Kvalserien: Djurgårdens IF - rögle bk 27/3 2014
Re: Kvalserien: Djurgårdens IF - rögle bk 27/3 2014
Min sream ligger fan en och en halv minut efter era kommentarer. fick snällt sitta och vänta på att få se eländet.
Livsfarlig match. Tråkigt motstånd och baksmälla efter derbyt. Vi kommer torska.
Refresha sidan... jag hade samma problem men en refresh så hoppade streamen fram 1 minut!daaviid skrev:Min sream ligger fan en och en halv minut efter era kommentarer. fick snällt sitta och vänta på att få se eländet.
"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
Tycker inte det är Adams fel. Vi kan ju fan inte ge dem så rena lägen i vårt PP.
Jag gillar inte Nils längre. Han känns livsfarlig och har inte varit bra efter skadan. Jag sätter rövles mål på Nils konto. Han junior-schablar och ordnar läget för Rövle.
Skickat från min HTC One via Tapatalk
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Nisse var ju den som gjorde bort sig på aiks kontring också.
Skickat från min Nexus 5 via Tapatalk
Nej inte rögle som är sjukt effektiva. Hade vi hälften av deras effektivitet skulle det ha stått 3-1 eller mer.kaminor skrev:Tycker inte det är Adams fel. Vi kan ju fan inte ge dem så rena lägen i vårt PP.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Ljungh gör samma idiotgrej som Ahlén förra matchen. Träffa för fan mål, och om inte, i vart fall inte i rundeln.
Re: Sv: Kvalserien: Djurgårdens IF - rögle bk 27/3 2014
Nils är tamejfan helt bedrövlig.Henkos skrev:Nisse var ju den som gjorde bort sig på aiks kontring också.
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Känns inte alls rättvist. Vi har ÄGT perioden. Det här ska vi bara vinna.
Tycker att tempot känns betydligt lägre än senast och dessutom känns det som att det är dåligt tryck på läktarna till råga på allt.kaminor skrev:Känns inte alls rättvist. Vi har ÄGT perioden. Det här ska vi bara vinna.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
- minalman
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Nisse klar för SHL? Tjena.
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
Håller med om Nils agerande där. Han känns helt enkelt som en börda just nu att ha på isen, inte ens hälften så bra som innan skadan.
Han måste kunde veta när det är dags att backa hem och inte chansa på såna puckar.
DOCK, så efterlyser jag fortfarande Adams egenskaper i avgörande lägen!
Han måste kunde veta när det är dags att backa hem och inte chansa på såna puckar.
DOCK, så efterlyser jag fortfarande Adams egenskaper i avgörande lägen!
Adam räddade oss flera gånger i avgörande lägen mot gnägget.ciirree skrev:DOCK, så efterlyser jag fortfarande Adams egenskaper i avgörande lägen!
Känns som en serielunksmatch. Vakna!
Sista chansen för Nils nu, annars SKA det vara bänk på honom.
Sista chansen för Nils nu, annars SKA det vara bänk på honom.
Senast redigerad av kotten den 2014-03-27 19:40:07, redigerad totalt 1 gånger.
Vem som helst kan sticka upp men vi är nummer ett