Streckstriden
-
givetvis skönt med seger i sudden, men för att nå slutspel hade vi behövt tre poäng.
frölunda kommer garanterat vinna sina två hemmamatcher och aldrig att Luleå torskar hemma mot Brynäs i sista omgången. Alltså behöver vi troligen två segrar i de sista två matcherna. Det blir för tufft.
Skönt i alla fall att det nu ska mycket till för kvalserien.
frölunda kommer garanterat vinna sina två hemmamatcher och aldrig att Luleå torskar hemma mot Brynäs i sista omgången. Alltså behöver vi troligen två segrar i de sista två matcherna. Det blir för tufft.
Skönt i alla fall att det nu ska mycket till för kvalserien.
- Lee Harvey Oswald
- Diffe89
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
- Kontakt:
Förmodligen och förhoppningsvis syftar inte Säcken på oss supportrar, utan det faktum att de flesta förväntar sig att DIF ska vinna på hemmaplan, något man inte gör när DIF spelar borta. Dock så förväntar jag mig att vilket jävla lag som helst i Elitserien ska slå Malmö, oavsett vart man spelar, men det är en annan femma.smurf02 skrev:Enligt radiosporten ska Säcken sagt att det kanske e bra att ha dessa 2 sissta matcher borta med tanke på "Pressen" til canal +
Detta tycker jag är ett nederlag mot oss supportrar!!!!!!!!!
hmm
Det som känns bra att det ska massor till för att de ska bli kvalserien. SAIK måste nästan vinna båda sina två för att ha chans, och de lär de aldrig göra, samtidigt som vi inte tar poäng alls. Däremot vettifan om de inte krävs typ 4, 5 poäng för slutspel.. ja vet inte. Helt hopplöst svårt. Blev pessimist efter dagen och tror numera på en nionde plats. Känns tufft o verkligen vara tvugna att förmodligen vinna 2 raka borta.. hoppas innerligt att ja har fel
Goodish
Vi vann mot luleå men vi måste bli bättre asså 2 -1 e l det är inte bra men vi vann men vi måste vinna över malmö borta och linköping som sere heta ut nu , men vi måste tro på laget nu stick ner till malmö med sas och kolla på matchen + linköping vi måste komma till slutspel , Adda mig för mer diskutioner Mr_smok6@hotmail.com Lycka till djurgården 

Tjena alla djurgårdare Jag heter Micke och Gillar Djurgården till 100% The kings of sports
pekka21 skrev:Om Djurgårn vinner imorgon samtidigt som Luleå vinner över Frölunda och Modo vinner över Mora så är "vi" i slutspel.....yippiiiiiiii
det skulle ju inte vara helt fel....vi kan nog vinna över malmö och Modo spelar ju för en 2a plats så dom kan nog ta Mora....men frölunda verkar ha kommit igång så jag tror dom vinner mot Luleå ganska så komfortabelt...
Luleå har inte vunnit över frölunda på 6 år i göteborg..m0ng00se skrev:pekka21 skrev:Om Djurgårn vinner imorgon samtidigt som Luleå vinner över Frölunda och Modo vinner över Mora så är "vi" i slutspel.....yippiiiiiiii
det skulle ju inte vara helt fel....vi kan nog vinna över malmö och Modo spelar ju för en 2a plats så dom kan nog ta Mora....men frölunda verkar ha kommit igång så jag tror dom vinner mot Luleå ganska så komfortabelt...
Dags för ett trendbrott där nu
Jag är osäker på slutspel. VF har spelat riktigt bra och jag tror att de vinner de båda matcher som de har kvar. Det betyder att DIF måste vinna både mot Linköping och mot Malmö. Jag är heller inte säker på att vi tar 3 poäng mot MALMÖ för domvar starka senast, hämtade upp ett 0-3 underläge mot Modo. Sen får vi se hur Luleå spelar. Men tre mot Luleå hade känts mycket bättre en två.