Kvalserien 2014
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Re: Kvalserien 2014
Vågat att tippa 23-22sdm0ng00se skrev:så här blir det;)
http://www.speculator.se/spec&id=179
målskillnad avgör...forrrzzzaa

- minalman
- Säsongskort: Ja
Kvalserien 2014
Det viktigaste för mig är att få gå på hockey i höst igen. Det spelar ingen roll i vilken serie.
Visst blir det ännu roligare att jaga ett SM-guld, men den underhållning jag bjudits på i år (fram till i söndags) är värd att lägga en sådan stor del av mitt intresse på som jag gör.
Nu har jag förstrött börjat kika i bioannonserna igen för att vara förberedd när den stora tomheten inträffat om en vecka.
Visst blir det ännu roligare att jaga ett SM-guld, men den underhållning jag bjudits på i år (fram till i söndags) är värd att lägga en sådan stor del av mitt intresse på som jag gör.
Nu har jag förstrött börjat kika i bioannonserna igen för att vara förberedd när den stora tomheten inträffat om en vecka.
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
Hoppas vik kommer ut som galna gurkor imorgon och pulvriserar rögle totalt samtidigt som vi tar 3poäng såklart..snälla hockeygud låt detta ske!
- minalman
- Säsongskort: Ja
De kan väl få vänta till på fredag då matchen är?Acke83 skrev:Hoppas vik kommer ut som galna gurkor imorgon och pulvriserar rögle totalt samtidigt som vi tar 3poäng såklart..snälla hockeygud låt detta ske!
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
ja den var ointressant så drog till med nått....en bomben på det resultatet!;)Skidlöparn skrev:Vågat att tippa 23-22sdm0ng00se skrev:så här blir det;)
http://www.speculator.se/spec&id=179
målskillnad avgör...forrrzzzaa
- DIFference
Det är väl bara bra för oss om Örebro släpper spelare och går på halvfart? De möter ju aik där aik måste vinna. Och Malmö som vi ändå måste spela bort imorgon.
Vidrigt vore det om Västerås spelar ett b-lag dock.
Sent from my HTC One using Tapatalk
Vidrigt vore det om Västerås spelar ett b-lag dock.
Sent from my HTC One using Tapatalk
Alltid oavsett. Förevigt Djurgården.
- Think if...
- Kontakt:
Precis så är känslan, och det här laget har skänkt mig en underbar hockey vår-vinterminalman skrev:Det viktigaste för mig är att få gå på hockey i höst igen. Det spelar ingen roll i vilken serie.
Skickas från min iPhone via Tapatalk
Using Tapatalk
Fransson är väl få vila sin första match för säsongen nu när Västerås är körda?
Man kan ge sig fan på att Vi kryssar mot MIF och torskar typ 5sek in i förlängningen samtidigt som VIK krossar Rögle och gnaget Örebro för att ångesten skall leva ytterligare lite till. Sen går vi säkert och viker ner oss i sista "enkla" matchen samtidigt som gnaget vinner.Acke83 skrev:Hoppas vik kommer ut som galna gurkor imorgon och pulvriserar rögle totalt samtidigt som vi tar 3poäng såklart..snälla hockeygud låt detta ske!
Jag ser hellre att vi grundar ytterligare en säsong eller två i AS än går upp till ett gatlopp i SHL med ett otrimmat köpelag mot andra köpelag och norrländska skägg. Kan vi gå upp med nuvarande lag och behålla större delen av spelarna och få in lite kvalificerade lirare för att toppa så ser jag ju dock gärna att så sker. Framförallt vill jag att vi vinner de återstående matcherna, det har laget i alla fall förtjänat.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Fy fan vad bra skrivet, önskar jag oxå kunde gå lite oftare, men 100 mil enkel väg är lite jobbigt, jävligt glad över dom två kvalseriematcher (Aik och Rögle) jag var på plats och hejade fram våra killar.minalman skrev:Det viktigaste för mig är att få gå på hockey i höst igen. Det spelar ingen roll i vilken serie.
Jag har helt ställt in mig på att det blir HA till hösten igen.
Men efter hur vi avslutade denna serien (bortsett från VIK matchen) så är jag riktigt nöjd endå. Säcken & Nyman har tillsammans med laget gjort en riktigt bra avslutning tillsammans.
Längtar redan litegrann till när nya kontrakt börjar läggas, ska bli spännande att se hur vi gör med lagbygget och hur sponsorerna reagerar, om de vill hjälpa till etc etc. Säcken & Nyman får gärna vara kvar!
Alltid oavsett!!
Men efter hur vi avslutade denna serien (bortsett från VIK matchen) så är jag riktigt nöjd endå. Säcken & Nyman har tillsammans med laget gjort en riktigt bra avslutning tillsammans.
Längtar redan litegrann till när nya kontrakt börjar läggas, ska bli spännande att se hur vi gör med lagbygget och hur sponsorerna reagerar, om de vill hjälpa till etc etc. Säcken & Nyman får gärna vara kvar!
Alltid oavsett!!
Det är så ospännande hur det kommer sluta.
Imorgon kväll såhär dags kommer vi ligga tvåa i tabellen. Sen kommer vi göra en riktig plattmatch där alla verkar loja och ointresserade mot Västerås. Vi kommer alltså sluta trea.
Sann Djurgårdslogik!
Imorgon kväll såhär dags kommer vi ligga tvåa i tabellen. Sen kommer vi göra en riktig plattmatch där alla verkar loja och ointresserade mot Västerås. Vi kommer alltså sluta trea.
Sann Djurgårdslogik!
i
-
Usch vilket depp!
Jag tror inte på "Djurgårdslogiken" längre, vi har blivit överbevisade en del gånger nu. Vi kommer ta de sex sista poängen, men det spelar mindre roll då Rögle tar hem sina sista två hemmamatcher utan större problem.isolerad skrev:Det är så ospännande hur det kommer sluta.
Sann Djurgårdslogik!