Debacle: Man får ha sina synpunkter på alla spelarna. Är dom så jävla dåliga som du vill ha dom till (allsvenskan sämsta var en av dom) så förstår jag inte att du vill betala för en plats och att du orkar gå och se skiten dessutom. Jag tror bara att du är besviken för stunden (det är jag )för det finns alltid något i alla och dom försöker faktiskt göra sitt bästa varje gång, men i bland blir det fel.Debacle skrev:Göran.. För din vetskap så sitter jag match ut och match in på A9. Gjort det i 6 år irad nu. Du kan hemskt gärna komma och tvivla på mitt hockeykunnande i mitt ansikte. Jag är inte ute och cycklar, Lidström är den sämsta backen vi haft på år och dagar.Göran skrev:Har du sett någon match i år live? Jag undrar bara! Du är väl en sån som hitter hemma på kiammar och gnäller hela dagarna.Debacle skrev:Jag fortsätter min säsongslånga klagosång mot Allsvenskans sämsta back, David Lidström. Det är helt otroligt hur denna iskalla icingspelare får chansen match efter match. Bedrövlig är bara förnamnet. När Nyman sedan stoppar in Englund som trots att han stundtals imponerat spelar alldeles för mycket. Idag igen så ligger de två själva bakom mål bakåt. Fyfan vilken dåliga fingertoppskänsla. Nu kanske det inte finns mycket ursäkter för Sams beteende idag, men jag kan förstå han frustration när han tillskillnad från sin kassa första halva av säsongen faktiskt vara våran bästa back i slutet av serien och nu får dussinlirare förtroendet framför honom match efter match.
Du skall nog vända ditt hat åt annat håll för nu är du helt ute och cyklar!
Du säger att du har suttit på A9 i 6 år. Det är mycket men jag tror att jag slår dig.
Jag gillar inte heller alla spelare och ledare. Jag var en av många företrädare som ville att man skulle ha gjort sig av med Zabel redan från förra säsongen.
God lycka i morgon och hoppas våra vägar möts någongång ! Innerst inne vill vi Djurgården väl och det bästa nu vore om vi kunde ta steget upp!
Jag hör hemm på A23 !