Silly-season 2014-15 ständigt uppdaterat i första inlägget
Re: Silly-season 2014-15 ständigt uppdaterat i första inlägg
"Djurgården blev så sent som i måndags klart för SHL och nu börjar arbetet med att få ihop ett lagbygge som håller i landets högsta serie. Målvakten Mikael Tellqvist har placerats i klubben, liksom Frölundas landslagsback Jonas Ahnelöv. En annan landslagsback, Daniel Fernholm - och dessutom Mika Hannula - har själva lämnat in en intresseanmälan till Djurgården och dessutom jobbar klubben hårt för att behålla Jens Jakobs, som vann skytteligan i kvalserien, men som bara var inlånad av Leksand"
Citat kräver nämnande av källan!benganfs skrev:"Djurgården blev så sent som i måndags klart för SHL och nu börjar arbetet med att få ihop ett lagbygge som håller i landets högsta serie. Målvakten Mikael Tellqvist har placerats i klubben, liksom Frölundas landslagsback Jonas Ahnelöv. En annan landslagsback, Daniel Fernholm - och dessutom Mika Hannula - har själva lämnat in en intresseanmälan till Djurgården och dessutom jobbar klubben hårt för att behålla Jens Jakobs, som vann skytteligan i kvalserien, men som bara var inlånad av Leksand"

NationalencyklopedinMattebo skrev:Citat kräver nämnande av källan!benganfs skrev:"Djurgården blev så sent som i måndags klart för SHL och nu börjar arbetet med att få ihop ett lagbygge som håller i landets högsta serie. Målvakten Mikael Tellqvist har placerats i klubben, liksom Frölundas landslagsback Jonas Ahnelöv. En annan landslagsback, Daniel Fernholm - och dessutom Mika Hannula - har själva lämnat in en intresseanmälan till Djurgården och dessutom jobbar klubben hårt för att behålla Jens Jakobs, som vann skytteligan i kvalserien, men som bara var inlånad av Leksand"
Haha. På nätet eller i den tryckta upplagan? Vilket band i så fall. Sitter och slår i den som en galning ...YNWA skrev:Nationalencyklopedin
Ang. Hannula:
Legoknekt? Ja
Rutinerad? Ja
Har levererat i DIF tidigare? Ja
Gör mål? Ja
Hårt arbetande? Ja
Dyr? Kanske
Intressant? Till rätt pris - mer rutin behövs
Sent from my iPhone using Tapatalk
Legoknekt? Ja
Rutinerad? Ja
Har levererat i DIF tidigare? Ja
Gör mål? Ja
Hårt arbetande? Ja
Dyr? Kanske
Intressant? Till rätt pris - mer rutin behövs
Sent from my iPhone using Tapatalk
YNWA skrev:NationalencyklopedinMattebo skrev:Citat kräver nämnande av källan!benganfs skrev:"Djurgården blev så sent som i måndags klart för SHL och nu börjar arbetet med att få ihop ett lagbygge som håller i landets högsta serie. Målvakten Mikael Tellqvist har placerats i klubben, liksom Frölundas landslagsback Jonas Ahnelöv. En annan landslagsback, Daniel Fernholm - och dessutom Mika Hannula - har själva lämnat in en intresseanmälan till Djurgården och dessutom jobbar klubben hårt för att behålla Jens Jakobs, som vann skytteligan i kvalserien, men som bara var inlånad av Leksand"
Close enough! Aftonbladet plus läste ja detta påstående!
http://www.eliteprospects.com/player.php?player=9009
Hur är det med Johan Larsson? Får han chansen på riktigt i Buffalo nästa säsong?
Hur är det med Johan Larsson? Får han chansen på riktigt i Buffalo nästa säsong?
Undrar vad Everberg kan tänkas kosta... 150?
- diftobbe89
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Anton Hedman tycker jag man bör stämma av läget med, han kanske är sugen på en flytt hem till Stockholm.
Annars gillar jag rykterna in på backsidan, framåt är det ganska smått och nätt, lite Challes melodi.
Annars gillar jag rykterna in på backsidan, framåt är det ganska smått och nätt, lite Challes melodi.
Spela fult
Re: Sv: Silly-season 2014-15 ständigt uppdaterat i första in
Hedman har tränat ihop med Dicken och Klasen i Huddinge nu efter säsongen. Tror han kan vara sugen. Men han är ju inte direkt poppis hos oss...diftobbe89 skrev:Anton Hedman tycker jag man bör stämma av läget med, han kanske är sugen på en flytt hem till Stockholm.
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Re: Sv: Silly-season 2014-15 ständigt uppdaterat i första in
Varför är han inte poppis?pulverapa skrev:Hedman har tränat ihop med Dicken och Klasen i Huddinge nu efter säsongen. Tror han kan vara sugen. Men han är ju inte direkt poppis hos oss...diftobbe89 skrev:Anton Hedman tycker jag man bör stämma av läget med, han kanske är sugen på en flytt hem till Stockholm.
Har inget emot honom...
Är väl mera gnägget som har?
"Som att vara nykär, vänta på nästa gång man träffas och sedan vara lycklig några minuter innan man börjar oroa sig för om man säger och gör rätt och sedan gå och längta efter nästa date utan att veta vem som skulle ringa." - minalman
Att Hedman knockade Andreas Holmqvist för några år sedan gör absolut nada. Ser gärna han i DIF.
Nu vill jag ha Hank på ett flerårskontrakt!
EDIT: Om det nu var den incidenten som pulverapa tänkte på.
Nu vill jag ha Hank på ett flerårskontrakt!
EDIT: Om det nu var den incidenten som pulverapa tänkte på.
Nån som tror att Daniel Tjärnqvist finns på intresselistan för oss?
Hans kontrakt går ut i kölner. Men han kanske lägger av, och jag är skeptisk till att han skulle göra det bättre nästa säsong än förra gången i DIF. 2 år äldre.
Hans kontrakt går ut i kölner. Men han kanske lägger av, och jag är skeptisk till att han skulle göra det bättre nästa säsong än förra gången i DIF. 2 år äldre.
Det hoppas jag verkligen att han inte gör. Oaktat allt annat så känns nedförsbacken rätt brant.adrmag96 skrev:Nån som tror att Daniel Tjärnqvist finns på intresselistan för oss?
”Den grad av kränkthet människor känner, är precis den mängd de förtjänar.”
Kanske vi ger Klubertanz en andra chans i Djurgården? Hans kontrakt går väl ut i KHL ?
elr vad säger ni ?
elr vad säger ni ?