på kinesiska embassaden?
Det är ju ändå ganska bra med tanke på att det är en bank. Det är bara vissa sidor som är spärrade, twitter, facebook, youtube, 9gag osv fungerar.-daniel- skrev:Vidrig IT-policy.Sjöwall skrev:Vissa sidor på mitt jobb är också spärrade. Jobbar på Swedbank.sensei skrev:Spärrade domäner? Jobbar du på kinesiska embassaden?
Eliteprospects länkar ju sina källor till höger på varje rykte under "Source". De har ytterst sällan egna källor, och då står det i så fall.sunne skrev:
På elitprospects står detta:
04/11/2014 Doubtful Alexander Urbom (D) Albany Devils Djurgården
04/11/2014 Doubtful Mika Hannula (F) Kölner Haie Djurgården
04/11/2014 Doubtful Daniel Fernholm (D) HIFK Djurgården
04/08/2014 Rumour Jens Jakobs (F) Leksand Djurgården
04/08/2014 Rumour Mikael Tellqvist (G) Dinamo Riga Djurgården
Hur många av de kan vi rå hem, och jag önska det stå Ahnelöv också.
Tror ingen här inne ville ha Adam som första målis men han och Tellan skulle varit ett stabilt målvaktspar!Fiskmaesen skrev:Måste säga att jag går emot strömmen ang Reideborns flytt till MoDo. Personligen tycker jag att Adam endast var bra då han fick spela mycket matcher och var uttalad etta. Vid delat förtroende med Mattsson var han långt ifrån att vara en stabil och bra keeper. I SHL skulle jag inte känna mig trygg med Adam som etta varför jag inte heller har något emot att han lämnar och ersätter med en ny bekantskap. Tack för du lirade upp oss och lycka till i MoDo!
Presentera Tellan nu så spekulationerna kan ta slut..
Fortfarande helt dött kring DIF! Suck.
Jaa det är väldigt tyst kring DIF börjar bli irriterad, ny sportchef direkt kanske!? Nää lite att ta i. Men seriöst det är som att sitta och vänta på att målafärg ska torka! Å andra sidan blir man inte förvånad likadant varje Silly-season. Kom hem från semestern Challe!! Nog är du värd ledighet, bara väldigt fel tidpunkt!
Robin Jacobsson klar för Leksand! Skönt!
Re: Sv: Silly-season 2014-15 ständigt uppdaterat i första in
.. och Robin Gartner. Då slipper vi dem!bastis7 skrev:Robin Jacobsson klar för Leksand! Skönt!
Drömscenariot: Challe har ringt och sagt nej till förmån för en amerikan

Leksand ser mer och mer ut som ett bottenlag.
Connoly som säkert värvas har ju inte heller imponerat. Sen kan de inte ha samma tur med att Ahlsenfeldt(spelar han kvar) spikar igen. Sen förlorar de sjukt mycket i pp med att Hersley försvinner.
Deras ekonomi är nog fortfarande jävligt risig. Och det ska den vara!
Connoly som säkert värvas har ju inte heller imponerat. Sen kan de inte ha samma tur med att Ahlsenfeldt(spelar han kvar) spikar igen. Sen förlorar de sjukt mycket i pp med att Hersley försvinner.
Deras ekonomi är nog fortfarande jävligt risig. Och det ska den vara!
Re: Sv: Silly-season 2014-15 ständigt uppdaterat i första in
Oj vilken lättnad att de tog båda Robinarna. Det verkar som vi siktar högre än så. Var orolig där ett tag. Hade känts tungt om vi hade plockat in båda.ciirree skrev:.. och Robin Gartner. Då slipper vi dem!bastis7 skrev:Robin Jacobsson klar för Leksand! Skönt!
Drömscenariot: Challe har ringt och sagt nej till förmån för en amerikan
- Think if...
- Kontakt:
Det har väl aldrig hindrat dom tidigare, eller?mb81 skrev: Deras ekonomi är nog fortfarande jävligt risig. Och det ska den vara!
Skickas från min iPad via Tapatalk
Using Tapatalk
- minalman
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Undrar hur många meter trottoar de fick i månaden?
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
Lassila klar för TPS Åbo enligt Expressen! Nu är det bara att presentera Tellan!!
Skickas från min iPhone via Tapatalk
Skickas från min iPhone via Tapatalk
Alltid, Oavsett