Challe hoppar av, vem tar över?
Re: Challe hoppar av, vem tar över?
Gissar på Garpen.
Han känns dock som lite för offensiv i sin lagbalansering för att passa min smak.
Han känns dock som lite för offensiv i sin lagbalansering för att passa min smak.
Tackar gärna ja till Garpenlöv. Vill inte se Jocke som sportchef.
Avgå Jocke.
Jag hoppas på Garpenlöv isåfall.
Tack för allt Tellan. https://www.youtube.com/watch?v=VSYY4LB ... &index=109
Jocke E blir spelande sportchef. 

Re: Sv: Challe hoppar av, vem tar över?
Haha kom och tänka på när jag va liten och spelade fotboll med kompisarna, "flygande målvakt"kaminor skrev:Jocke E blir spelande sportchef.
Hoppas och tror på Garpen. Har ju ryktats om det innan.
Challe är en lurig typ, han uttalande i media efter avancemanget var ju en tydlig indikering på att han skulle stanna... Men han uttalade sig smidigt, så att han kunde lämna utan att tala osanning.
– Jag vet om ryktena. Men jag ska inte träna Västerås. Inget annat lag heller, även om jag är sugen. Jag kommer att bygga upp Djurgården för SHL.
Jag undrar hur pass genomtänkt det där svaret var? Han måste ha funderat noga på något sätt. Jag förstår dock inte varför han inte bara sa som det var direkt? Vilken anledning fanns att hålla inne på det i två dagar?
Challe är en lurig typ, han uttalande i media efter avancemanget var ju en tydlig indikering på att han skulle stanna... Men han uttalade sig smidigt, så att han kunde lämna utan att tala osanning.
– Jag vet om ryktena. Men jag ska inte träna Västerås. Inget annat lag heller, även om jag är sugen. Jag kommer att bygga upp Djurgården för SHL.
Jag undrar hur pass genomtänkt det där svaret var? Han måste ha funderat noga på något sätt. Jag förstår dock inte varför han inte bara sa som det var direkt? Vilken anledning fanns att hålla inne på det i två dagar?
MP tar över
Djurgårns IF du är allt jag har!
ALDRIG lämnar jag dig ensam kvar
ALDRIG lämnar jag dig ensam kvar
Har jag drömt att Solvalla skall anställa eller har de redan anställt nytt folk?
Hade kanske varit Challes drömjobb?
Hade kanske varit Challes drömjobb?
Mats Sundin hade varit något (lär inte hända tror jag dock)
Tack för allt Challe
Tack för allt Challe

In med Garpen nu!
- Doyle
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Hur gör "Säcken" om Challe lämnar..Han var ju faktiskt tveksam till fortsättning kanske beroende på att han kände till Challes beslut ???
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Garpenlöv. Tycker Mats Sundin borde engagera sig i DIF. Konstigt att han inte gjort det tidigare. Han bor i Stockholm och Djurgården är ändå klubben i hans hjärta. Sudden vore grym med tanke på hans nätverk i USA och Kanada.
Sudden eller Garpen vore som.. ja.. en dröm!