Kvalserien: Örebro - Djurgårdens IF 23/3 2014

Här diskuterar vi Djurgården Hockeys matcher.
förevigtdjurgården
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja

Re: Kvalserien: Örebro - Djurgårdens IF 23/3 2014

Inlägg av förevigtdjurgården »

bastis7 skrev:
förevigtdjurgården skrev:Folk som seriöst inte går på resterande matcher, ångrar kvalseriekortsköp mm...

Trodde fan inte vi var ajk.
Finns det sånt folk!?
En sida bakåt. Blev två sidor då mitt inlägg här blev på ny sida. (Sida 23)
Senast redigerad av förevigtdjurgården den 2014-03-23 18:04:42, redigerad totalt 1 gånger.
25/4-2025
Bocas

Inlägg av Bocas »

Jaha. Det var detta. Trist.
Användarvisningsbild
Mattias_87
Medlem: Ja, ständig medlem

Inlägg av Mattias_87 »

Hockeyn har förstört mitt liv. Har blivit hatisk mot kommuner och på hur hela jävla samhället styrs. Hoppas det här jävla landet går under.
Avskaffa tre mot tre.
daaviid

Inlägg av daaviid »

Varför i helvete skulle Guter gå sönder för. Han och Heinerö saknar jag mest utav alla. Nåja, tar vi fyra raka matcher efter detta så får jag upp hoppet igen.
ciirree

Inlägg av ciirree »

Praetori skrev:Hade inga förhoppningar för kvalet men detta är pinsamt. Säckeneffekten tog oss till KS men jag får exakt samma vibbar nu som när han var tränare sist.
Kollektivet fallerar tyvärr, junisarna är bra men de behöver korsett i form av 100% stenhård backcheck och avlastning från forwards vilket brister både mot VIK och idag.

Skickat från min GT-N7100 via Tapatalk
Knappast Säcken som faller här. Spelarna gör ju inte ett skit rätt. Reideborn ska inte favoriseras heller, när laget är dåligt så är han ingen matchvinnare - då är han precis lika dålig.

Detta är bara pinsamt. Ännu pinsammare om 8094 pers drar sig till Hovet som den underbara publik vi är och sen ska laget spela såhär i ett derby mot AIK? Så jävla dåligt allting.
Senast redigerad av ciirree den 2014-03-23 18:06:44, redigerad totalt 1 gånger.
Användarvisningsbild
Boeman

Inlägg av Boeman »

bastis7 skrev:
förevigtdjurgården skrev:Folk som seriöst inte går på resterande matcher, ångrar kvalseriekortsköp mm...

Trodde fan inte vi var ajk.
Finns det sånt folk!?

Såg man ju även här på forumet villka som kom tillbaka när det gick bra igen och kvalserien blev klart.
Användarvisningsbild
bastis7

Inlägg av bastis7 »

Ser dystrare ut för ajk 4 poäng efter 4 matcher varav 3 hemmamatcher.
Magnutz

Inlägg av Magnutz »

Något är fel med Ljungh - särskilt med Ljungh. Han har varit fullkomligt osynlig länge nu. Sen är Sören blek och rädd. Saviano gör inte mål. Hagelin?! Vad gör han?

Hoppas på nytändning på tisdag.
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Praetori

Re: Sv: Kvalserien: Örebro - Djurgårdens IF 23/3 2014

Inlägg av Praetori »

ciirree skrev:
Praetori skrev:Hade inga förhoppningar för kvalet men detta är pinsamt. Säckeneffekten tog oss till KS men jag får exakt samma vibbar nu som när han var tränare sist.
Kollektivet fallerar tyvärr, junisarna är bra men de behöver korsett i form av 100% stenhård backcheck och avlastning från forwards vilket brister både mot VIK och idag.

Knappast Säcken som faller här. Spelarna gör ju inte ett skit rätt. Reideborn ska inte favoriseras heller, när laget är dåligt så är han ingen matchvinnare - då är han precis lika dålig.

Detta är bara pinsamt. Ännu pinsammare om 8094 pers drar sig till Hovet som den underbara publik vi är och sen ska laget spela såhär? Så jävla dåligt allting.
Säcken är i slutändan ansvarig för vilka som är inne på isen och i vilka formationer. De som inte spelar enligt vad man bestämt skall inte få spela alls.

- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Användarvisningsbild
DIFference

Inlägg av DIFference »

Mattias_87 skrev:Hockeyn har förstört mitt liv. Har blivit hatisk mot kommuner och på hur hela jävla samhället styrs. Hoppas det här jävla landet går under.
Haha!

Sent from my HTC One using Tapatalk
Alltid oavsett. Förevigt Djurgården.
Användarvisningsbild
-daniel-

Inlägg av -daniel- »

Matchen på tisdag blir sjukt jävla viktig, vi MÅSTE vinna den o ta med oss Solna ner i misären.

Fy fan va det här suger fet jävla getgnu.
Bocas

Inlägg av Bocas »

Nu gäller det att dra med sig gnaget i fallet så vi får derbyn nästa år. Vinner vi på tisdag är det stor chans att dom missar också.
Användarvisningsbild
Boeman

Inlägg av Boeman »

Mattias_87 skrev:Hockeyn har förstört mitt liv. Har blivit hatisk mot kommuner och på hur hela jävla samhället styrs. Hoppas det här jävla landet går under.

Tyvär ser samhället ut så. Samtidigt får man vara glad att man kan ändra reglerna och nästa få en gratisplats nästa år bara för att man är Dif så det mesta går jämnt ut till slut. Som väl är :D
Användarvisningsbild
Rudi

Inlägg av Rudi »

Äsch, om vi vinner derbyt och Örebro vinner mot Rögle så är det två poäng upp till en andraplats, om jag inte har räknat helt fel. Än är det inte över!
Användarvisningsbild
diftobbe89

Inlägg av diftobbe89 »

:lol:

Förlåt, men kul kommentar.
Spela fult
Skriv svar