Kvalserien 2014
Re: Kvalserien 2014
Får man be till hockeygudarna att vi får lite tekniska problem med jumbotronen imorgon så vår match halkar efter rövle-ajk? 

Det är 29% chans att vi går upp.
Håller med, tror att det kan bli avgörande vilken match som halkar efter. Tycker att vi ska försöka ta alla avblåsningar vi kan och inte vara onödigt snabba i bytena. Desto mindre aik vet om vår match desto bättre...Acke83 skrev:Får man be till hockeygudarna att vi får lite tekniska problem med jumbotronen imorgon så vår match halkar efter rövle-ajk?
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Vore bra med någon form av ceremoni före matchen som gör att matchen skjuts upp 30 min. Järnkaminerna utser årets bäst forward resp. back t.ex.
Lite sent påtänkt nu kanske, men det går!

Det är ju knappast tillåtet i en sista omgång haha.1962FenderStrat skrev:Vore bra med någon form av ceremoni före matchen som gör att matchen skjuts upp 30 min. Järnkaminerna utser årets bäst forward resp. back t.ex.Lite sent påtänkt nu kanske, men det går!
Däremot ska ju spelarna försöka sega så mycket det går vid avblåsningar tekningar etc. Ju långsammare matchen går desto bättre för oss.
Detta gillar jag starkt, ingenting om man jämför all kommundopning ute i landet!1962FenderStrat skrev:Vore bra med någon form av ceremoni före matchen som gör att matchen skjuts upp 30 min. Järnkaminerna utser årets bäst forward resp. back t.ex.Lite sent påtänkt nu kanske, men det går!

Skicka in en junior som låtsas få en skada och ligga kvar på isen i sisådär 20 min
Kalla mig dum i huvudet, men har en fråga som någon kanske redan har svarat på.
Vad händer om Djurgården och rögle hamnar på samma målskillnad?
Blir det inbördesmöte som gäller då?

Målskillnad->Gjorda mål->Inbördesmötenemilin skrev:Kalla mig dum i huvudet, men har en fråga som någon kanske redan har svarat på.
Ifall Rögle vinner med 1-0 måste vi vinna med 4-2.
Ifall de vinner med 2-0, måste vi vinna med 5-3
Osv, osv.
Fy fan det var det var inte vad jag hade hoppas på.Axel_K skrev:Målskillnad->Gjorda mål->Inbördesmötenemilin skrev:Kalla mig dum i huvudet, men har en fråga som någon kanske redan har svarat på.
Osv, osv.
Tack för svaret.
Behöver man göra det mer komplicerat än strulvid insläppen?
Alla kommer lite sent vilket betyder att starten på matchen skjuts upp 15 minuter eller så.
I övrigt skulle jag nog föredraga om spelarna inte fick någon info alls om matchen nere i Skåne förrän tidigast i mitten av sista perioden.
Bättre om de helt fokuserar på sin egen uppgift istället.
Alla kommer lite sent vilket betyder att starten på matchen skjuts upp 15 minuter eller så.
I övrigt skulle jag nog föredraga om spelarna inte fick någon info alls om matchen nere i Skåne förrän tidigast i mitten av sista perioden.
Bättre om de helt fokuserar på sin egen uppgift istället.
Någon som vet ifall det kan bli så att de synkar nedsläppen i alla perioderna? Dvs att de håller övriga matcher ifall en blir försenad.
Det tror jag knappast.
Skickat från min Nexus 7 via Tapatalk
Skickat från min Nexus 7 via Tapatalk
Tvärtom. Rögle har ju visat sig svajiga under mental press. Gnaget tror jag är professionella nog att gå järnet oavsett (det är inte fotboll).
Skickat från min GT-N7100 via Tapatalk
Skickat från min GT-N7100 via Tapatalk
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Rätta mig gärna om jag har fel men om rögle vinner med 1-0 så torde det väl också fungera om vi vinner med 3-0..alltså bara vi vinner med 2 mål mer än rögleAxel_K skrev:Målskillnad->Gjorda mål->Inbördesmötenemilin skrev:Kalla mig dum i huvudet, men har en fråga som någon kanske redan har svarat på.
Osv, osv.