Haha verkligen! Men mest av allt hoppas jag Västerås gör typ en 2-3 mål och efter vinsten mot Rögle är nöjda för säsongen.Berra skrev:Det är ganska sjukt att man på något plan sitter och hoppas på att Ajk ska göra mål...Endast i kvalserien.applebay skrev:Om AIK bara får in en puck till nu så ser det väldigt fint ut (I know, I know..)
Kvalserien: Malmö Redhawks - Djurgårdens IF 4/4 2014
Re: Kvalserien: Malmö Redhawks - Djurgårdens IF 4/4 2014
Har boltenstern (elr vad hon heter) knullat till sig sitt jobb elr? För hon är fan inte bra asså!
- BloodBride
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Jag ger mig inte utan framhåller det jag tyckt nästan hela matchen: DET HÄR VINNER VI!!!!!
Jämfört med hon den blonda i SHL-slutspelet är ju Boltenstern helt fantastisk.bastis7 skrev:Har boltenstern (elr vad hon heter) knullat till sig sitt jobb elr? För hon är fan inte bra asså!
ExaktKrille1 skrev:Ja du kommer väl ihåg tekningsvarianten som stängde ner oss i Västerås#10 skrev:Tur att vi har nära till båset denna period, mycket tekningsvinster hoppas vi på, så små detaljer kan vara livsviktiga.
Boltenstern är duktig. Grym tjej!bastis7 skrev:Har boltenstern (elr vad hon heter) knullat till sig sitt jobb elr? För hon är fan inte bra asså!
Inte på att intervjua iaf, dummaste frågor jag hört!pulverapa skrev:Boltenstern är duktig. Grym tjej!bastis7 skrev:Har boltenstern (elr vad hon heter) knullat till sig sitt jobb elr? För hon är fan inte bra asså!
Djurgårdens periodstatistik för bortamatcher i kvalserien.
Mål 6-1
Poäng 10-1
Ingen rolig läsning
Mål 6-1
Poäng 10-1
Ingen rolig läsning
Jag har svårt för Djurgårdens jävla klocka (måljingeln ”klockan slår, klockan slår...”), den har satt sig i mitt huvud och ekar fortfarande.
Fredrik Söderström, Tränare Oskarshamn
Fredrik Söderström, Tränare Oskarshamn
Är på din sida här, tycker hon är sjukt jobbig och tråkig att lyssna på...bastis7 skrev:Inte på att intervjua iaf, dummaste frågor jag hört!pulverapa skrev:Boltenstern är duktig. Grym tjej!bastis7 skrev:Har boltenstern (elr vad hon heter) knullat till sig sitt jobb elr? För hon är fan inte bra asså!
"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
Re: Sv: Kvalserien: Malmö Redhawks - Djurgårdens IF 4/4 2014
Ja det föll bort den första delen av ramsan. Erikssons järnkaminer, Micke Holmqvists järnkaminer. Skyller på alkoholen.förevigtdjurgården skrev:Hank är ju Eriksson väl?Praetori skrev:Micke Holmqvists järnkaminer?S1891 skrev:Kan hank the tank bli en ny Djurgårdsikon?
Ge killen en ramsa
Skickat från min GT-N7100 via Tapatalk
Honk är Holmqvist?
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
captcash skrev:Är på din sida här, tycker hon är sjukt jobbig och tråkig att lyssna på...bastis7 skrev:Inte på att intervjua iaf, dummaste frågor jag hört!pulverapa skrev:Boltenstern är duktig. Grym tjej!bastis7 skrev:Har boltenstern (elr vad hon heter) knullat till sig sitt jobb elr? För hon är fan inte bra asså!
Hon må va duktig men det märktes inte i pausen då de frågorna var ju helt uppåt väggarna.
Just because I'm paranoid doesn't mean they're not out to get me.
Vi spelar som dasslock. Vart är vårt underbara lagspel från tidigare? Vart är vårt spel? Så här bra ÄR inte Malmö.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Negativa statistiknörd, låt helvetet infinna sig innan du böjar predika om det.Honken skrev:Djurgårdens periodstatistik för bortamatcher i kvalserien.
Mål 6-1
Poäng 10-1
Ingen rolig läsning
Sörensen gör ett fantastiskt mål på egen hand då han trycker sig fram, dribblar av en leksing innan han sprätter upp pucken högt bakom Alsenfelt.
- SkönaDjurgårn
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Men herregud, sluta gnäll på Bolten. Vad fan är det för fel på henne? Verkar soft och sköter sitt jobb bra osv.
Inte för att vara girig men...skulle man kunna få ett DIF- och ett VIK-mål i detta läge, tack?
Inte för att vara girig men...skulle man kunna få ett DIF- och ett VIK-mål i detta läge, tack?
Suck kan inte den här förbaskade kvalserien ta slut snart så man slipper lida