Hata aik

Här diskuteras vi andra DIF-föreningar, övrig hockey och annan sport.
Skriv svar
20002001

Re: Hata aik

Inlägg av 20002001 »

Enligt gnagarforum är Teteh Bangura häktad för hustrumisshandel.

http://forum.svartgul.se/guestbook/ länken

Edit: http://www.dn.se/sport/fotboll/allsvens ... na-gripen/
Djurgårns IF du är allt jag har!
ALDRIG lämnar jag dig ensam kvar
Användarvisningsbild
Leijon
Säsongskort: Ja

Inlägg av Leijon »

Hälsa bleka hästen å alla andra gäng!
För övrigt anser jag att Solna ska förgöras.
sPTNC
Medlem: Ja, vanlig medlem

Inlägg av sPTNC »

STOR cred och eloge till aik en dag som denna! rövle hade ledningen men aik gav fan inte upp och vek ner sig som några horungar även om de hade chansen... Stort!
Användarvisningsbild
DIF_Soldier

Inlägg av DIF_Soldier »

En dag som denna går delar av min kärlek till AIK. I don't give a fuck.

Kändes som att Stockholmslagen gick samman och stod upp mot kommundopade bönder. Även om så inte är fallet så känns det så, och det är stort.
Säg den glädje som varar
Användarvisningsbild
Lee Harvey Oswald

Inlägg av Lee Harvey Oswald »

Tack Aik, för att ni stod upp i 3:e perioden när det höll på att rasa ihop helt.
Lätt hänt att det rinner iväg när det inte finns nåt att spela för.
Men era 3-2 & 3-3 blev helt avgörande då det tog udden ur Rögles slutforcering
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
S. Skuggan

Inlägg av S. Skuggan »

Lite, med betoning på lite synd att vi inte får derbyn. Inget länsderby och inget solna vs. DIF. Lite trist är det...
Användarvisningsbild
minalman

Inlägg av minalman »

Tack gnaget!
Jag ska försöka hålla mitt löfte att aldrig kalla er råttor igen.
Aj fan, det sprack ju direkt.
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
Praetori

Inlägg av Praetori »

S. Skuggan skrev:Lite, med betoning på lite synd att vi inte får derbyn. Inget länsderby och inget solna vs. DIF. Lite trist är det...
Vi får möta "riktiga" AIK istället. Dock tror jag inte det kommer att bli fullt så roligt att möta Sveriges enda klubb som håller NHL kvalitet.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Användarvisningsbild
SirDIFalot

Inlägg av SirDIFalot »

Världens bästa horungar. Hihi.
Expert.
Praetori

Inlägg av Praetori »

DIF_Soldier skrev:En dag som denna går delar av min kärlek till AIK. I don't give a fuck.

Kändes som att Stockholmslagen gick samman och stod upp mot kommundopade bönder. Även om så inte är fallet så känns det så, och det är stort.
Tyvärr så är det ju virrhjärnor bland råttornas sk supportrar som nu är fly förbannade och skall stöka med laget. Att Rögle aldrig gjorde det där extra målet som de hade behövt verkar inte sjunkit in i deras föreställningsvärld och att deras spelare visade hjärta och sportslighet och vägrade lägga sig verkar inte heller ha sjunkit in.

Tycker allvarligt talat synd om AIK som förening som har sånt otacksamt PACK bland sina supporters.

Djurgården i HA hade publik som hurrade och sjöng även när det var som sämst och landade ett publiksnitt på över 5000+ per match. Oslagbart och det visar att denna förening är på rätt spår när det gäller läktarkultur.

Hur två klubbar från Stockholm kan vara så olika är väldigt märkligt, men sen kommer ju gnaget iofs från Solna.

Väl mött AIK och hoppas de extra miljonerna ni fick av oss från elitpengen och derbyt kan rädda er från konken så vi får se er i hösta ligan snart igen.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Användarvisningsbild
DIF_Soldier

Inlägg av DIF_Soldier »

Praetori skrev:
DIF_Soldier skrev:En dag som denna går delar av min kärlek till AIK. I don't give a fuck.

Tyvärr så är det ju virrhjärnor bland råttornas sk supportrar som nu är fly förbannade och skall stöka med laget. Att Rögle aldrig gjorde det där extra målet som de hade behövt verkar inte sjunkit in i deras föreställningsvärld och att deras spelare visade hjärta och sportslighet och vägrade lägga sig verkar inte heller ha sjunkit in.

Tycker allvarligt talat synd om AIK som förening som har sånt otacksamt PACK bland sina supporters.

Djurgården i HA hade publik som hurrade och sjöng även när det var som sämst och landade ett publiksnitt på över 5000+ per match. Oslagbart och det visar att denna förening är på rätt spår när det gäller läktarkultur.

Hur två klubbar från Stockholm kan vara så olika är väldigt märkligt, men sen kommer ju gnaget iofs från Solna.

Väl mött AIK och hoppas de extra miljonerna ni fick av oss från elitpengen och derbyt kan rädda er från konken så vi får se er i hösta ligan snart igen.
Mycket bra skrivet. Jag kan inte känna hat för en fucking förening, däremot kokar jag när jag inser hur snedvridna människor är.

En hatkärlek för aik är det jag kan sträcka mig till, något annat är inte vad jag skulle betrakta som riktigt friskt.
Säg den glädje som varar
Användarvisningsbild
SirDIFalot

Inlägg av SirDIFalot »

Är det inte jättemärkligt om aik skulle lyckas med en så pass meriterad värvning?
http://www.aftonbladet.se/sportbladet/h ... 8682664.ab
Expert.
Användarvisningsbild
Enbom

Inlägg av Enbom »

Rönnqvist skulle väl ta ett sabbatsår enligt en lokaltidning.

Jonas Rönnqvist, tränare
Har ett utgående kontrakt med Luleå och huvudtränarens framtid är högst osäker. Har inte velat kommentera sin framtid men enligt Norrbottens-Kuriren funderar Jonas Rönnqvist på att ta ett sabbatsår för att koppla bort hockeyn.
Användarvisningsbild
minalman

Inlägg av minalman »

Om folk här på hockeyforumet saknat den rätta gnistan att gå på derbyt 16 maj, så måste ni tänka om nu. Det blir en mäktig upplevelse att sjunga ut deras så kallade supportrar.
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
20002001

Inlägg av 20002001 »

minalman skrev:Om folk här på hockeyforumet saknat den rätta gnistan att gå på derbyt 16 maj, så måste ni tänka om nu. Det blir en mäktig upplevelse att sjunga ut deras så kallade supportrar.
* 16 april
Djurgårns IF du är allt jag har!
ALDRIG lämnar jag dig ensam kvar
Skriv svar