Matchtröjan kommer inte ändras till nästa säsong (3-säsongs principen) så för tillfället en totalt onödig diskussion. Men personligen gillar jag inte kransen, skölden klarar sig utan den så vacker som den är.
Man föds som Djurgårdare, allt annat är förlossningsskador!
Haha tiderna förändras...
Vi kämpade länge för att få tillbaka den rena, riktiga skölden i fotbollen. Det var uppe på flertalet årsmöten och nämndes i stort sätt varenda gång i diskussionerna med Adidas och i samband med souvenirer.
Nu vill folk ha tillbaks den vedervärdiga kransen som inte fyller någon funktion alls. Hujeda mig! Glad att se att de flesta inte håller med.
Det som verkligen "skämmer" på den nyare matchtröjan är ju axelfliken som går förlångt ned på armen och bryter randen som borde gått helt runt.
Årtalet och texten skulle väl dock vara ok. Men själva runda ringen ytterkonturen runt är ett otyg som inte skall tillbaks! Passar absolut icke på de mörkblå tröjan eller den vita, såg ok ut på den röda då det blev mindre med rött.
Som vi har nu såklart. Det skall vara skölden och ingenting annat, både i ishockey och i fotbollen.
Det jag däremot vill se när nästa tröja skall designas och tillverkas 2015 är en sköld som ser ut som den ska! Tyvärr så har vi ett missbildat märke på bröstet nu... Skölden på replicaskjortorna är ju för fan korrekta.
Thomaso skrev:Som vi har nu såklart. Det skall vara skölden och ingenting annat, både i ishockey och i fotbollen.
Det jag däremot vill se när nästa tröja skall designas och tillverkas 2015 är en sköld som ser ut som den ska! Tyvärr så har vi ett missbildat märke på bröstet nu... Skölden på replicaskjortorna är ju för fan korrekta.
Thomaso skrev:Som vi har nu såklart. Det skall vara skölden och ingenting annat, både i ishockey och i fotbollen.