DIF Fotboll
Re: DIF Fotboll
Sedvanliga bjudningen av DIF då. Bara jag som tycker Höie har varit tokusel hittills den här säsongen?
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Re: Sv: DIF Fotboll
Varför frågar du mig?pulverapa skrev:Varför försöker DFG dra igång "ni på ståplats är ni klara!?" Är vi Bajen nu eller?förevigtdjurgården skrev:Prijovic 0-1 i 13onde.

25/4-2025
Re: Sv: DIF Fotboll
Fick du svar nu? :/pulverapa skrev:Varför försöker DFG dra igång "ni på ståplats är ni klara!?" Är vi Bajen nu eller?förevigtdjurgården skrev:Prijovic 0-1 i 13onde.
New blood joins this earth, and quickly he's subdued...
Jag orkar inte detta. Ledsen men detta blir för mycket. Nu önskar och hoppas jag att allt blir bra men.. vad är detta? Allvarligt. Är detta vad vi ska uppleva?
Om Djurgårdare har skadats och omkommit är svärtan fullständig. Herregud.
Håller andan i väntan på mer info..
Om Djurgårdare har skadats och omkommit är svärtan fullständig. Herregud.
Håller andan i väntan på mer info..
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Oavsett om en djurgårdare har omkommit i bråk på stan ger det ju ingenting att storma planen.
Bedrövelse.
Bedrövelse.
De ville avbryta matchen på grund av det som hänt, enligt rykten.
Så sjukt tråkig att vissa stormar planen.. Så jävla onödigt... Känns som man inte är så sugen på att utnyttja supporterkortet. Detta är inget annat än sjukt tragiskt...
7/4-2014
Om matchen bryts nu lär det ju bli 3-0 till hif. Fattar att det är hemskt och fruktansvärt om nån dött. Men vad är vitsen med att storma planen, kasta flaggor som spjut mot polisen och bete sig så här. Bättre att stå kvar på läktaren, stötta sitt lag och skandera "mördare" om man så vill. Den här reaktionen eskalerar bara en våldsspiral som är så fruktansvärt onödig.Axel_K skrev:De ville avbryta matchen på grund av det som hänt, enligt rykten.
Där bekräftades det att matchen inte kommer att återupptas.
Senast redigerad av kaminor den 2014-03-30 15:04:24, redigerad totalt 1 gånger.
Officiellt: Matchen spelar inte klart.
Vilken skitavslutning på den här djurgårdshelgen då.
Detta är inte okej någonstans. Vart är detta på väg?! Tur att frugan vägrade åka med på matchen så man själv stannade hemma..
7/4-2014
- Jim Morrison
Men ärligt talat, vem fan bryr sig om det blir 3-0 till HIF? Ett jävla människoliv är så mycket mer värt än en fotbollsmatch. Tycker det är ganska självklart att ingen DIF-supporter på plats ville att matchen skulle spelas klart och gör allt i sin makt för att avbryta den. Helt förståeligt enligt mig.kaminor skrev:Om matchen bryts nu lär det ju bli 3-0 till hif. Fattar att det är hemskt och fruktansvärt om nån dött. Men vad är vitsen med att storma planen, kasta flaggor som spjut mot polisen och bete sig så här. Bättre att stå kvar på läktaren, stötta sitt lag och skandera "mördare" om man så vill. Den här reaktionen eskalerar bara en våldsspiral som är så fruktansvärt onödig.Axel_K skrev:De ville avbryta matchen på grund av det som hänt, enligt rykten.
Där bekräftades det att matchen inte kommer att återupptas.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Jag skiter i om det blir 30-0 till hif men en medlem av Djurgårdsfamiljen har högt troligt avlidit och då spelar fotboll ingen som helst roll.
- Jim Morrison
Jag blir seriöst äcklad av er som blir upprörda för att matchen avbryts. En Djurgårdare har dött. En människa har dött. Skit i fotboll. Ingen på plats vill se på fotboll.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.