Malmö Redhawks - Djurgårdens IF, 28/2 2007
Strålande att PPV sänder matchen, kan man sitta i sin favoritsoffa med en Cider i handen och följa dramat...
Ang. Lassila, jag är inte så glad i hans ojämna spel, men då Larsson har vart sjuk och inte spelat match på länge så vore det oklokt att kasta in honom i hetluften.
Det är synd med Lassila, jag är inte sen att hylla honom under matcherna men samtidigt så sitter jag nästan och väntar på en okontrollerad retur eller en "tavla".
Ang. Lassila, jag är inte så glad i hans ojämna spel, men då Larsson har vart sjuk och inte spelat match på länge så vore det oklokt att kasta in honom i hetluften.
Det är synd med Lassila, jag är inte sen att hylla honom under matcherna men samtidigt så sitter jag nästan och väntar på en okontrollerad retur eller en "tavla".
- Diffe89
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
- Kontakt:
Måste ju vara något ställe i stan som sänder matchen? Datorn klarar knappast Webb-TV och PPV har man ju själv inte råd medDiffe89 skrev:Kom igen nu, gubbar! Någon som vet var man kan se matchen?Elias skrev:Såg nyligen att morgondagens drabbning sänds på PPV. Så jag undrar om det är någon som känner till något hack som sänder matchen för oss som inte har möjlighet att åka ner?

Ska ringa å kolla med Olearys på Götgatan efter kl 15.00 om dom sänder matchen. Skriver här hur det gick.Diffe89 skrev:Måste ju vara något ställe i stan som sänder matchen? Datorn klarar knappast Webb-TV och PPV har man ju själv inte råd medDiffe89 skrev:Kom igen nu, gubbar! Någon som vet var man kan se matchen?Elias skrev:Såg nyligen att morgondagens drabbning sänds på PPV. Så jag undrar om det är någon som känner till något hack som sänder matchen för oss som inte har möjlighet att åka ner?
Lycka är att vara djurgårdare
- Diffe89
- Kontakt:
Schysst. Man får hoppas på det bästa, helt enkelt.Rash skrev:Ska ringa å kolla med Olearys på Götgatan efter kl 15.00 om dom sänder matchen. Skriver här hur det gick.Diffe89 skrev:Måste ju vara något ställe i stan som sänder matchen? Datorn klarar knappast Webb-TV och PPV har man ju själv inte råd medDiffe89 skrev:Kom igen nu, gubbar! Någon som vet var man kan se matchen?Elias skrev:Såg nyligen att morgondagens drabbning sänds på PPV. Så jag undrar om det är någon som känner till något hack som sänder matchen för oss som inte har möjlighet att åka ner?
-
- Diffe89
- Kontakt:
eeh... vet inte, haha.Sidney Crosby skrev:Diffe89 skrev:Måste ju vara något ställe i stan som sänder matchen? Datorn klarar knappast Webb-TV och PPV har man ju själv inte råd med
Hur snabbt bredband har du?
Är inte så sugen på att betala 79 spänn för att se en match på datorn heller, helt ärligt. Får se om jag testar Webb-TV eller inte.
-
angående Larsson
Vet inte om säcken verkligen vill att Larsson ska stå för han har väl varit igång och frisk ett tag nu. Jag har tittat på några träningar och han ser då ut som vanligt i målet anv små medel och stoppar puckarna utan en massa tvräddningar. Är lite rädd att han inte är nöjd med detta men det finns ju fler mv i sverige så DIF klarar sig ändå lite synd bara att slösa bort en sån kille
- Diffe89
- Kontakt:
Matchen visas i Klocktornet för medlemmar i Djurgården Fotboll. Jag är dock osäker på om jag kommer in då jag inte tänker förnya mitt medlemskap som går ut just imorgon. Får se hur det går med O'Learys.Diffe89 skrev:eeh... vet inte, haha.Sidney Crosby skrev:Diffe89 skrev:Måste ju vara något ställe i stan som sänder matchen? Datorn klarar knappast Webb-TV och PPV har man ju själv inte råd med
Är inte så sugen på att betala 79 spänn för att se en match på datorn heller, helt ärligt. Får se om jag testar Webb-TV eller inte.
Går du till Globen får du betala 100 kr det är billigare att sitta hemma i soffan och titta och det kostar 90 kr. Men sedan är det ju en annan inlevelse att vara där.Diffe89 skrev:eeh... vet inte, haha.Sidney Crosby skrev:Diffe89 skrev:Måste ju vara något ställe i stan som sänder matchen? Datorn klarar knappast Webb-TV och PPV har man ju själv inte råd med
- Diffe89
- Kontakt:
Fan dåRash skrev:Har goda och dåliga nyheter.
Den goda nyheten: matchens visas på Olearys på Götgatan.
Den dåliga (för vissa iallafall): 20 års åldersgräns.
Hmm, klocktornet är kanske ett bättre alternativ...räcker det inte med att man är medlem i JK?

När man precis fyllt 18 och tror att man ska få komma in överallt (nästan)...
Får höra av mig till Klocktornet då.
EDIT: Så har jag anmält mig. Mitt medlemskort går ut imorgon och jag har inte planerat att förnya medlemsskapet. Får se hur det går.
-
oswä0216 skrev: Går du till Globen får du betala 100 kr det är billigare att sitta hemma i soffan och titta och det kostar 90 kr. Men sedan är det ju en annan inlevelse att vara där.
Att beställa PPV hemma kostar 99:-, en krona skillnad bara. Dessutom lär det ju vara roligare att åka till Globen och kolla med andra folk, om man inte bjuder hem polare.

-
-
MIF - DIF 28/2-07
Det gäller även att komma ihåg att MIF reste sig fr 0-3 mot MoDo till 3-3, så dom är taggade! Här kommer inga gratispoäng att finnas - det gäller kamp från början till slut och ej spela som vid förra mötet då det bara var MIF som var taggade hela matchen. Denna match kan med rådande tabelläge vara en vinna eller försvinna match så till hela laget kämpa av bara f-n och till DIF-are i Skåne ställ upp och heja fram dem i morgon!pekka21 skrev:Får vi bort Fedor Fedorov från matchen så är halva matchen vunnen...
Only the strong survive! :twisted:
Ps!
Matchen mot Luleå skall laget även mentalt ta med sig i bagaget
Lycka till!