Ja domarinsatsen idag var fan inte godkänd nånstans. Pinsamt!Magnutz skrev:Svårt att låta bli när domarna har gomspalt, mjuk fontanell och för korta underkäkar, sluttande pannben.... Vilka dåliga domarinsatser..
Skickat från min HTC One via Tapatalk
Kvalserien: Djurgårdens IF - rögle bk 27/3 2014
Re: Kvalserien: Djurgårdens IF - rögle bk 27/3 2014
Vi ser mycket bättre ut här i tredje (hittills)!
Nu ligger elitsieplatsen som i en ask:)
När klockan passerar 10 så är man ju ständigt nervös! Kämpa Djurgården!!
kul för vår sargade ekonomi med lite fullsatta matcher här i KS också, gör def. skillnad!
"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
Den där jädra Högström alltså, hans skott går ALLTID in på mål! Sjukt
Aa det är förjäkligtciirree skrev:Den där jädra Högström alltså, hans skott går ALLTID in på mål! Sjukt
Jävla skit. Lär av Sam. Missa 10 av 11 skott.henkoman skrev:Aa det är förjäkligtciirree skrev:Den där jädra Högström alltså, hans skott går ALLTID in på mål! Sjukt
Vi borde ju dra in ca 150 kronor * 8000 kan man tycka, d.v.s 1.2 miljoner. Sen 200 lök går bort i diverse avgifter? Ett derby säger dom inbringar ca 1 miljon i globen, men då är det ju sjuka poliskostnader på upp emot millen också, så en miljon per match är väl inte helt offside?captcash skrev:kul för vår sargade ekonomi med lite fullsatta matcher här i KS också, gör def. skillnad!
Haha skön avatar! Riktigt djurgårdare!Janos skrev:Jävla skit. Lär av Sam. Missa 10 av 11 skott.henkoman skrev:Aa det är förjäkligtciirree skrev:Den där jädra Högström alltså, hans skott går ALLTID in på mål! Sjukt
Edit: Tror fotbollsderbyn är miljonen eller så i poliskostnader, ett hockeyderby bör vara lite mindre.macin skrev:Vi borde ju dra in ca 150 kronor * 8000 kan man tycka, d.v.s 1.2 miljoner. Sen 200 lök går bort i diverse avgifter? Ett derby säger dom inbringar ca 1 miljon i globen, men då är det ju sjuka poliskostnader på upp emot millen också, så en miljon per match är väl inte helt offside?captcash skrev:kul för vår sargade ekonomi med lite fullsatta matcher här i KS också, gör def. skillnad!
Jag ÄLSKAR Norell! Vilken jävla järnkamin vi har på gång här!
"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
Nu börjat man sakta hoppas igen.. Det här laget kommer ge mig en för tidig död!
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Tydligen är jag "omogen" och "oseriös" för att jag vill döpa min son till Fimpen.
WOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOT. Vad fan händer med Norell? Killen får gladiator-krafter, mosar sig förbi typ 3 pers (ser även ut som han offensivt tacklar en på vägen) och är nära på att göra en ölvestadare? Grymt byte.
Fullkomligt älskar den sista sekvensen innan utvisningen verkställdes. Djurgårdspelarna vinner puck gång på gång och klacken blir bara mer och mer högljudd! Så jävla skönt. Sätt 4an nudåååå!!
EDIT: ÄNNU ett PP där vi kunde ha avgjort. Fan jag hatar såna situationer. PP verkar aldrig vilja funka i avgörande lägen.
EDIT: ÄNNU ett PP där vi kunde ha avgjort. Fan jag hatar såna situationer. PP verkar aldrig vilja funka i avgörande lägen.
Senast redigerad av ciirree den 2014-03-27 21:10:11, redigerad totalt 1 gånger.