dutti skrev:Fick en biljett över till morgondagens äckelderby! Sittplats långsida (ganska långt ner om jag minns rätt). Tar gärna inköpspriset för den! Skicka PM.
Inga takers på denna? Vi kan ju fan inte ha tomma stolar..
dutti skrev:Fick en biljett över till morgondagens äckelderby! Sittplats långsida (ganska långt ner om jag minns rätt). Tar gärna inköpspriset för den! Skicka PM.
Rocky kan säkert fixa en sånadär cutout.
Vafan är en cutout..?
Biljetten är paxad!
Bra att det löste sig!
En cutout (tror jag, nu blev jag osäker) är en pappdocka i 2D.
Rocky kan säkert fixa en sånadär cutout.
Vafan är en cutout..?
Biljetten är paxad!
Bra att det löste sig!
En cutout (tror jag, nu blev jag osäker) är en pappdocka i 2D.
Sent from my iPad using Tapatalk
Haha!
Fan, det där är en jävligt bra idé. Borde det inte gå att lösa ett par cutout-gubbar (full storlek), föreställande AjK-supporters, och skänka till solna?
"Varsågoda - nu är ni iallafall garanterade två fans på läktaren nästa säsong"
Söker 1 biljett till klacken imorgon mot Rögle! Min bror skulle boka åt mig men hade missat det och bara bokat åt sig själv säger han nu.. Har bokat tåg ner/hem (bor 35 mil ifrån Stockholm) och det vore ju inte så himla trevligt att stå utanför hovet när man tagit ledigt en dag och styrt upp allt.
”Det är stort, så jävla stort. Det är det största jag har gjort i mitt liv.” -Michael Holmqvist
puffen1 skrev:Söker 1 biljett till klacken imorgon mot Rögle! Min bror skulle boka åt mig men hade missat det och bara bokat åt sig själv säger han nu.. Har bokat tåg ner/hem (bor 35 mil ifrån Stockholm) och det vore ju inte så himla trevligt att stå utanför hovet när man tagit ledigt en dag och styrt upp allt.
Jo sant, har ju gått i tron att allt var ordnat sedan de släppte biljetter till kvalserien men han hade missuppfattat mig på något vänster.
Vore ju trist att inte kunna stå i klacken tillsammans.
”Det är stort, så jävla stort. Det är det största jag har gjort i mitt liv.” -Michael Holmqvist
puffen1 skrev:Jo sant, har ju gått i tron att allt var ordnat sedan de släppte biljetter till kvalserien men han hade missuppfattat mig på något vänster.
Vore ju trist att inte kunna stå i klacken tillsammans.
Behöver du fortfarande biljett till klacken? Kontakta mig.
DIF hockeys går ut med felaktig information. Biljetterna är inte slutsålda till lördagens match, enligt Rögle så finns plåtar kvar. Dock måste man köpa på plats. Så använd era kanaler nere i Skåne så fyller vi arenan.
"Biljetter till lördagens hemmamatch säljs endast som förköp på Rögles kundcenter, Lindab Arena. Kundcenter kommer att hålla extraöppet fredag, 9-17:30 för försäljning. Max fyra biljetter per person gäller och inga telefonbokningar görs." http://www.roglebk.se/natmagasinet/visa ... djurgarden