Malmö Redhawks - Djurgårdens IF, 28/2 2007
Klart ikväll?!
Får hoppas på Luleå-vinst och Mora-förlust, samtidigt som vi vinner ikväll! Då är väl slutspelet klart om jag inte är helt ute å cyklar. Hur troligt detta är är väl en annan sak, men hoppas går ju alltid!
för oss som inte har canal+ och PPV via normala TV nätet kan man alltid ladda hem matchen för 79kr via canal+´s webTV...följ instruktionerna på den här länken...
http://webtv.canalplus.se/
vinst med 1-3 ikväll!!!:]]
http://webtv.canalplus.se/
vinst med 1-3 ikväll!!!:]]
Re: Klart ikväll?!
Frågan är om inte det bästa är ett kryss mellan VFHC och Luleå?Limpzz skrev:Får hoppas på Luleå-vinst och Mora-förlust, samtidigt som vi vinner ikväll! Då är väl slutspelet klart om jag inte är helt ute å cyklar. Hur troligt detta är är väl en annan sak, men hoppas går ju alltid!
Vinner vi vår match tar vi ju in två pinnar på båda lagen...
- Diffe89
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
- Kontakt:
Vinner Luleå, LHC och DIF idag, så är slutspelslagen klara. Så seger för Luleå, tack (om vi vinner mot Malmö, annars oavgjort i Götet, tack).Kall-El skrev:Frågan är om inte det bästa är ett kryss mellan VFHC och Luleå?Limpzz skrev:Får hoppas på Luleå-vinst och Mora-förlust, samtidigt som vi vinner ikväll! Då är väl slutspelet klart om jag inte är helt ute å cyklar. Hur troligt detta är är väl en annan sak, men hoppas går ju alltid!
... och vad var det där?! Vi backar upp samtliga spelare! Du vet väl att vissa spelare faktiskt läser forumet ibland?*Knirre skrev:Från hockeyligan.se
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJJJJJJ!!!!!Stockholmslaget har dock drabbats av ett avbräck inför mötet med Malmö. Backen Fredrik Ericsson kommer med största sannolikhet att tvingas stå över spel.
Tippar en 2-4-seger för DIF.
Jo, visst.. men jag eftersom att Ericsson inte ens varit ombytt till de senaste matcherna, och knappast hade varit det idag heller, så känns det inte direkt som ett avbräck av det tyngre slaget..odburt skrev:... och vad var det där?! Vi backar upp samtliga spelare! Du vet väl att vissa spelare faktiskt läser forumet ibland?*Knirre skrev:Från hockeyligan.se
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJJJJJJ!!!!!Stockholmslaget har dock drabbats av ett avbräck inför mötet med Malmö. Backen Fredrik Ericsson kommer med största sannolikhet att tvingas stå över spel.
Tippar en 2-4-seger för DIF.
Dessutom så tycker jag nog att elitseriespelare skall kunna hantera kritik från såväl media som ilskna fans. Det ingår i jobbet liksom...
Segrar för DIF, Luleå, Modo..Diffe89 skrev:Vinner Luleå, LHC och DIF idag, så är slutspelslagen klara. Så seger för Luleå, tack (om vi vinner mot Malmö, annars oavgjort i Götet, tack).Kall-El skrev:Frågan är om inte det bästa är ett kryss mellan VFHC och Luleå?Limpzz skrev:Får hoppas på Luleå-vinst och Mora-förlust, samtidigt som vi vinner ikväll! Då är väl slutspelet klart om jag inte är helt ute å cyklar. Hur troligt detta är är väl en annan sak, men hoppas går ju alltid!
Då är vi klara för slutspel
Malmö Redhawks - Djurgårdens IF
Brynäs IF - Linköpings HC
Frölunda HC - Luleå HF
Mora IK - MODO Hockey
Skellefteå AIK - HV 71
Timrå IK - Färjestads BK
- Lee Harvey Oswald
- Emil Svelander
- Medlem: Ja, vanlig medlem