Ok gnaget vinner och Malmö vinner och vi torskar så går Malmö upp. Om vi vinner och gnaget vinner går vi upp.
Om Vi torskar, Malmö torskar och gnaget vinner med ett par mål så går de upp. Om rögle vinner med två mål mer än oss mot VIK så går Rögle upp.
Om vi hamnar lika så går vi upp på inbördes möten.
Detta är HELT befängt. Vi måste vinna mot VIK. Gärna med 5-6 mot 0.
Skickat från min GT-N7100 via Tapatalk
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Jag ser det såhär; AIK har fortfarande chansen, vilket kommer göra att det blir endå en ganska intressant match i Lindab.
Får bara hoppas på få mål i Lindab och många mål för DIF i Stockholm!
Vet ju hur Råtta spelade i fotboll i en match mot Malmö som kunde hjälpt oss till guldet. De drog ner sina vita byxor och särade på stjärten för danskarna.
Är rätt övertygad om att samma sak kommer inträffa nu också.
Även om inte hockeylaget har direkt många råttfans så kommer de inte våga vinna.
Risken att de skulle hjälpa upp oss till SHL kommer de helt enkelt inte våga att ta.
Men helt ärligt tror jag inte Rögle är kapabla till att utklassa AIK på samma sätt vi har chansen att utklassa VIK. Finns inte en chans att AIK åker ner och gör en plattmatch. Rögle kanske vinner med max 2 mål, medan vi har en stor chans att vinna med fler mot VIK inför ett kokande Hovet
Senast redigerad av Raus den 2014-04-04 20:52:40, redigerad totalt 1 gånger.
Kall-El skrev:Vet ju hur Råtta spelade i fotboll i en match mot Malmö som kunde hjälpt oss till guldet. De drog ner sina vita byxor och särade på stjärten för danskarna.
Är rätt övertygad om att samma sak kommer inträffa nu också.
Även om inte hockeylaget har direkt många råttfans så kommer de inte våga vinna.
Risken att de skulle hjälpa upp oss till SHL kommer de helt enkelt inte våga att ta.
Hur skulle det se ut i HA nästa år med halvfulla läktare ena dan och fulla läktare nästa. Tror inte gnaget tjänar på att ha oss i samma serie, trots två inkomstbringande derbyn.
Senast redigerad av minalman den 2014-04-04 20:52:22, redigerad totalt 1 gånger.
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)