DIF Fotboll

Här diskuteras vi andra DIF-föreningar, övrig hockey och annan sport.
Skriv svar
Användarvisningsbild
SkönaDjurgårn
Medlem: Ja, vanlig medlem

Re: DIF Fotboll

Inlägg av SkönaDjurgårn »

Inte fått kortet än, köpte det där kombopaketet med klackkort i både hockey och fotboll.
Användarvisningsbild
SirDIFalot
Säsongskort: Ja

Inlägg av SirDIFalot »

SkönaDjurgårn skrev:Inte fått kortet än, köpte det där kombopaketet med klackkort i både hockey och fotboll.
Det kanske du redan vet om och bara uttryckte dig sådär. Men det blir inget "kort" i år. Bunt med pappersbiljetter är det som häller.
Expert.
Användarvisningsbild
SkönaDjurgårn

Re: Sv: DIF Fotboll

SirDIFalot skrev:
SkönaDjurgårn skrev:Inte fått kortet än, köpte det där kombopaketet med klackkort i både hockey och fotboll.
Det kanske du redan vet om och bara uttryckte dig sådär. Men det blir inget "kort" i år. Bunt med pappersbiljetter är det som häller.
Aha, nej det hade jag ingen aning om. Har dock inte fått några sådana heller.. Någon som hört/vet något? Det börjar ju dra ihop sig.
Alberget4A

Inlägg av Alberget4A »

Är hemmapremiären seriöst slutsåld??
Staten

Inlägg av Staten »

Alberget4A skrev:Är hemmapremiären seriöst slutsåld??
What? Nej, givetvis inte. Säljer vi 20 k till premiären är det riktigt bra.
Alberget4A

Inlägg av Alberget4A »

Staten skrev:
Alberget4A skrev:Är hemmapremiären seriöst slutsåld??
What? Nej, givetvis inte. Säljer vi 20 k till premiären är det riktigt bra.
Nej precis vad jag tänkte, var fan 99,999% säker på det. Som du säger ska vi nog va nöjda med 20k då vi har ett derby väldigt tätt inpå och av de som bara tänker gå på en av de matcherna så kommer majoriteten att välja derbyt tror jag.

Men varför går det inte o fixa biljetter????
mb81

Inlägg av mb81 »

SirDIFalot skrev:
Varför kör fotbollen med pappersbiljetter och hockeyn med kort? Iaf för mig vad gäller kombokortet. Så mycket skönare med kort. Att alltid ha i plånkan och slippa bry sig så mycket.
medu82

Inlägg av medu82 »

Ska bli intressant och se vilka reaktioner man får ifrån hbgarna ikväll när man går runt i Djurgårdströjan :)
"Som att vara nykär, vänta på nästa gång man träffas och sedan vara lycklig några minuter innan man börjar oroa sig för om man säger och gör rätt och sedan gå och längta efter nästa date utan att veta vem som skulle ringa." - minalman
Användarvisningsbild
SirDIFalot

Inlägg av SirDIFalot »

mb81 skrev:
SirDIFalot skrev:
Varför kör fotbollen med pappersbiljetter och hockeyn med kort? Iaf för mig vad gäller kombokortet. Så mycket skönare med kort. Att alltid ha i plånkan och slippa bry sig så mycket.
Vet inte varför man gick över till biljetter i år. Jag är lite kluven. Fördelen med kort är som du säger. Men oerhört mycket lättare att göra sig av med biljetter man inte kan använda om det är vanliga biljetter istället för personligt kort.
Expert.
Staten

Inlägg av Staten »

Så Erton, Tim Söderström och Hellquist är skadade sen tidigare. Vi åker ner med två anfallare varav en är fotskadad och oklart om han kommer kunna spela och den andra blev ryggskadad så sent som igår och också osäkert om han kommer till spel.

Där har vi förutsättningarna. Nu kör vi!
Magnutz

Inlägg av Magnutz »

Rapporter om box och spark kommer nu från Helsingborg.

http://www.expressen.se/kvallsposten/st ... lspremiar/
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
medu82

Inlägg av medu82 »

Magnutz skrev:Rapporter om box och spark kommer nu från Helsingborg.

http://www.expressen.se/kvallsposten/st ... lspremiar/
Inte det minsta förvånad...
Har varit skeptisk till DFG, MEN efter det jag såg i fredags kväll så behövs dem...
Så jävla mkt idioter de finns som jagar "vanliga" djurgårdare...
"Som att vara nykär, vänta på nästa gång man träffas och sedan vara lycklig några minuter innan man börjar oroa sig för om man säger och gör rätt och sedan gå och längta efter nästa date utan att veta vem som skulle ringa." - minalman
Användarvisningsbild
SkönaDjurgårn

Äntligen match och jag har lagt ett saftigt jinxbet som gärna får fungera. Inget mer strul nu bara, vill se alla 90 min.
förevigtdjurgården

Inlägg av förevigtdjurgården »

Prijovic 0-1 i 13onde.
25/4-2025
Användarvisningsbild
pulverapa

Re: Sv: DIF Fotboll

Inlägg av pulverapa »

förevigtdjurgården skrev:Prijovic 0-1 i 13onde.
Varför försöker DFG dra igång "ni på ståplats är ni klara!?" Är vi Bajen nu eller?
Skriv svar