Kvalserien: Djurgårdens IF - Örebro HK 1/2 2014
Re: Kvalserien: Djurgårdens IF - Örebro HK 1/2 2014
Blytungt mål. Sex sekunder kvar. De är snabba alltså, men bättre täckning hemåt kan man väl kräva.
Örebro är alldeles för bra, den köper jag.
Men man kan fan inte åka runt och inte bry sig. Ingenting stämmer ju ikväll och det liknar VIK matchen.
Vi ska fortfarande kunna spela hockey även om vi möter ett bättre motstånd.
Men man kan fan inte åka runt och inte bry sig. Ingenting stämmer ju ikväll och det liknar VIK matchen.
Senast redigerad av ciirree den 2014-04-01 19:32:18, redigerad totalt 1 gånger.
Grattis shl här kommer rögle och örebro.
Spelar vi hemma? Ganska oklart just nu...
Och däri ligger problemet.... Rögle plockade två pinnar mot detta lag borta!Magnutz skrev:Örebro är helt enkelt två nivåer bättre än övriga lag i kvalserien. Därför ser vårt powerplay svagt ut.
Och där gick ridån.
Skickat från min HTC One via Tapatalk
Allt vi kan hoppas på nu är att MIF kan fixa ´någon pinne mot Rögle.
Om inte det sker kan jag omöjligen se att det inte blir Örebro och Rögle som tar klivet upp.
Jävla flyt att den pucken går fram. Men vi är ju helt lama efter deras andra mål. Skitsnack att det bara är Örebro som gör vårt PP kass. Vi kommer ju knappt ur egen zon.
Skickat från min Nexus 7 via Tapatalk
Skickat från min Nexus 7 via Tapatalk
Spelarna är inte där idag, vilket man kan förstå. Djurgårdsfamiljen blöder.
Vi är rent usla ikväll. Kanske inte så konstig i och för sig. Lite konstig stämning på läktarna också. Glädjen har inte velat infinna sig heller.
Skickat från min GT-N7100 via Tapatalk
Skickat från min GT-N7100 via Tapatalk
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Re: Sv: Kvalserien: Djurgårdens IF - Örebro HK 1/2 2014
Måste ha varit ren underskattning från köpebro.Kall-El skrev:Och däri ligger problemet.... Rögle plockade två pinnar mot detta lag borta!Magnutz skrev:Örebro är helt enkelt två nivåer bättre än övriga lag i kvalserien. Därför ser vårt powerplay svagt ut.
Och där gick ridån.
Om inte det sker kan jag omöjligen se att det inte blir Örebro och Rögle som tar klivet upp.
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
- Jim Morrison
Mycket har hänt i slutomgångarna när det gäller Kvalserien och dess historia.Kall-El skrev:Och däri ligger problemet.... Rögle plockade två pinnar mot detta lag borta!Magnutz skrev:Örebro är helt enkelt två nivåer bättre än övriga lag i kvalserien. Därför ser vårt powerplay svagt ut.
Och där gick ridån.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
- Jim Morrison
Inte bry sig? Tycker det är ganska förståeligt att inte samma 100% finns där.ciirree skrev:Örebro är alldeles för bra, den köper jag.
Senast redigerad av Jim Morrison den 2014-04-01 19:34:36, redigerad totalt 2 gång.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Det är bara att hålla tummar och tår för att Malmö vänder matchen. Rögle får inte ta tre poäng. Om den matchen går till Malmö efter full tid så har vi det i egna händer iaf.
Kämpa!
Edit: Det ser ganska mörkt ut.
Kämpa!
Edit: Det ser ganska mörkt ut.
Senast redigerad av daaviid den 2014-04-01 19:36:51, redigerad totalt 2 gång.
Jo. Det är en otrolig skillnad i hur lagen hanterar pucken. Allt går lite fortare och är lite bättre.Rix skrev:Örebro är tyvärr alldeles för bra.
Man får väl börja hoppas att gnaget slår Örebro i nästa och har nåt att spela för i sista mot Rögle. Teoretiskt sett kan de ju fortfarande gå upp då.
IOFS, men jag har för mig att Rögle har två matcher kvar hemma efter detta mot AIK och VIK tror jag (?) och jag har svårt att se Rögle tappa detta.