Edin skrev:Ibland brukar jag fundera varför man är intresserad av just sport, rent rationellt sett så är det ju bara korkat.
Människor som är intresserade av konst eller arkitektur har aldrig sån här hög puls, känner aldrig ångest eller nervositet.
En väldigt god fråga. Ibland älskar jag mitt sportintresse men oftast hatar jag det. Jag antar att vi sportdårar på något plan är masochister. Denna match är ett gott exempel.
Sörensen gör ett fantastiskt mål på egen hand då han trycker sig fram, dribblar av en leksing innan han sprätter upp pucken högt bakom Alsenfelt.
Det gäller att orka en period till nu, framför allt för oss här hemma iaf, känner precis som många andra av er att man ska gå under varje gång Malmö kommer in i zon.
Edin skrev:Ibland brukar jag fundera varför man är intresserad av just sport, rent rationellt sett så är det ju bara korkat.
Människor som är intresserade av konst eller arkitektur har aldrig sån här hög puls, känner aldrig ångest eller nervositet.
Tänkte precis på det här. Fan det e ju mestadels ångest xD
Finns säkert lite hipsters som får stånd av en gammal gammal byrå (som ingen annan hunnit se innan dem),, så säg inte det! Ganska individuellt vad man går loss på!
"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
Visst är det målskillnad som avgör? Isf ligger vi pyrt till. Borde ju dock vara inbördes möten som gäller i en sådan kort serie som kvalserien då matcher mot avsågade lag inte ska ha något avgörande.
mb81 skrev:Visst är det målskillnad som avgör? Isf ligger vi pyrt till. Borde ju dock vara inbördes möten som gäller i en sådan kort serie som kvalserien då matcher mot avsågade lag inte ska ha något avgörande.
Tror det i första hand är målskillnad
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan