Kvalserien: Örebro - Djurgårdens IF 23/3 2014
- BloodBride
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Re: Kvalserien: Örebro - Djurgårdens IF 23/3 2014
Men hör ni, misströsta inte och bli inte modfällda även om det just nu ser nattsvart ut. Vi kommer tillbaka, förr eller senare. Djurgår'n ger ALDRIG upp!!
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
Så jag känner också. Dom ska följa med oss ner i skiten.diftobbe89 skrev:Bara glöm att vi tar oss upp iår, håll istället tummarna för att Solna åker ner.
Håll i detta VIK.
Avskaffa tre mot tre.
Jag var VÄLDIGT optimistisk innan denna match och ville hitta anledningar att även om vi förlorade så finns chansen.
Men det är tragiskt när vi spelar såhär dåligt. De spelare som ska vara ledande är helt off, Reideborn är sämre än min mamma i målet. Asså det finns ingenting positivt med detta. Just nu ser det ut som att Honken och Hank har skrivit på för oss, och resten av laget har redan signat med andra klubbar. Kolla bara de som har kontrakt: Högström, Nyberg, Ahlén - dem var riktigt bra idag, speciellt Högström. Ridå DIF. Tack och godnatt.
Men det är tragiskt när vi spelar såhär dåligt. De spelare som ska vara ledande är helt off, Reideborn är sämre än min mamma i målet. Asså det finns ingenting positivt med detta. Just nu ser det ut som att Honken och Hank har skrivit på för oss, och resten av laget har redan signat med andra klubbar. Kolla bara de som har kontrakt: Högström, Nyberg, Ahlén - dem var riktigt bra idag, speciellt Högström. Ridå DIF. Tack och godnatt.
Nästa omgång blir ruskigt intressant..
DIF slår AJK hemma.
Örebro vinner mot Rögle
Malmö skräller i Västerås..
Då är det öppet igen!
DIF slår AJK hemma.
Örebro vinner mot Rögle
Malmö skräller i Västerås..
Då är det öppet igen!
Plåster på såren, men det blöder rätt rejält.Daniel942 skrev:Solna torskade iaf.
Re: Sv: Kvalserien: Örebro - Djurgårdens IF 23/3 2014
Skiten? En serie med gnaget, Malmö, Vi och Västerås. Stackars SHL säger jag bara.Mattias_87 skrev:Så jag känner också. Dom ska följa med oss ner i skiten.diftobbe89 skrev:Bara glöm att vi tar oss upp iår, håll istället tummarna för att Solna åker ner.
Håll i detta VIK.
Skickat från min GT-N7100 via Tapatalk
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Vi spelar ner gnihet på tisdag!
- Mattias_87
Definitionen av 'skiten' är i en liga där man inte kan vinna SM-guld.Praetori skrev:Skiten? En serie med gnaget, Malmö, Vi och Västerås. Stackars SHL säger jag bara.Mattias_87 skrev:Så jag känner också. Dom ska följa med oss ner i skiten.diftobbe89 skrev:Bara glöm att vi tar oss upp iår, håll istället tummarna för att Solna åker ner.
Håll i detta VIK.
Avskaffa tre mot tre.
-
Får man gå å lägga sig 18:23 en Söndagkväll?
25/4-2025
- Daniel942
Exakt. Och med nya seriesystemen så känns det som att svensk hockey har skjutit sig rejält i foten om både vi och solna spelar as.Mattias_87 skrev:Definitionen av 'skiten' är i en liga där man inte kan vinna SM-guld.Praetori skrev:Skiten? En serie med gnaget, Malmö, Vi och Västerås. Stackars SHL säger jag bara.Mattias_87 skrev:Så jag känner också. Dom ska följa med oss ner i skiten.diftobbe89 skrev:Bara glöm att vi tar oss upp iår, håll istället tummarna för att Solna åker ner.
Håll i detta VIK.
DIF!
- Mattias_87
Wild-card förslaget var ju ett superförslag men folk är ju livrädda för förändringar i det här landet. Orättvist säger folk. Men hur jävla rättvist är kommundoping?
Avskaffa tre mot tre.
- DIFference
Den som skrev att det är 2 p upp om v slår aik och Örebro slår Rögle. Du glömde att Västerås slår Malmö hemma. Då är det 4 p upp.
Sent from my HTC One using Tapatalk
Alltid oavsett. Förevigt Djurgården.
- Daniel942
Wild Card är fan inget alternativ. DIF ska spela upp sig på rätt sätt. Oavsett om det tar 20 år.Mattias_87 skrev:Wild-card förslaget var ju ett superförslag men folk är ju livrädda för förändringar i det här landet. Orättvist säger folk. Men hur jävla rättvist är kommundoping?
DIF!
Med 4 matcher kvar, är det kört alltså?DIFference skrev:Den som skrev att det är 2 p upp om v slår aik och Örebro slår Rögle. Du glömde att Västerås slår Malmö hemma. Då är det 4 p upp.