Han höjde pipan till munnen när Sörensen (eller vem det var) precis hade slagit på den!Mattebo skrev:Men det spelar väl ingen roll vad han blåser för om Djurgården gjort mål när han blåser?
Hann han verkligen blåsa innan den var över linjen?
Kvalserien: Malmö Redhawks - Djurgårdens IF 4/4 2014
Re: Kvalserien: Malmö Redhawks - Djurgårdens IF 4/4 2014
ser ju onekligen tyvärr ut som luften gick ur oss när de stal vårt mål... verkar som laget knäckte ihop lite av det och inte orkar ösa på riktigt ... :/
"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
Fan vad mycket skit domaren ska ha om matchen slutar 1-0 nu, Fyfan säger jag bara!
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Förvisso, men det var rätt långt till närmaste djurgårdarePraetori skrev:Äh tagga ner. Domarna blåser för att skydda målvakterna och stoppa dumma slashingar.captcash skrev:lär ju komma en satans tveksamt dömd straff för oss snart... Wolmer-puckot vet att han fuckat upp nått jävulskt!kaminor skrev:Vi ska fan ha kompensationsutvisningar tills vi gör mål.
Detta var ett rån men med det tempo som varit så förstår jag om de allsvenska domarna inte hänger med.
Det bevisar bara att domarkvaliten brister.
Skickat från min GT-N7100 via Tapatalk
Re: Sv: Kvalserien: Malmö Redhawks - Djurgårdens IF 4/4 2014
Jag taggar ner hur jävla lite jag vill.. sköt dig själv eller sätt mig på "ignore" om det är så jävla jobbigt att läsa mina inlägg,,, TACK!Praetori skrev:Äh tagga ner. Domarna blåser för att skydda målvakterna och stoppa dumma slashingar.captcash skrev:lär ju komma en satans tveksamt dömd straff för oss snart... Wolmer-puckot vet att han fuckat upp nått jävulskt!kaminor skrev:Vi ska fan ha kompensationsutvisningar tills vi gör mål.
Detta var ett rån men med det tempo som varit så förstår jag om de allsvenska domarna inte hänger med.
"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
- minalman
- Säsongskort: Ja
Och nu leder vik. Tack Wolmer.
Senast redigerad av minalman den 2014-04-04 18:27:47, redigerad totalt 1 gånger.
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
Det är ju absolut ingen anledning. Han får ju vänta och se om pucken trillar ut. Om nån slashar keepern är det ju bara att plocka en utvisning istället. Fyfan alltså.Praetori skrev:Äh tagga ner. Domarna blåser för att skydda målvakterna och stoppa dumma slashingar.captcash skrev:lär ju komma en satans tveksamt dömd straff för oss snart... Wolmer-puckot vet att han fuckat upp nått jävulskt!kaminor skrev:Vi ska fan ha kompensationsutvisningar tills vi gör mål.
Jocke slog in den tror jag. Jag tyckte att han blåste ungefär då pucken var i nät.ciirree skrev:Han höjde pipan till munnen när Sörensen (eller vem det var) precis hade slagit på den!Mattebo skrev:Men det spelar väl ingen roll vad han blåser för om Djurgården gjort mål när han blåser?
VIK gör 0-1 på Rögle, bara sätta dit ett par nu 

jösses...VIK tog ledningen också...
-
Kvalserien: Malmö Redhawks - Djurgårdens IF 4/4 2014
Varför ingen protest?
å nu mår jag illa på riktigt
å nu mår jag illa på riktigt
Senast redigerad av S. Skuggan den 2014-04-04 18:28:37, redigerad totalt 1 gånger.
Det var rejäla protester. Men domarna sket fullständigt i det.S. Skuggan skrev:Varför ingen protest?
Jo men det är ju något som diskuterats tidigare som ni kanske minns. Vi har haft egna målvakter som storspelat och sedan blivit överkörda och skadade i liknande situationer utanför målgården.kaminor skrev:Det är ju absolut ingen anledning. Han får ju vänta och se om pucken trillar ut. Om nån slashar keepern är det ju bara att plocka en utvisning istället. Fyfan alltså.Praetori skrev:Äh tagga ner. Domarna blåser för att skydda målvakterna och stoppa dumma slashingar.captcash skrev:lär ju komma en satans tveksamt dömd straff för oss snart... Wolmer-puckot vet att han fuckat upp nått jävulskt!kaminor skrev:Vi ska fan ha kompensationsutvisningar tills vi gör mål.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Hur ser det ut? Ingen möjlighet att titta.
Jaha okej. Aah det är förfäligt dåligt asså!Mattebo skrev:Jocke slog in den tror jag. Jag tyckte att han blåste ungefär då pucken var i nät.ciirree skrev:Han höjde pipan till munnen när Sörensen (eller vem det var) precis hade slagit på den!Mattebo skrev:Men det spelar väl ingen roll vad han blåser för om Djurgården gjort mål när han blåser?