Biljettråden
Re: Biljettråden
Söker 1 biljett till derbyt! 2 helst..
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Jag kan inte gå på derbyt tyvärr men vill såklart att Hovet ska vara fullsatt! Jag har Klackkortet, så om någon är sugen på en Klackbiljett PMa mig.
Har en biljett på långsidan, rätt långt ner som jag ska hämta ut idag, men kan nog tyvärr inte gå imorgon. (DIF-aik). Någon intresserad så hör gärna av er i Pm!
-
PaxadSkidlöparn skrev:Jag kan inte gå på derbyt tyvärr men vill såklart att Hovet ska vara fullsatt! Jag har Klackkortet, så om någon är sugen på en Klackbiljett PMa mig.
- minalman
- Säsongskort: Ja
Nu när det roliga precis ska börja? Fyra häftiga hemmamatcher innan bollsparkandet ska fylla allas medvetande.beamish skrev:http://www.blocket.se/stockholm/Djurgar ... ?ca=11&w=1
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
Börjar bli rätt tröttsamt att se samma typ av skämt om och om igen.minalman skrev:Nu när det roliga precis ska börja? Fyra häftiga hemmamatcher innan bollsparkandet ska fylla allas medvetande.beamish skrev:http://www.blocket.se/stockholm/Djurgar ... ?ca=11&w=1
-
Hoppas du skäms.beamish skrev:http://www.blocket.se/stockholm/Djurgar ... ?ca=11&w=1
Trodde inte vi var ajk, men ack så fel man kan ha. Smutsigt.
25/4-2025
Säljes: två klackbiljetter till DIF-Örebro 2014-04-01
200 kr för båda.
Hämtas vid Hovet i samband med match mot aik, alternativt på Kungsholmen enligt överenskommelse.
Skicka PM med telefonnummer.
200 kr för båda.
Hämtas vid Hovet i samband med match mot aik, alternativt på Kungsholmen enligt överenskommelse.
Skicka PM med telefonnummer.
-
- Jim Morrison
Första inläggen? Uppenbara trollförevigtdjurgården skrev:Vilket jävla smuts. Fyfan.
Jävla medgångarpack.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Fick en biljett över till morgondagens äckelderby! Sittplats långsida (ganska långt ner om jag minns rätt). Tar gärna inköpspriset för den! Skicka PM.
Du är med oss överallt, Stefan.
Inga takers på denna? Vi kan ju fan inte ha tomma stolar..dutti skrev:Fick en biljett över till morgondagens äckelderby! Sittplats långsida (ganska långt ner om jag minns rätt). Tar gärna inköpspriset för den! Skicka PM.
Du är med oss överallt, Stefan.
Rocky kan säkert fixa en sånadär cutout.dutti skrev:Inga takers på denna? Vi kan ju fan inte ha tomma stolar..dutti skrev:Fick en biljett över till morgondagens äckelderby! Sittplats långsida (ganska långt ner om jag minns rätt). Tar gärna inköpspriset för den! Skicka PM.
Söker Klackbiljett till ikväll PMa!!